Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pelamatti Lucia - Rusz głową

15-08-2014, 16:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 21.60 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4429551130
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 15-08-2014 16:34:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Pelamatti Lucia - Rusz głową
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]48210
Wymiar: 13.0x20.0cm
Nr wydania: 1
Ilość stron: 186
Rok wydania: 2007
Wydawca: Espe
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Pelamatti Lucia

Opis książki

Podtytuł: Co trzeba wiedzieć, żeby towarzyszyć dziecku w rozwoju i zachęcić je do nauki
Dlaczego zdarza się tak, że ktoś przez lata przynosił ze szkoły słabe oceny, a później w życiu dokonuje wielkich rzeczy, podczas gdy ktoś inny, kto zapowiadał się na znakomitego naukowca, później boryka się z rozmaitymi problemami emocjonalnymi, społecznymi, zawodowymi?

Dlaczego nie zawsze istnieje związek pomiędzy dobrymi wynikami szkolnymi a dobrze ukształtowaną autonomią czy dojrzałością?

Dlaczego, przy równych zdolnościach intelektualnych, jedni mają wspaniałe osiągnięcia, podczas gdy inni „odstają”, muszą się zadowolić wynikami przeciętnymi albo słabymi?

Jak duże znaczenie mają w tych procesach takie czynniki jak motywacja, poczucie pewności, szacunek dla samego siebie, umiejętność podejmowania ryzyka i brania na siebie odpowiedzialności. Jaką rolę odgrywają umiejętności mnemoniczne, zdolność do uczenia się, pasja wobec tego, z czym spotyka się w szkole, zaangażowanie, odpowiedzialność, pewne „właściwe” przyzwyczajenia nabyte wcześniej?

Ta książka stara się odpowiedzieć na te i inne pytania, zmieniając sztywne koncepcje pedagogów na bardziej interesujące „praktyczne podejście”, które można wykorzystać w codziennym doświadczeniu rodziców i wychowawców.
Zobacz także...