Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PEGAZ 710 automatic Romet Komar jak Nowy motorynka

09-05-2015, 13:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 999 zł     
Użytkownik angi60
numer aukcji: 5299414191
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1654   
Koniec: 09-05-2015 12:28:03

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1974
Przebieg (km): 102
Pojemność silnika (cm3): 50
Rodzaj paliwa: Benzyna
Stan: Nowy
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam wszystkich.

Mam do sprzedania wyglądający jak nowy ROMET PEGAZ 710 z 1974 roku.

Motorower jest wyposażony w dwa pedały tak jak w rowerze oraz automatyczną skrzynię biegów.

Jest to bardzo rzadki model produkowany w Fabryce motorowerów Predom Romet w Bydgoszczy.

Produkowany był prawdopodobnie tylko przez 2 lata. Idealny dla kolekcjonera.

Wyjątkowo rzadki model i bardzo ciekawy egzemplarz. IDEALNA LOKATA KAPITAŁU!!!!!!!!

Jedyny motorower z PRL ze zbiornikiem paliwa na bagażniku prawdziwy "Biały Kruk"

Mój egzemplarz został bardzo pieczołowicie odbudowany z dbałością o każdy szczegół: -Rama wypiaskowana, błotniki, osłony wypiaskowane i polakierowane proszkowo -Elementy stalowe pochromowane a niektóre ocynkowane oczywiście tak jak w oryginale. -

Silnik zregenerowny na większości nowych częściach -Linki, przełączniki wymienione na nowe, itd... Wszystkie elementy rozebrane wyczyszczone, zregenerowane lub wymienione na nowe.

Do odbudowy motoroweru użyto ponad 70 % nowych części

 

Kilka szczegółów odnośnie tego wyjątkowego modelu: Silnik: Typu 010 dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem. Średnica cylindra 38 mm skok tłoka 44 mm, pojemność skokowa 49,8 cm3. Stopień sprężania 6,5. Moc maksymalna 1,6 KM (32 KM/l) przy 5600 obr/min. Cylinder aluminiowy z wkładka żeliwną, głowica ze stopu lekkiego wyposażona w dekompresor sterowany dźwignią sprzęgła. Wał korbowy i stopa korbowodu łożyskowane tocznie. Rozrusznik nożny - pedały. Paliwo - mieszanka (1:20) z olejem Lux10 Gażnik: Poziomy typu GM12F o średnicy gardzieli 12 mm. Główna dysza paliwowa 0,55 mm. Filtr powietrza mokry siatkowy. Sprzegło: Mokre, odśrodkowe ,umieszczone na wale silnika. Skrzynia biegów: Automatyczna ze sprzęgłem odśrodkowym. Smarowanie olejem LUX 10, zima LUX5. Napęd: Od silnika do skrzyni biegów kołami zębatymi, przełożenie 3,32, od skrzyni biegów do kola tylnego częściowo osłoniętym łańcuchem ˝"x4,8 o 106 ogniwach, przełożenie 2,54. Podwozie: Rama otwarta rurowa spawana, grzbietowa; główna rura nośna o średnicy 45x2, pozostałe o średnicy 30x2. Zawieszenie kola przedniego na krótkim wahaczu pchanym bez tłumienia, o skoku 50 mm. Zawieszenie koła tylnego na dwóch teleskopach bez tłumienia. Siodło pojedyncze typu rowerowego, dzwonek typu rowerowego. Koła: Niewymienne o średnicy obręczy 16". Ogumienie 2,25-16. Ciśnienie powietrza przód 1,75, tył 2,25 bar. Hamulce: Bębnowe sterowane mechanicznie. Bębny ze stopu lekkiego, żebrowane z wtopione żeliwna wkładka. Średnica bębnów 97 mm szerokość szczek 20 mm. Instalacja elektryczna: Jednoprzewodowa o napięciu 6V. Prądnica- iskrownik trzy cewkowa o mocy 23W. Prądnica umieszczona na lewym czopie walu korbowego pod kołem magnesowym. Wyprzedzenie zapłonu 4,5 (34st.) przed ZZ. Rozwarcie styków przerywacza 0,5 +/-0,1 mm. Świeca zapłonowa M14x175. Odstęp elektrod świecy 0,5 mm. Lampa przednia z tworzywa sztucznego dwuświatłowa 15/15W, tylna 3W. Zbiornik paliwa 6,0 l Cieżar własny 45 kg, cieżar max 130 kg Zużycie paliwa: 1,7 l/100 km przy 45 km/h Szybkość maksymalna 50 km/h.

  Zapraszam do obejźenia samochodu w Warszawie przy ul. Modlińskiej CENA 3999 zł TEL 530-[zasłonięte]-784 MOŻLIWOŚĆ ZAMIANY

 

 

 

 

 

romet pegaz komar motorynka ogar ryś mz ts jawa jawka simson peugeot piagio junak sokół honda