|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520 [zasłonięte]@poczta.onet.pl
|
|
| KATEGORIE - kliknij i wybierz: |
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
________P O C Z T A _______ I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł ____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 14 zł *3 - 10 książek - 18 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 18,00 zł * 3- 10 książek 22,00 zł * |
|
|
|
| |
| Rozwijanie funkcji percepcyjno-motorycznych u dzieci sześcioletnich wykazujących fragmentaryczne deficyty rozwojowe
Ewa Zwolińska 1996 r Format B-5 stron 120
Spis treści
WSTĘP ................................... Rozdział 1. PERSPEKTYWY NAUCZANIA DZIECI Z TRUDNOŚCIAMI W NAUCE ......................7 1.1. Trudności w czytaniu i pisaniu ...................................9 1.2. Warunki efektywnego oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego .....17 1.3. Znaczenie terapeutyczne muzyki ................................27
Rozdział 2. ZAŁOŻENIA TEORETYCZNE WŁASNYCH BADAŃ ...... 37 2.1. Zarys przedmiotu badań .......................................37 2.2. Cele badań, problemy i hipotezy .................................40 2.3. Charakterystyka zmiennych oraz metod i technik badawczych ........42 2.4. Pomiar zmian rozwojowych wywołanych oddziaływaniem wyrównawczym . 45 2.5. Organizacja i przebieg badań ...................................47 2.6. Dobór materiału będącego przedmiotem eksperymentu ..............49 2.6.1. Program ćwiczeń kształcących poziom analizy i syntezy wzrokowej dzieci sześcioletnich ...........52 2.6.2. Program ćwiczeń kształcących poziom analizy i syntezy słuchowej dzieci sześcioletnich .......55 2.6.3. Program ćwiczeń kształcących sprawność motoryczną dzieci sześcioletnich ..................59 2.7. Charakterystyka badanych ..................64
Rozdział 3. ANALIZA STATYSTYCZNA SKUTECZNOŚCI ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH W BADANYCH GRUPACH ........69 3.1. Porównanie skuteczności metody łącznego oddziaływania programowego i wyrównawczego bez muzyki z metodą oddziaływania wyłącznie programowego ...... 70 3.2. Porównanie skuteczności metody łącznego oddziaływania programowego i wyrównawczego z muzyką z metodą oddziaływania wyłącznie programowego ....... 77 3.3. Porównanie skuteczności metody oddziaływania wyrównawczego z muzyką z metodą oddziaływania wyrównawczego bez muzyki ...............81
Rozdział 4. OCENA SKUTECZNOŚCI ODDZIAŁYWAŃ WYRÓWNAWCZYCH .............85 4.1. Skuteczność oddziaływań wyrównawczych w usprawnianiu funkcji wzrokowych ................88 4.2. Skuteczność oddziaływań wyrównawczych w usprawnianiu funkcji słuchowych .......91 4.3. Skuteczność oddziaływań wyrównawczych w podnoszeniu sprawności ruchowej .........96
Rozdział 5. SYTUACJA DZIECI Z ZABURZENIAMI FUNKCJI PERCEPCYJNOMOTORYCZNYCH PO SZEŚCIOMIESIĘCZNEJ TERAPII PEDAGOGICZNEJ ............99 5.1. Zmiany w funkcjach percepcyjno-motorycznych pod wpływem oddziaływań wyrównawczych .........100 5.2. Wynik oddziaływań wyrównawczych a potrzeby rozwojowe dziecka . . . 104 5.3. Perspektywy dalszych badań w tej dziedzinie .....................106 BIBLIOGRAFIA ....................111 Summary ................... 117
| |