Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pedagogika Wczesnoszkolna Zaburzenia Percepcyjne

24-01-2012, 5:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2041480135
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 5   
Koniec: 16-01-2012 15:02:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:







47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł


____K U R I E R (DPD)____

I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 14 zł
*3 - 10 książek - 18 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 18,00 zł
* 3- 10 książek 22,00 zł *





Rozwijanie funkcji percepcyjno-motorycznych u dzieci sześcioletnich wykazujących fragmentaryczne deficyty rozwojowe

Ewa Zwolińska
1996 r
Format B-5
stron 120


Spis treści

WSTĘP   ...................................
Rozdział 1. PERSPEKTYWY NAUCZANIA DZIECI Z TRUDNOŚCIAMI
W NAUCE   ......................7

1.1. Trudności w czytaniu i pisaniu   ...................................9
1.2. Warunki efektywnego oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego    .....17
1.3. Znaczenie terapeutyczne muzyki    ................................27

Rozdział 2. ZAŁOŻENIA TEORETYCZNE WŁASNYCH BADAŃ ...... 37
2.1. Zarys przedmiotu badań
   .......................................37
2.2. Cele badań, problemy i hipotezy  .................................40
2.3. Charakterystyka zmiennych oraz metod i technik badawczych   ........42
2.4.  Pomiar zmian rozwojowych wywołanych oddziaływaniem wyrównawczym  . 45
2.5. Organizacja i przebieg badań   ...................................47
2.6. Dobór materiału będącego przedmiotem eksperymentu   ..............49
2.6.1.  Program ćwiczeń kształcących poziom analizy i syntezy wzrokowej dzieci sześcioletnich    ...........52
2.6.2.  Program ćwiczeń kształcących poziom analizy i syntezy słuchowej dzieci sześcioletnich    .......55
2.6.3.  Program ćwiczeń kształcących sprawność motoryczną dzieci sześcioletnich    ..................59
2.7. Charakterystyka badanych   ..................64

Rozdział 3. ANALIZA STATYSTYCZNA SKUTECZNOŚCI ZAJĘĆ
WYRÓWNAWCZYCH W BADANYCH GRUPACH    ........69

3.1. Porównanie skuteczności metody łącznego oddziaływania programowego
i wyrównawczego bez muzyki z metodą oddziaływania wyłącznie programowego   ......  70
3.2.  Porównanie skuteczności metody łącznego oddziaływania programowego
i wyrównawczego z muzyką z metodą oddziaływania wyłącznie programowego   .......  77
3.3. Porównanie skuteczności metody oddziaływania wyrównawczego z muzyką z metodą oddziaływania wyrównawczego bez muzyki   ...............81

Rozdział 4. OCENA SKUTECZNOŚCI ODDZIAŁYWAŃ
WYRÓWNAWCZYCH  .............85

4.1. Skuteczność oddziaływań wyrównawczych w usprawnianiu funkcji
wzrokowych  ................88
4.2. Skuteczność oddziaływań wyrównawczych w usprawnianiu funkcji słuchowych   .......91
4.3. Skuteczność oddziaływań wyrównawczych w podnoszeniu sprawności ruchowej   .........96

Rozdział 5. SYTUACJA DZIECI Z ZABURZENIAMI FUNKCJI
PERCEPCYJNOMOTORYCZNYCH PO SZEŚCIOMIESIĘCZNEJ TERAPII PEDAGOGICZNEJ   ............99

5.1. Zmiany w funkcjach percepcyjno-motorycznych pod wpływem oddziaływań wyrównawczych   .........100
5.2. Wynik oddziaływań wyrównawczych a potrzeby rozwojowe dziecka   . . .  104
5.3. Perspektywy dalszych badań w tej dziedzinie   .....................106
BIBLIOGRAFIA  ....................111
Summary ................... 117