Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pedagogika waldorfska dla dzieci od 3 do 9 lat

21-02-2014, 12:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.50 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 3908988355
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 6   
Koniec: 21-02-2014 12:37:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Pedagogika waldorfska dla dzieci od trzech do dziewięciu lat

      Pedagogika waldorfska dla dzieci od 3 do 9 lat

       

      Autor
      Rainer Patzlaff, Wolfgang Saßmannshausen, Telse Kardel, Claudia McKeen

      Opis

      Wydawnictwo Impuls
      ISBN [zasłonięte]978-8387-650-5

      Kraków 2011, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 156 str., oprawa twarda

      Czy słuszne są postulaty pojawiające się często w środowiskach pedagogicznych i realizowane w projektach reform oświatowych o konieczności wczesnej stymulacji intelektualnej oraz o potrzebie wprowadzania przedszkolnych programów dydaktycznych? Czy ograniczanie zakresu swobodnej zabawy i jednostronne przyspieszanie rozwoju kognitywnego rzeczywiście optymalnie pomagają w zdobywaniu przez dziecko podstawowych kompetencji prospołecznych? Jakie to może mieć konsekwencje dla sensoryczno-motorycznego rozwoju małego dziecka? Kiedy dziecko jest dojrzałe do podjęcia nauki w szkole?

      Grupa wybitnych pedagogów niemieckich prezentuje waldorfską wizję takich kwestii, jak: dojrzałość szkolna, harmonijny rozwój dziecka, specyfika uczenia się w wieku przedszkolnym oraz w pierwszych latach nauki szkolnej. W publikacji znajdujemy obszerne omówienie celów, zakresów i metod pracy z dziećmi na tym etapie kształcenia. Wiele miejsca poświęca się także takim zagadnieniom, jak salutogeneza (zdolność osobowości do samouzdrawiania) i rezylencja (umiejętność zwycięskiego przechodzenia przez kryzysy życiowe), oraz sposobom odpowiedniego kierowania procesami wychowawczymi, aby te cechy mogły się u dziecka ukształtować. Książka jest napisana przystępnym językiem i ma przejrzystą strukturę.

      Spis Treści

      Część I Rozwój i uczenie się dziecka Każde dziecko to indywidualność
      Wychowanie i kształcenie – stopnie na drodze ku wolności człowieka
      Kształcenie i samokształcenie dziecka
      Cielesne, witalne i duszne instrumentarium jaźni
      Salutogeneza jako podstawa procesu kształcenia
      Budowanie zdrowej kompleksji ciała
      Budowanie poczucia koherencji przez prymarne doświadczenia
      Rozwój rezylencji
      Uczenie się u małego dziecka i jego uwarunkowania-
      Szczególny charakter uczenia się u małego dziecka
      Pedagogiczne kształtowanie otoczenia dziecka
      Porządek i spolegliwość
      Rytm i powtarzanie
      Logika faktów i powiązania
      Osobowość wychowawcy jako sprawcze otoczenie dziecka
      Samowychowanie wychowawcy – naśladowanie dziecka
      Znaczenie swobodnej zabawy
      Przejście do nauki szkolnej – kiedy jest ten właściwy moment?
      Zachowanie sześciolatków w zabawie i w grupie rówieśniczej
      Wczesna dojrzałość intelektualna i dysocjacja
      Rytm siedmioletni – zasada salutogeniczna
      Przemiana sił somatotwórczych
      Uwolnienie zdolności wyobrażeniowych
      Pierwsze lata szkolne
      Od uczenia się implicite do uczenia się explicite
      Uczenie się w atmosferze duchowego ciepła
      Ukochany autorytet
      Uczenie się z przewodnikiem i samodzielnie
      Od obrazu do graficznych znaków pisma
      Od rytmu do rachowania
      Język – przestrzeń wewnętrznych obrazów
      Dialog lekcyjny
      Kształtowanie całościowo pojmowanego człowieka przez sztukę
      Jednostka i grupa w procesie kreacji artystycznej
      W kolegium nauczycielskim
      W klasie
      Zajęcia praktyczne
      Jak bardzo ważny jest ruch
      Rozwój indywidualny dziecka – różnice rozwojowe
      Rola rytmu w okresie nauki szkolnej
      Dziesiąty rok życia
      Podsumowanie

      Część II Cele, dziedziny i uwarunkowania kształcenia
      Cele nauczania i wychowania
      Cele ogólne
      Szacunek dla indywidualności dziecka
      Razem ku wolności i odpowiedzialności
      Wykształcanie kompetencji społecznych
      Tworzenie podstaw ogólnej zdrowotności
      Pozwolić dziecku rozwijać się we własnym tempie
      Kształcenie ogólne i indywidualne wspieranie ucznia
      Całościowy proces kształcenia do osiemnastego roku życia
      Cele dla stopnia elementarnego
      Własna misja edukacyjna dla stopnia elementarnego
      Pedagogiczne kształtowanie środowiska życiowego
      Pozytywna atmosfera uczenia się i spolegliwe relacje
      Funkcja dorosłego jako wzoru wychowania
      Podstawy osobowości autentycznej
      Początki koherencji i rezylencji
      Wspieranie prawidłowego rozwoju zdrowotnego
      Pozwolić dziecku dojrzewać we własnym tempie
      Umiejętność uczenia się i osiągania celów przez całe życie
      Metamorfozy rozwojowe i uczenie się adekwatne do wieku
      Od uczenia się rękami do uczenia się głową
      Przekazywanie wartości etycznych i społecznych
      przez aktywny wzór osobowy
      Kontynuacja w szkole podstawowej
      Szkoła jako wyzwanie dla dziecka
      Przesłanki celowego uczenia się
      Tworzenie pozytywnej atmosfery nauki
      Jak zachować naturalną radość uczenia się?
      Wzmacnianie i rozwijanie kompetencji społecznych
      Obszary edukacyjne
      Obszary edukacyjne w przedszkolu
      Zasady ogólne
      Swobodna zabawa jako aktywność wspierająca rozwój
      Ruch, rozwój fizyczny i zdrowie
      Rozwój mowy
      Kształcenie rytmiczno-muzykalne i artystyczne
      Podstawy kształcenia matematyczno-przyrodniczego
      Budowanie kompetencji społecznych
      Podstawy kompetencji medialnych w przedszkolu i w szkole
      Kontynuacja w szkole podstawowej
      Rozwijanie samodzielności
      Wspieranie rozwoju zdrowotnego przez rytm
      Szkolenie ruchowe
      Kompetencje językowe i czytelnicze, nauka języków obcych
      Kształcenie przez sztukę
      Wprowadzenie do matematyki
      Wartości etyczno-moralne
      Uwarunkowania edukacyjne dla przedszkola i dla szkoły
      Samowychowanie
      Samowychowanie jako podstawa działania pedagogicznego
      Zadowolenie z pracy i kompetencja działania
      Zdolności artystyczne pedagogów
      Kształcenie i doskonalenie zawodowe
      Współpraca z kolegium nauczycielskim i z rodzicami
      Cotygodniowe konferencje w kolegium nauczycielskim
      Współpraca z rodzicami
      Współdziałanie między przedszkolem a szkołą
      Współpraca z terapeutami, lekarzami i specjalistami
      Badania i rozwój jakościowy
      Dokumentacja rozwoju dzieci
      Działalność badawcza w pracy pedagogicznej
      Praca koncepcyjna, rozwój jakościowy
      Kolegialna samorządność i kierowanie placówką
      Cele kolegialnej samorządności
      Odpowiedzialna i aktywna postawa współpracowników
      oraz kierowanie placówką
      Współpraca waldorfskich placówek pedagogicznych
      Integracja w środowisko społeczne
      Architektura i aranżacja przestrzeni
      Bibliografia
      Literatura uzupełniająca

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte]347 30
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: