Formy płatności: - płatności Allegro
- wysyłka za pobraniem
- przelewem
- raty Żagiel
- leasing GrenkeLeasing
- płatność kartą kredytową i płatniczą
(w punkcie odbioru) - gotówką
Dane do przelewu:Lendium Sp. z o.o.Multibank S.A. 16 1140 [zasłonięte] 2 [zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 112571 W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI. LeasingOferujemy możłiwość Leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1830 PLN. Przykładowe raty przy wpłacie 0% (dla kwoty 1830 PLN): - 96,99 PLN przez 36 miesięcy
- 124,38 PLN przez 24 miesiące
- 150,61 PLN przez 12 miesięcy
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem. Transport i wysyłka Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić dostawę w każde miejsce na terenie Polski, często w mniej niż 24 godziny. Odbiór osobisty Zakupiony towar można odebrać w naszym punkcie odbiorów w Warszawie ulica Londyńska 34/1 telefon 22 [zasłonięte] 67 O gotowości towaru do odbioru informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie. Wyświetl większą mapę | Pedagogika trudności w uczeniu się - Werning Rolf, Lütje-Klose Birgit Autor: | Werning Rolf, Lütje-Klose Birgit | Wydawnictwo: | GWP | Opis fizyczny: | 218 s., format 24 x 16 x cm., oprawa miękka | ISBN: | [zasłonięte]978-8389-192-9 | EAN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]48919 | Seria: | Pedagogika GWP | Data dystrybucji: | 2[zasłonięte]009-09 |
Idealne wprowadzenie do specjalistycznego kierunku pedagogiki specjalnej, czyli do pedagogiki osób z trudnościami w uczeniu się. Książka jest podsumowaniem obecnego stanu wiedzy, z opisem dotychczasowych tendencji rozwojowych, określeniem aktualnego poziomu wiedzy i wskazaniem potencjalnych perspektyw. Autorzy przedstawiają i porównują historyczne i aktualne koncepcje dydaktyczne ukierunkowane na nauczanie i wspieranie uczniów przejawiających trudności w uczeniu się. Formułują zasady dydaktyczne, a ich wdrażanie zostało zilustrowane przykładami z lekcji toczących się w szkole specjalnej dla dzieci z trudnościami w uczeniu się oraz w oddziałach integracyjnych. Na zakończenie opisują możliwości wsparcia na płaszczyźnie organizacyjnej i pedagogiczno-konceptualnej. Podręcznik zawiera m.in.: charakterystykę uczniów określanych mianem osób z trudnościami w uczeniu się; próby tworzenia definicji opierające się na różnych perspektywach oglądu problemu; historię powstania i rozwoju specjalizacji pedagogiki specjalnej; bjaśnienie teoretycznych podstaw owej specjalizacji.
|