Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PEDAGOGIKA SPOŁECZNA Szkoła Kawuli w Polsce Anglii

28-02-2012, 15:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.99 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2071554051
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 15:58:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2001
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:






 
 
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439   
 


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł

____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 18 zł
*3 - 10 książek - 22 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 28,00 zł
* 3- 10 książek 28,00 zł *  





SZKOŁY POLSKIEJ PEDAGOGIKI SPOŁECZNEJ WOBEC NOWYCH WYZWAŃ POLSKA PEDAGOGIKA SPOŁECZNA NA POCZĄTKU XXI WIEKU
Autor: red. EWA KANTOWICZ, red.BOŻENA CHROSTOWSKA, red.MAŁGORZATA CICZKOWSKA-GIEDZIUN

253 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010

OPIS

Reasumując, przedstawiona do recenzji praca jest opracowaniem, które spełnia dwa ważne zadania. Po pierwsze jest to książka jubileuszowa dedykowana Profesorowi Stanisławowi Kawuli. W tej perspektywie jej wartość, rola jaką pełni wobec Szanownego Jubilata i całego środowiska pedagogów społecznych jest podstawowa, fundamentalna, nie podlegająca dyskusji. Zarówno Autorom, jak i Redaktorkom książki: dr hab. Ewie Kantowicz -Profesor Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz dr Bożenie Chrostowskiej, dr Małgorzacie Ciczkowskiej-Giedziun należy się uznanie i podziękowanie za przygotowanie tej szczególnej publikacji. Z tego zadania wywiązały się bardzo dobrze.
Drugie zadanie akademickie - dyskusja nad stanem pedagogiki może budzić pytania, a czasem niedosyt. Ale niezależnie od tego, jest to praca ważna, potrzebna, będąca refleksją nad dzisiejszą pedagogiką społeczną. Pokazuje warsztaty badawcze polskich pedagogów, dokumentuje mobilność i solidarność środowiska pedagogicznego zdolnego ogniskować się wokół osób szczególnie zasłużonych i znaczących, jak również wokół ważnych wspólnych zadań. To wielka zasługa Redaktorek i organizatorek konferencji, że stworzyły okazję do takiego spotkania, do wspólnego namysłu nad pedagogiką społeczną i dalszych wspólnych działań, że przygotowały publikację, która ponawia ważne, fundamentalne i szczegółowe pytania o dorobek i przyszłość polskiej pedagogiki społecznej, o rolę Mistrzów akademickich, jakim niewątpliwie jest Prof. Stanisław Kawula.

Dr hab. Barbara Smolińska-Theiss


SPIS TREŚCI

Wprowadzenie

Laudacje z okazji Jubileuszu 70. Urodzin Profesora Stanisława Kawuli

Część I
Wybrane perspektywy metodologiczno-poznawcze polskiej pedagogiki społecznej
i Mistrz Szkoły Olsztyńskiej



Andrzej Radziewicz-Winnicki, Marek Walancik
Fenomen instytucjonalizacji pedagogiki społecznej w Polsce: zapis o szkole olsztyńskiej oraz jej Leaderze - Profesorze Stanisławie Kawuli

Mariusz Cichosz
Szkoły polskiej pedagogiki społecznej - drogi i kierunki rozwoju

Tadeusz Frąckowiak, Jerzy Modrzewski
Kształtowanie się perspektywy poznawczej poznańskiej pedagogiki społecznej

Mikołaj Winiarski
Pomoc i wsparcie społeczne w pedagogice społecznej Stanisława Kawuli

Andrzej W. Janke
Funkcja wychowawcza rodziny w świetle socjopedagogicznej koncepcji Stanisława Kawuli

Andrzej Olubiński
Rola autorytetu mistrza w edukacji młodych pokoleń



Część II
Wieloparadygmatyczność pedagogiki społecznej i jej związki z pracą socjalną



Ewa Marynowicz-Hełka
Kilka uwag w sprawie wieloparadygmatyczności pedagogiki społecznej

Jerzy Szmagalski
Czy pedagogika społeczna przyjmie się w Wielkiej Brytanii?
Tradycje i nowe tendencje w brytyjskiej pracy socjalnej

Ewa Kantowicz
Między pedagogiką społeczną a pracą socjalną- w poszukiwaniu nowego paradygmatu pedagogiki pracy socj alnej

Anna Leszczyńska-Rejchert
Problematyka geragogiczna w pedagogice społecznej

Marła Guziuk-Tkacz
Diagnozowanie w naukach społecznych a diagnoza pedagogiczna

Część III

Pedagogika społeczna - stare i nowe obszary zainteresowań badawczych


Elżbieta Łuczak
Świat uzależnień znanych i poznawanych w pedagogice społecznej i resocjalizacyjnej

Dorota Zaworska-Nikoniuk
Istota i konteksty dyskursu feministycznego a zadania współczesnej pedagogiki społecznej -refleksje i inspiracje

Karolina Slovenko
Spotkanie pedagogiki społecznej z buddyzmem jako obszar nowych zainteresowań teoretycznych i badawczych

Mirosława Ściupider
Istota społecznego problemu współczesnej rodziny w oglądzie pedagogiki społecznej

Teresa Wilk
Wybrane zagrożenia współczesnej rodziny w obszarze zainteresowań sztuki dramatycznej. Perspektywa pedagogiczna