Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PEDAGOGIKA SPECJALNA Niepełnosprawni Integracja !!

26-06-2012, 21:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.99 zł     
Użytkownik pinacoteka
numer aukcji: 2403478785
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 11   
Koniec: 16-06-2012 22:01:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2003
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl









KATEGORIE - kliknij i wybierz:









47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji







I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 8,50 zł
*2 książki - priorytet 9zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka
- ekonomiczna - 12,50 zł
- priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł













Węzłowe problemy pedagogiki specjalnej
Czesław Kosakowski

stron: 300
format: A5
rok: 2003

Opis:

Książka stanowi zbiór tekstów, z których niektóre były już wcześniej opublikowane. Pierwsza część opracowania dotyczy refleksji nad pytaniami pedagogiki specjalnej i ogólnej. Druga natomiast koncentruje się w głównej mierze na poszukiwaniu dróg realizacyjnych. Trzecia część zajmuje się rozważaniami na tematy nauczyciela-wychowawcy postrzeganego z perspektywy dylematów roli pedagoga specjalnego.


Spis treści:

Przedmowa

 

I. PEDAGOGIKA SPECJALNA - ZAGADNIENIA OGÓLNE

  1. Niepełnosprawność ludzka - perspektywa zmiany spojrzenia
  2. Przedmiotowość i autorewalidacja w pedagogice specjalnej
  3. Twórcza obecność szansą na podmiotowe bytowanie
  4. Czas nadzieją i zagrożeniem w rehabilitacji osób niepełnosprawnych
  5. Zastanowienia nad zjawiskiem przymusu w rewalidacji osób z odchyleniami od normy
  6. Olimpiady Specjalne szansą na zmianę społecznego odbioru osób niepełnosprawnych (zapiski obserwatora III Ogólnopolskiego Mityngu w Pływaniu)
  7. Musisz być silny, musisz wytrwać - kilka refleksji o studiowaniu osób z poważną niepełnosprawnością
  8. Promocja zdrowia - nowe wyzwanie dla nauk o wychowaniu

 

II. KSZTAŁCENIE SPECJALNE - POMOC SPECJALNA - WSPARCIE SPOŁECZNE

  1. Pedagogika specjalna w reformowanym ustroju edukacyjnym - implikacje dla teorii i praktyki
  2. Nauczanie zintegrowane w kształceniu specjalnym
  3. Dziecko niepełnosprawne w nauczaniu integracyjnym
  4. Postawy nauczycieli szkół masowych w stosunku do osób upośledzonych umysłowo jako jeden z wyznaczników efektywności integracji
  5. Transformacja ustrojowa szansą, czy też zagrożeniem dla rodzin wychowujących dzieci niepełnosprawne

 

III. PEDAGOG SPECJALNY - DYLEMATY ROLI

  1. Pedagog specjalny - kim być powinien?
  2. Kształcenie pedagogów specjalnych w poglądach Kazimierza Kirejczyka
  3. Praktyki pedagogiczne w kształceniu pedagogów specjalnych
  4. Ocena i ocenianie w pracy pedagoga specjalnego - dylematy roli
  5. Wkład Wandy Szuman do teorii i praktyki pedagogiki
  6. Patrzył i widział, słuchał i słyszał - takim Go znałem. Moje spotkanie z Kazimierzem Kirejczykiem

 

Bibliografia
Wykaz ważniejszych publikacji Autora książki