|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520 [zasłonięte]@poczta.onet.pl
|
|
|
|
|
|
KATEGORIE - kliknij i wybierz: |
|
|
|
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
|
|
|
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 8,50 zł *2 książki - priorytet 9zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - ekonomiczna - 12,50 zł - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł
|
|
|
|
| |
|
Węzłowe problemy pedagogiki specjalnej Czesław Kosakowski
stron: 300 format: A5 rok: 2003
Opis:
Książka stanowi zbiór tekstów, z których niektóre były już wcześniej opublikowane. Pierwsza część opracowania dotyczy refleksji nad pytaniami pedagogiki specjalnej i ogólnej. Druga natomiast koncentruje się w głównej mierze na poszukiwaniu dróg realizacyjnych. Trzecia część zajmuje się rozważaniami na tematy nauczyciela-wychowawcy postrzeganego z perspektywy dylematów roli pedagoga specjalnego. Spis treści:
Przedmowa I. PEDAGOGIKA SPECJALNA - ZAGADNIENIA OGÓLNE - Niepełnosprawność ludzka - perspektywa zmiany spojrzenia
- Przedmiotowość i autorewalidacja w pedagogice specjalnej
- Twórcza obecność szansą na podmiotowe bytowanie
- Czas nadzieją i zagrożeniem w rehabilitacji osób niepełnosprawnych
- Zastanowienia nad zjawiskiem przymusu w rewalidacji osób z odchyleniami od normy
- Olimpiady Specjalne szansą na zmianę społecznego odbioru osób niepełnosprawnych (zapiski obserwatora III Ogólnopolskiego Mityngu w Pływaniu)
- Musisz być silny, musisz wytrwać - kilka refleksji o studiowaniu osób z poważną niepełnosprawnością
- Promocja zdrowia - nowe wyzwanie dla nauk o wychowaniu
II. KSZTAŁCENIE SPECJALNE - POMOC SPECJALNA - WSPARCIE SPOŁECZNE - Pedagogika specjalna w reformowanym ustroju edukacyjnym - implikacje dla teorii i praktyki
- Nauczanie zintegrowane w kształceniu specjalnym
- Dziecko niepełnosprawne w nauczaniu integracyjnym
- Postawy nauczycieli szkół masowych w stosunku do osób upośledzonych umysłowo jako jeden z wyznaczników efektywności integracji
- Transformacja ustrojowa szansą, czy też zagrożeniem dla rodzin wychowujących dzieci niepełnosprawne
III. PEDAGOG SPECJALNY - DYLEMATY ROLI - Pedagog specjalny - kim być powinien?
- Kształcenie pedagogów specjalnych w poglądach Kazimierza Kirejczyka
- Praktyki pedagogiczne w kształceniu pedagogów specjalnych
- Ocena i ocenianie w pracy pedagoga specjalnego - dylematy roli
- Wkład Wandy Szuman do teorii i praktyki pedagogiki
- Patrzył i widział, słuchał i słyszał - takim Go znałem. Moje spotkanie z Kazimierzem Kirejczykiem
Bibliografia Wykaz ważniejszych publikacji Autora książki
| |