Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PEDAGOGIKA RODZINY Przemoc w Rodzinie Rodzina wspó

24-01-2012, 5:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2042097104
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 10   
Koniec: 16-01-2012 22:50:33
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha






e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl









KATEGORIE - kliknij i wybierz:








 
 
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439   
 


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji







I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 8,50 zł
*2 książki - priorytet 9zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka
- ekonomiczna - 12,50 zł
- priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł








PEDAGOGIKA RODZINY NA PROGU XXI WIEKU. ROZWÓJ PRZEDMIOT OBSZARY REFLEKSJI I BADAŃ

Autor: red.ANDRZEJ W. JANKE

371 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2004
   
Spis treści

Andrzej W. Janke, Wprowadzenie

CZĘŚĆ I PEDAGOGIKA RODZINY I JEJ PRZEDMIOT

Zbigniew Tyszkaj Przedmiot i metodologia pedagogiki rodziny.
Sugestie z punktu widzenia poznańskiej szkoły socjologicznych badań nad rodziną
Stanisław Kawula, Aspekt pedagogiczny refleksji i badań nad rodziną - uwag kilka
Teresa Kukołowicz, Rodzina w procesie wychowania
Andrzej M. de Tchorzewski, Obszary refleksji i badań pedagogicznych nad rodziną
Andrzej W. Janke, Pedagogika jako nauka a subdyscyplinarny wymiar pedagogiki rodziny

CZĘŚĆ II PERSPEKTYWA HISTORYCZNA BADAŃ NAD RODZINĄ
Juliusz Jundziłł, Polskie XX-wieczne badania historii rodziny w starożytnej Grecji i Rzymie
Krzysztof Jakubiak, Rodzina polska w dziejach nowożytnych i najnowszych jako przedmiot badań historii wychowania
Bożena Stawoska-Jundziłł, Kobieta w Kościele, małżeństwo i rodzina w polskich badaniach patrologicznych
Ilona Błaszczyk, Edukacja rzymska okresu Cesarstwa jako przykład spójności oddziaływań rodziny i państwa

CZĘŚĆ III
KULTUROWE, SPOŁECZNE, EDUKACYJNE I FILOZOFICZNE ASPEKTY DZIAŁALNOŚCI RODZINY
Jerzy Nikitorowicz, Funkcja kulturowa współczesnej rodziny podstawą i szansą kreowania tożsamości międzykulturowej jako wyzwania XXI wieku
Tomasz Marcysiak, Przemiany podstawowych funkcji rodziny wiejskiej w aspekcie polskiej transformacji społecznej
Waldemar Segiet, Edukacyjne funkcje rodziny w strukturze społecznej
- makrostrukturalne uwarunkowania edukacyjnych funkcji rodziny
Ewa Kubiak-Szymborska, Prorodzinna orientacja młodzieży.
Między tradycją a współczesnością
Piotr Zwierzchowski, Tragikomedia codzienności, czyli brytyjskie opowieści o rodzinie
Wiesława M. Wołoszyn-Spirka, O rodzinie - przez pryzmat realistycznej antropologii filozoficznej

CZĘŚĆ IV
KONTEKST PEDAGOGICZNY DYSFUNKCJI I PATOLOGII ORAZ WSPARCIA SPOŁECZNEGO W RODZINIE
Józefa Brągiel, Długoterminowy wpływ rozwodu rodziców na dzieci
Krystyna Marzec-Holka, Kontrowersje wokół przestępstwa wewnątrzrodzinnego (na przykładzie dzieciobójstwa)
Zofia Branka, Przemoc w rodzinie polskiej u progu XXI wieku
Grażyna Szabelska, Rozpoznawanie przemocy wobec dziecka w rodzinie
Grażyna Orzechowska, Seniorzy w rodzinie. Zaburzenia w relacjach
międzypokoleniowych
Zbigniew Bielan, Zagrożenia i kryzys współczesnej rodziny
Barbara Kromolicka, Dekalog życia w rodzinie zrekonstruowanej
Grażyna Gajewska, Uwarunkowania wsparcia społecznego rodziny i dziecka w środowisku lokalnym
Aldona Chrapkowska-Zielińska, Wsparcie społeczne rodziny
Z osobą niepełnosprawną
Barbara Domagała, Rodzina w procesie leczenia uzależnienia od alkoholu

CZĘŚĆ V STOSUNKI RODZINY I SZKOŁY
Maria Mendel, Aktywna szkoła - bierni rodzice: anomia, mit czy przemieszczenie znaczeń?
Alicja Kozubska, Rodzice w zreformowanej szkole.
Mity czy rzeczywistość?
Dariusz Zając, Niektóre zasady społeczne we współpracy szkoły i rodziny
Ewa Piotrowiak, Przygotowanie nauczycieli do współpracy z rodziną ucznia - potrzeby i uwarunkowania

CZĘŚĆ KOŃCOWA
Andrzej W. Janke, Próba syntetycznego spojrzenia na rozwój pedagogiki rodziny
Andrzej W. Janke, Katarzyna Janke, Wybrane prace familiologiczne-publikowane od 1989 roku
Nachwort zur Publikation