Opis: W ostatnim dwudziestoleciu, począwszy od przemian ustrojowych w 1989 roku, było wiele prób zmierzających do udoskonalenia polskiej edukacji. Zaczęło się od 1992 roku, czyli przekazania zarządzania edukacją władzom lokalnym. Później w latach 1999 i 2009 nastąpiły jej kolejne reformyAutorzy niniejszego tomu, który poświęcony jest edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej należą do grupy osób, których wiedza i działalność zawodowa wpływają na rozwój oświaty w Polsce. Jak widzą ten problem z perspektywy dnia dzisiejszego, zobaczą czytelnicy w tej publikacji. Znajdują się tu teksty analityczne i krytyczne, oceniające między innymi ostatnie działania reformatorów, wskazujące dalsze kierunki rozwoju oświaty w Polsce, zaczynając od spraw najważniejszych relacji nauczyciela z dziećmi i umiejętnej współpracy nauczycieli z rodzicami.W sumie teksty prezentują współczesny obraz edukacji oferowanej dzieciom od 3. do 10. roku życia, proponują jednocześnie stałą debatę na temat jej dalszego rozwoju.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Redakcja: Karwowska-Struczyk Małgorzata, Sobierańska Dorota, Szpotowicz Magdalena
- Podtytuł: badania, opinie, inspiracje
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20763
- Rok wydania: 2011
- Objętość: 446
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.54
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]20153
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]20153
- Wysokość: 23
- PKWiU: 58.11.1
|