Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PEDAGOGIKA OPIEKUŃCZA system opieki rodzin dzieci

26-06-2012, 22:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.99 zł     
Użytkownik pinacoteka
numer aukcji: 2403478477
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-06-2012 21:56:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2001
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





e-księgarnia antykwariat
PARALALA

tel.+48 [zasłonięte]692520
[zasłonięte]@poczta.onet.pl







KATEGORIE - kliknij i wybierz:






 
 
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439   
 


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

tytułem: nick i nr aukcji






________P O C Z T A
_______


I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 książka - priorytet 10,00 zł
*2 książki - priorytet 11zł
*3 i więcej - priorytet GRATIS !

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1 książka - priorytet - 15,50 zł
* 2 książki
- ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
*3 książki i więcej
- ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł

____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:

*1 - 3 książek - 18 zł
*3 - 10 książek - 22 zł
*

II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):

* 1- 3 książek 28,00 zł
* 3- 10 książek 28,00 zł *  





 

 

Tożsamość oraz dylematy pedagogiki opiekuńczej
(red.) Olubiński Andrzej


Rok wydania:    2001
Stron:    256
Format:    17,5 x 25,0 cm
Oprawa:    miękka

Opis:

Książka zawiera szereg opracowań koncentrujących się na takich kwestiach jak: rodowód i źródła kształtowania się pedagogiki opiekuńczej, tożsamość i miejsce pedagogiki opiekuńczej w systemie nauk o wychowaniu oraz praktyce pedagogicznej i socjalnej, inspiracje metodologiczne pedagogiki opiekuńczej. Ich autorami są znani pedagodzy, znawcy problematyki nakreślonej w tytule książki, m.in.: J. Brągiel, S. Kawula, A. Olubiński, M. Winiarski, Z. Dąbrowski oraz wielu innych.


Spis treści:

Wstęp

 

I. TOŻSAMOŚĆ I MIEJSCE PEDAGOGIKI OPIEKUŃCZEJ W SYSTEMIE NAUK O WYCHOWANIU

  1. O tożsamości pedagogiki opiekuńczej
  2. Pedagogika opiekuńcza w procesie rozwoju
  3. Inspiracje chrześcijańskie w pedagogice opiekuńczej
  4. Wspomaganie rozwoju i zdrowia jako przedmiot zainteresowań pedagogiki opiekuńczej
  5. O postawie twórczej w pracy socjalno-opiekuńczej
  6. Wspólne obszary badań pedagogiki społecznej i opiekuńczej

 

II. PEDAGOGIKA OPIEKUŃCZA JAKO DYSCYPLINA PRAKTYCZNA

  1. Pomocniczość w pracy opiekuńczej i socjalnej
  2. Aksjologia i prakseologia opieki nad osobami niepełnosprawnymi wobec normalizacyjnego paradygmatu pedagogiki specjalnej
  3. Niedostrzegane aspekty procesu opieki i wychowania integralnego
  4. Kompetencje pracowników socjalnych do wypełniania zadań w systemie w pomocy dziecku w rodzinie
  5. System opieki nad dziećmi i młodzieSą w Danii
  6. Wyzwania oraz ograniczenia w praktyce funkcjonowania systemu opieki
  7. Zarys koncepcji profilaktyki i opieki nad dzieckiem w reformowanym systemie oświaty
  8. Stowarzyszenie "Tratwa" i "pedagog uliczny" jako formy aktywizacji młodzieży w środowisku lokalnym

 

III. METODOLOGICZNE INSPIRACJE PEDAGOGIKI

  1. Podejście jakościowe w badaniach z pedagogiki opiekuńczej
  2. Wykorzystanie analizy systemowej w badaniach nad rodzinami zastępczymi - refleksja metodologiczna
  3. Obecność - uczestnictwo w relacji człowieka z człowiekiem - opiece

 

IV. ROLA PEDAGOGIKI OPIEKUŃCZEJ W PEDAGOGICZNYM KSZTAŁCENIU AKADEMICKIM

  1. Transformacje w kształceniu pedagogów opiekuńczych
  2. Przygotowanie studentów pedagogiki opiekuńczej do pracy - potrzeby a rzeczywistość
  3. Kompetencje zawodowe opiekuna w planach specjalistycznego kształcenia na Akademii Bydgoskiej