|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520 [zasłonięte]@poczta.onet.pl
|
|
| KATEGORIE - kliknij i wybierz:
|
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
________P O C Z T A _______ I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł ____K U R I E R (DPD)____ I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 18 zł *3 - 10 książek - 22 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 28,00 zł * 3- 10 książek 28,00 zł * |
|
|
|
|
|
| Tożsamość oraz dylematy pedagogiki opiekuńczej (red.) Olubiński Andrzej
Rok wydania: 2001 Stron: 256 Format: 17,5 x 25,0 cm Oprawa: miękka
Opis: Książka zawiera szereg opracowań koncentrujących się na takich kwestiach jak: rodowód i źródła kształtowania się pedagogiki opiekuńczej, tożsamość i miejsce pedagogiki opiekuńczej w systemie nauk o wychowaniu oraz praktyce pedagogicznej i socjalnej, inspiracje metodologiczne pedagogiki opiekuńczej. Ich autorami są znani pedagodzy, znawcy problematyki nakreślonej w tytule książki, m.in.: J. Brągiel, S. Kawula, A. Olubiński, M. Winiarski, Z. Dąbrowski oraz wielu innych. Spis treści:
Wstęp I. TOŻSAMOŚĆ I MIEJSCE PEDAGOGIKI OPIEKUŃCZEJ W SYSTEMIE NAUK O WYCHOWANIU - O tożsamości pedagogiki opiekuńczej
- Pedagogika opiekuńcza w procesie rozwoju
- Inspiracje chrześcijańskie w pedagogice opiekuńczej
- Wspomaganie rozwoju i zdrowia jako przedmiot zainteresowań pedagogiki opiekuńczej
- O postawie twórczej w pracy socjalno-opiekuńczej
- Wspólne obszary badań pedagogiki społecznej i opiekuńczej
II. PEDAGOGIKA OPIEKUŃCZA JAKO DYSCYPLINA PRAKTYCZNA - Pomocniczość w pracy opiekuńczej i socjalnej
- Aksjologia i prakseologia opieki nad osobami niepełnosprawnymi wobec normalizacyjnego paradygmatu pedagogiki specjalnej
- Niedostrzegane aspekty procesu opieki i wychowania integralnego
- Kompetencje pracowników socjalnych do wypełniania zadań w systemie w pomocy dziecku w rodzinie
- System opieki nad dziećmi i młodzieSą w Danii
- Wyzwania oraz ograniczenia w praktyce funkcjonowania systemu opieki
- Zarys koncepcji profilaktyki i opieki nad dzieckiem w reformowanym systemie oświaty
- Stowarzyszenie "Tratwa" i "pedagog uliczny" jako formy aktywizacji młodzieży w środowisku lokalnym
III. METODOLOGICZNE INSPIRACJE PEDAGOGIKI - Podejście jakościowe w badaniach z pedagogiki opiekuńczej
- Wykorzystanie analizy systemowej w badaniach nad rodzinami zastępczymi - refleksja metodologiczna
- Obecność - uczestnictwo w relacji człowieka z człowiekiem - opiece
IV. ROLA PEDAGOGIKI OPIEKUŃCZEJ W PEDAGOGICZNYM KSZTAŁCENIU AKADEMICKIM - Transformacje w kształceniu pedagogów opiekuńczych
- Przygotowanie studentów pedagogiki opiekuńczej do pracy - potrzeby a rzeczywistość
- Kompetencje zawodowe opiekuna w planach specjalistycznego kształcenia na Akademii Bydgoskiej
| |