Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pedagogika Kompetencja aksjologiczna dzieci NOWA

08-12-2014, 23:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik otoksiazka
numer aukcji: 4848300545
Miejscowość Tarnowskie Góry
Wyświetleń: 6   
Koniec: 08-12-2014 23:34:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Dziś oferuję Państwu KSIĄŻKĘ
w bardzo atrakcyjnej cenie

 

 

KOMPETENCJA AKSJOLOGICZNA DZIECI
W MŁODSZYM WIEKU SZKOLNYM

Studium porównawcze
środowisk zróżnicowanych kulturowo



AUTOR:
Ewa Ogrodzka - Mazur





OPIS:

Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli i studentów kierunków pedagogicznych, interesujących się problematyką wczesnoszkolnej edukacji aksjologicznej - realizowanej w sytuacji wielokulturowego pogranicza. W pracy przedstawiono - oprócz charakterystyki preferencji aksjologicznych dzieci z klas I–III, ich rodziców i nauczycieli - jakościową analizę językowego obrazu świata wartości uczniów oraz przejawiane przez nich orientacje wartościujące. Opracowanie może być także pomocne nauczycielom zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w zakresie konstruowania strategii aksjologiczno-edukacyjnych, mających na celu wychowywanie dzieci do wyboru wartości. Praca zawiera opis procesów społeczno-kulturowych zachodzących na polskich pograniczach (polsko-białoruskim, polsko-czeskim, polsko-niemieckim) i w środowiskach jednorodnych kulturowo oraz funkcji, jakie przypisuje się współczesnej edukacji wielo- i międzykulturowej w systemie oświaty i wychowania.

 

SPIS TREŚCI:


Przedmowa

Wprowadzenie

  1. Wartości jako wyznaczniki rozwoju orientacji podmiotowej jednostki
  2. Wielokulturowość w sytuacji pogranicza jako wartość i problem edukacyjny
  3. Paradygmat kompetencyjny w kulturowym kontekście badań edukacji wczesnoszkolnej
  4. Zagadnienia metodologiczne badań własnych
  5. Charakterystyka badanych środowisk pograniczy
  6. Preferencje aksjologiczne dzieci z klas I-III, ich rodziców i nauczycieli, żyjących w środowiskach zróżnicowanych kulturowo
  7. Językowy obraz świata wartości i orientacje wartościujące przejawiane przez dzieci
  8. Poziom i zakres kompetencji aksjologicznej dzieci
  9. Strategie kształtowania kompetencji aksjologicznej dzieci w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej

Wnioski

Zakończenie

Aneks 1. Tabele statystyczne

Aneks 2. Przykłady prac rysunkowych badanych uczniów

Bibliografia

Summary

Zusammenfassung

 

Liczba stron: 510

POLECAM