Opis: Jest to bez wątpienia książka w pedagogice polskiej nowatorska, niezwykle ważna w filozofii i teorii wychowania, doskonale rekonstruująca źródła i główne idee etyki Józefa Tischnera oraz ogarniająca całościowo implikacje jego filozofii dla podstaw teoretycznych i zasad realizacji pedagogiki dobra (agatologicznej), książka napisana gruntownie, przejrzyście, jasno, przekonywająco i pięknie. Jest to wzorcowy przykład odczytania dla pedagogiki pism filozofa, nie pisanych z myślą o przeznaczeniu ich i umiejscowieniu w pedagogice i wychowaniu, a zatem rekonstrukcji pedagogii „implicite", dyskretnej, odczytanej pośrednio, nie wprost z pism filozoficznych, „zobaczenie - jak pisze Autorka - wychowana w filozofii bezpośrednio z nim nie związanej".z recenzji prof. zw. dra hab. Zbigniewa Kwiecińskiego
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Wajsprych Danuta
- Podtytuł: Studium hermeneutyczno-krytyczne projektu etycznego Józefa Tischnera
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 31012
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2011
- Objętość: 362
- Format: 15.5x22.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.52
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]31275
- Miejscowość: Toruń
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]31275
- Wysokość: 20
- PKWiU: 58.11.1
|