Oferowane przez nas dyfuzory umożliwiają równomierne
rozproszenie światła z lampy błyskowej na całą fotografowaną scenę z użyciem
obiektywów odpowiadających przedziałowi ogniskowej 15mm-200mm dla formatu 35mm.
Dyfuzor rozprasza światło, czyniąc je bardziej miękkim i naturalnym.
Niweluje cienie i wyrównuje oświetlenie całej sceny. Ma mocowanie uniwersalne,
na rzepy, umożliwiając używanie na praktycznie każdej lampie błyskowej dostępnej
na rynku.
Działanie:
|
|
bez dyfuzora |
z dyfuzorem |
Konstrukcja typ softbox, dzięki większej powierzchni i zwartej budowie, pozwala
na dużo lepsze rozproszenie oraz kontrolę nad światłem niż tradycyjne dyfuzory.
Dyfuzor jest łatwy w montażu i użyciu, lekki,
zajmuje niewiele miejsca po złożeniu.
Dyfuzor pasuje do:
- Canon: 580EX, 580EX II
550Ex , 540EZ, 430EZ, 420EZ , 430EX, 420EX, 380EX, 520EX, 300TL
- Nikon: SB24, SB25, SB26,
SB28, SB28DX, SB50DX, SB80DX, SB800, SB600, SB900
- Minolta: 5600HS, 5600HS(D),
3600HS(D), 3500xi, 5400HS, 5400xi, 5200i
- Sigma: Sigma 500 Series,
Sigma EF-500DG, EF-500DG Super EF-530DG EF-530DG Super, Sigma
EF-500 DG II, EF-500 Super II
- Contax: TLA 280, TLA 360
- Metz: 40-MZ-2, 44 AF-4, 40
AF-4M, 54 MZ-3 , 44MZ-2, 54 AF-1C, 54 AF 1N, 44 AF-4C, 44 AF 4N,
54 AF-4i, 54 MZ-4, 40 MZ-3i , 54 MZ3, 54 MZ 4, 36AF, Metz: 45
CT-1, 45 CT-3, 45 CT-4, 45 CT-5, 45 CL-1, 45 CL-3, 45 CL-3
- Sony: HVL-F32x, HVL-F1000
- Olympus: FL40,FL50, G40,
FL36
- Soligor: TIF 380, DG-420Z
- Sunpak: 2000DZ, 266D,
355AF, MZ440AF, PZ5000AF
- Vivitar: 2500, 273, 3500,
5200, 550 FD, 728AF, 836, 840AF, 850AF, DF200
- Achiever: 260AF, 260T, 630,
828, 828TW,TZ250
- Cobra: 480AF, Auto280
- Nissin: 360TW, 360TXP,
PZ400-c-n-m
- Promaster: FT-1700,
FTD5700, FTD6500,FTD7000M
- Pheonix: 80DZA,82ZBDA,
D79-BZS, ZB1-92N
- Pentax: 330FTZ,
AF500FTZ
|
Kliknij, aby powiększyć:
Poniżej prezentujemy przykładowe zdjęcia wykonane
za pomocą dyfuzorów marki JJC:
|
BEZ DYFUZORA
Światło lampy jest ostre, kontrastowe, spłaszcza
fotografowany obiekt, powoduje mocne cienie i
odblaski, często prześwietla partie obrazu. Jego
moc szybko i bardzo widocznie słabnie wraz z
odległością, powodując duże różnice w
oświetleniu przy szerokich kadrach. |
|
BIAŁY DYFUZOR
Wyrównuje oświetlenie całego kadru, światło jest
mniej ostre, bardziej miękkie i naturalne -
odblaski i cienie stają się mniej widoczne,
niknie ostry kontrast pomiędzy oświetleniem
pierwszego i dalszego planu. Działa podobnie do
profesjonalnych softboxów. |
|