Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PCI-E ATI X1300 256 NISKA, DWA MONITORY! GWARANCJA

27-03-2015, 10:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 54.73 zł     
Użytkownik cybertycz
numer aukcji: 5126035169
Miejscowość Żórawina
Wyświetleń: 43   

Dodatkowe informacje:
Chłodzenie: Pasywne
Stan: Używany
Seria: X300 - X1950
Pamięć [MB]: 256
Taktowanie rdzenia [MHz]: 450
Złącze: DVI, Dual-link DVI
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

:. PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE" .:


Witam

 

Oferuję popularną I wydajną NISKOPROFILOWĄ kartę graficzną PCI-E firmy ATI.

 

Sprzęt obsłuży dwa monitory jednocześnie.

 

Co do zasilacza nie jest ona wymagająca - w zupełności wystarczy 250 watt.

 

Karta jest w stanie idealnym - działa stabilnie zarówno w 2d jak i w 3d. Nie przegrzewa się. Patrząc na stan kondensatorów - powinna służyć jeszcze przez długi czas.

 

Więcej informacji pod zdjęciem.

 

GWARANCJA - 28 DNI (2-KROTNIE WYDŁUŻONA TYLKO DLA AUKCJI SKLEPU ZAWSZELEPIEJ)

 

SPRZĘT BĘDZIE BARDZO DOBRZE ZABEZPIECZONY NA CZAS TRANSPORTU.

WYSYŁKA NAJPÓŹNIEJ NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO PO OTRZYMANIU ZAPŁATY.

 


 

 

AIF

 

ATI Radeon X1300 overview - http://www.amd.com/us/products/desktop/graphics/other/Pages/x1300-overview.aspx
ATI Radeon X1300 specifications - http://www.amd.com/us/products/desktop/graphics/other/Pages/x1300-specifications.aspx

 

Manufacturer: ATi
Series: Radeon X1K
GPU: RV515
Release Date: 2[zasłonięte]005-10
Interface: PCI-E x16
Core Clock: 450 MHz
Memory Clock: 250 MHz (500 DDR)
Memory Bandwidth: 8 GB/sec
Shader Operations: 1800 MOperations/sec
Pixel Fill Rate: 1800 MPixels/sec
Texture Fill Rate: 1800 MTexels/sec
Vertex Operations: 225 MVertices/sec


ATI Radeon™ X1300 Specifications 
Features
    * 105 million transistors on 90nm fabrication process
    * Four pixel shader processors
    * Two vertex shader processors
    * 128-bit 4-channel DDR2 memory interface
          
    * Native PCI Express x16 bus interface
          o AGP 8x configurations also supported with external bridge chip
    * Dynamic Voltage Control

High Performance Memory Controller
    * Fully associative texture, color, and Z/stencil cache designs
    * Hierarchical Z-buffer with Early Z test
    * Lossless Z Compression (up to 48:1)
    * Fast Z-Buffer Clear
    * Z/stencil xache optimized for real-time shadow rendering

Ultra-Threaded Shader Engine
    * Support for Microsoft® DirectX® 9.0 Shader Model 3.0 programmable vertex and pixel shaders in hardware
    * Full speed 128-bit floating point processing for all shader operations
    * Up to 128 simultaneous pixel threads
    * Dedicated branch execution units for high performance dynamic branching and flow control
    * Dedicated texture address units for improved efficiency
    * 3Dc+ texture compression
          o High quality 4:1 compression for normal maps and two-channel data formats
          o High quality 2:1 compression for luminance maps and single-channel data formats
    * Multiple Render Target (MRT) support
    * Render to vertex buffer support
    * Complete feature set also supported in OpenGL® 2.0

Advanced Image Quality Features
    * 64-bit floating point HDR rendering supported throughout the pipeline
          o Includes support for blending and multi-sample anti-aliasing
    * 32-bit integer HDR (10:10:10:2) format supported throughout the pipeline
          o Includes support for blending and multi-sample anti-aliasing
    * 2x/4x/6x Anti-Aliasing modes
          o Multi-sample algorithm with gamma correction, programmable sparse sample patterns, and centroid sampling
          o New Adaptive Anti-Aliasing feature with Performance and Quality modes
          o Temporal Anti-Aliasing mode
          o Lossless Color Compression (up to 6:1) at all resolutions, including widescreen HDTV resolutions
    * 2x/4x/8x/16x Anisotropic Filtering modes
          o Up to 128-tap texture filtering
          o Adaptive algorithm with Performance and Quality options
    * High resolution texture support (up to 4k x 4k)

Avivo™ Video and Display Platform
    * High performance programmable video processor
          o Accelerated MPEG-2, MPEG-4, DivX, WMV9, VC-1, and H.264 decoding and transcoding
          o DXVA support
          o De-blocking and noise reduction filtering
          o Motion compensation, IDCT, DCT and color space conversion
          o Vector adaptive per-pixel de-interlacing
          o 3:2 pulldown (frame rate conversion)
    * Seamless integration of pixel shaders with video in real time
    * HDR tone mapping acceleration
          o Maps any input format to 10 bit per channel output
    * Flexible display support
          o Dual integrated DVI transmitters (one dual-link + one single-link)
                + DVI 1.0 compliant / HDMI interoperable and HDCP ready1
          o Dual integrated 10 bit per channel 400 MHz DACs
          o 16 bit per channel floating point HDR and 10 bit per channel DVI output
          o Programmable piecewise linear gamma correction, color correction, and color space conversion (10 bits per color)
          o Complete, independent color controls and video overlays for each display
          o High quality pre- and post-scaling engines, with underscan support for all outputs
          o Content-adaptive de-flicker filtering for interlaced displaysXilleon™ TV encoder for high quality analog output
          o YPrPb component output for direct drive of HDTV displays2
          o Spatial/temporal dithering enables 10-bit color quality on 8-bit and 6-bit displays
          o Fast, glitch-free mode switching
          o VGA mode support on all outputs
          o Drive two displays simultaneously with independent resolutions and refresh rates
    * Compatible with ATI TV/Video encoder products, including Theater 550

CrossFire™
    * Multi-GPU technology
          o Inter-GPU communication over PCI Express (no interlink hardware required)
    * Four modes of operation:
          o Alternate Frame Rendering (maximum performance)
          o Supertiling (optimal load-balancing)
          o Scissor (compatibility)
          o Super AA 8x/10x/12x/14x (maximum image quality)

HyperMemory™ 2***
    * 2nd generation virtual memory management technology
          o Improved PCI Express transfer efficiency
    * Supports rendering to system memory as well as local graphics memory