
| Telefon: (22)[zasłonięte]427 32 Fax: (22)[zasłonięte]613 27 E-mail: [zasłonięte]@exerion.pl Pracujemy: pn. - pt.: 9.00 - 17.00 IQ Publishing - magazyn Trakt Lubelski 195 04-667 Warszawa NIP:[zasłonięte]952-19-233
|

| Poczta Polska (priorytet) wysyłka w codziennie przedpłata: 9,00 PLN, pobranie: 20,00 PLN
Kurier - Fedex wysyłka codziennie od pon. do pt. przedpłata: 15,00 PLN pobranie: 18,00 PLN
Odbiór osobisty możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00 TYLKO po uprzednim umówieniu się. Bez dodatkowych opłat.
Kupując kilka przedmiotów i wybierając przesyłkę kurierem zapłacisz TYLKO za jedną paczkę.
Przy wysyłkach zagranicznych koszty ustalane są indywidualnie. |

| Sprzedajemy TYLKO oryginalne, nowe i nierozpakowywane przedmioty.
Wszystkie sprzedawane przez nas towary są objęte GWARANCJĄ producenta.
Każdy wystawiony przedmiot mamy dostępny NATYCHMIAST w naszym magazynie.
Wysyłane przez nas przedmioty są ZAWSZE starannie i bezpiecznie zapakowane.
Mile widzimy na naszych aukcjach słownych klientów, staramy się też zawsze tacy BYĆ. | |

| Pamiętaj, że biorąc udział w aukcji zawierasz pewnego rodzaju umowę handlową.
Licytując bądź pewien, że chcesz kupić dokładnie ten przedmiot, przeczytaj opis.
Akceptujemy różne formy płatności, także PayU, przelew, płatność kartami.
Do każdego przedmiotu wystawiany jest paragon fiskalny lub faktura VAT. | |
|
 |

Magic Marker PL + Magiczny zakreślacz TG 9187

Magic Marker to innowacyjne, oparte na prawach fizyki, połączenie klasycznej platformówki 2D z grą logiczną, w której gracz steruje chłopcem o imieniu Max i jego magicznym markerem. Podczas gdy Max umożliwia stare, dobre zabawy platformowe, marker służy do rozwiązywania stawianych przed nim problemów logicznych, poprzez rysowanie odpowiednich obiektów stających się od tej chwili częścią świata gry. Funkcja ta służy do przejścia każdego poziomu i pokonywania wyzwań, jak również zaopatruje gracza w unikalne narzędzie, które samo w sobie stanowi niesamowitą zabawę.
Max jest młodym chłopcem, i jak większość chłopców lubi rysować. Pewnego dnia otrzymuje pocztą tajemniczy marker. Nie było dołączonego listu - tylko zwykły pomarańczowy marker. Max od razu postanawia go przetestować, siada i zaczyna rysować. Rysuje na kartce obrazek potwora, jednak gdy tylko kończy go rysować niespodziewanie potwór Maxa zaczyna się poruszać i ucieka do innego rysunku. Zszokowany chłopiec widząc, że potwór niszczy owoce jego ciężkiej pracy rysuje w albumie samego siebie, dzięki czemu przenosi się do świata obrazków. Rozpoczyna się gra, w której Max wykorzystując magiczną moc pomarańczowego markera oraz własny spryt, musi powstrzymać potwora, którego sam stworzył.
Najważniejsze cechy: - 15 pomysłowych i zaskakujących poziomów
- niepowtarzalny system sterowania wykorzystujący prawa fizyki
- 3 piękne światy inspirowane dziecięcymi rysunkami
- śmiertelne pułapki, potwory i trudne zagadki
- nowe wyzwania, tajemnice i nagrody do odblokowania
- oryginalna ścieżka dźwiękowa duńskiego zespołu Analogik
GRATIS - ZAKREŚLACZ ŚĆIERALNY PILOT FRIXON - kolor seledynowy ! Jeżeli zdecydujesz się na zakup wersji cyfrowej, to oczywiście bez FRIXON'a.

Independent Games Festival Award Nagroda przyznawana najlepszym i najbardziej innowacyjnym, niezależnym developerom gier komputerowych i oprogramowania, w celu wspierania wschodzących firm producenckich.
Nordic Game Program Nagroda dla najlepszej skandynawskiej gry dziecięcej, przyznawana przez federację Norden dla najważniejszych skandynawskich produktów rozrywki komputerowej.
DGA Award - Nagroda specjalna dla odkrycia roku
EIGA 2010 - Nagroda w kategorii innowacja
Unity Awards 2009 - Nagroda dla najlepszej produkcji dziecięcej
Oceny: Wymagania: Windows XP/Vista/7, Pentium®:4 2 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128 MB, 5 GB HDD, czytnik DVD-ROM 16x, mysz, klawiatura. MAC OS X 10.4.11 lub wyższy









|