ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]88400 |
Wymiar: |
165 x 235 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
282 |
Ocena: |
Bardzo Dobry - |
Waga: |
0,41 kg |
Indeks: |
0240/57/0024 |
Rok wydania: |
2008 |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Autor: |
Pawlak Zbigniew |
Stan: |
Używana |
Wydawca: |
Wydawnictwo Poltext |
Opis książki
Książka w przystępny, a jednocześnie kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy techniki przygotowywania biznesplanów. Autor, bazując na bogatych własnych doświadczeniach wyniesionych z wieloletniej praktyki doradczej, jak również znajomości planów finansowych opracowywanych przez najlepsze krajowe i zagraniczne firmy konsultingowe, które wielokrotnie opiniował i recenzował, wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu. W książce zwrócono uwagę na kluczową rolę biznesplanu w uruchamianiu działalności gospodarczej, zarządzaniu strategicznym, podejmowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych, restrukturyzacji, likwidacji i wycenie przedsiębiorstw, a także konkursach na kontrakty menedżerskie. Publikacja skierowana jest do tych wszystkich, którzy stoją przed zadaniem przygotowania biznesplanu, wszechstronnej jego oceny oraz podjęcia na tej podstawie ważnych decyzji.
Uwagi:
Oprawa lekko zabrudzona. Brzegi stron zabrudzone.