Passat b2 kombi 83 wersja GL5 -Blacharka nadwozia, doły drzwi, klapy bagażnika, żadnych łat „na kupę” -poszerzone progi -Podniesiony tunel żeby zmieścić wał napędowy -Przerobiony tył podłogi pod belkę b2 syncro -tylne i przednie nadkola poszerzone o 40mm -zaspawane drzwi tylne -cały spód obdarty do fabrycznego podkładu, położony podkład epoksydowy, baranek i lakier Zawieszenie przód -Customowy gwint, a w zasadzie całe kolumny -caster-camber plates wspawane w kielichy, do regulacji kątów przedniego zawieszenia -drążki kierownicze na uniballach -Zwrotnice audi coupe quattro/audi s2, nowe łożyska -Zawieszenie tył. Belka passat b2 syncro, wypiaskowana, polakierowana proszkowo. Wszystkie gumy zamienione na poliuretan, nowe łożyska -Zawieszenie oparte na konstrukcji „pull rod”/”cantilever” - system dzwigni i amortyzatory z pełną regulacją w bagażniku Hamulce -przód girling 60 audi coupe quattro/audi s2. dwa tłoczki, nowe uszczelki, tłoczki, tarcze 280mm -Tył ori b2 syncro nowe tłoczki i uszczelki Wnętrze -rollbar będący jednocześnie elementem konstrukcyjnym zawieszenia, z zastrzałem do tylnej belki -obudowa tunelu alu z głownym wyłącznikiem prądu, gniazdem zapaliczki, mocowaniem hydraulicznego ręcznego -wskażniki doładowania turbo, ciśnienia oleju, temperatury wody, temperatury spalin, dodatkowy cyfrowy obrotomierz z programowanym shiftlightem -customowy shortshifter - jeden fotel kubełkowy bimarco, drugi oryginalny passat - byle jakiś był, spelniają swoją funkcje, ale raczej oba do wymiany ze względów estetycznych -tylne boczne szyby poliwęglan -elektroniczne sterowanie błokadą dyfra -niezależny włącznik wentylatora Silnik -obecnie 2.2turbo 10v po konwersji z mechanicznego wtrysku na elektroniczny, oparty na programowalnym kompie DEC1 -Głowica z silnika 2.0js na płytkowej, mechanicznej regulacji luzów zaworowych -turbo kkk k24 -Customowe orurowanie dolotu -intercooler fmic idealnie wpasowany w pas przedni -przepustnica volvo v40 z TPS -przerobiona listwa wtryskowa z audi s2 wtryski 340ccm -sprzęgło to najleżejszy jednomas z silnika mc2 i docisk z tarcza 240mm również z mc2. Pancerny i niezawodny zestaw, nie poddaje się nawet przy strzałach ze sprzęgła na 4biegu -uszczelka głowicy stalowa victor reinz -Moc około 230 - 250km Układ paliwowy -customowy zbiornik paliwa z aluminium -customowy swirlpot 2l -pompa wstepna (napełniajaca swirlpot -zasadnicza pompa paliwa, zewnętrza -wszystkie przewody paliwowe o wew srednicy 8mm w stalowym oplocie Układ wydechowy 65mm, mały customowy tłumik pod podłoga tylnej kanapy, i wyjscie koncówki przez boczne drzwi Układ napędowy -skrzynia audi 80 b2 quattro. Zaspawany centralny mechanizm różnicowy, wyrzucony przedni, zaspawane otwory po flanszach półosi przednich -wał audi 80quattro -dyfer audi 80b2 z mechaniczna blokadą (wciskasz guzik i z otwartego dyfra robi się spięty 100%) -customowe pólosie, niedozajebania, jestem skłonny stwierdzić, ze napędziłyby ruski czołg -Felgi borbet "a" tył 16x9 przód 16x7.5 delikatnie przerobione - usuniete dekle -dodatkowo 6stalówek 15 z czego 4 odwrócone szerszym rantem na zewnatrz Odpalany z kluczyka, wszystkie zamki działają, wszystkie szyby (czyli raptem dwie pozostałe) się otwieraja. Nagrzewnica, nawiew, swiatła, kierunki itd. działają. Nowa przednia szyba OC do sierpnia 2015 roku. Można oczywiście zrobić z tego quattro, kwestia założenia nie przerobionej skrzyni. Zajebista baza na auto do dragu! MINUSY -Umówmy się że silnik najlepsze lata ma już za sobą, ale działa, jeżdzi i smaży na 3cim/4tym biegu. Dorzucam z pół tony części. W tym dwa bloki. Jeden to 2.0js i drugi 2.3 ng (ten był na początku sezonu w aucie, ale tłok postanowił się wysrać, a szkoda, bo blok był w idealnym stanie, wał jest nominał, nówki panewki na korbach i podporach głownych, korby z 2.2 20v turbo, na upartego da się to jeszcze wskrzesić do zycia) jakieś miski olejowe, elementy zawieszeń, stabilizatory, kolumny, tylna belke, głowice itd. -Do zrobienia synchronizator 2giego biegu, zgrzyta przy przepinaniu biegu -Jeśli ktoś jest estetą, to do poprawy „lakier” mi zależało jedynie na tym, żeby auto było w jednym kolorze i przedni zderzak bo urwało się go połowa -Dowód rejestracyjny bezpiecznie zdeponowany w wydziale komunikacji dzięki uprzejmości pana policjanta z drogówki za brak przeglądu (do ogarnięcia) Parę filmów jak jeżdzi auto: https://www.youtube.com/watch?v=XtQXyNoWkT0&list=PLc7REzek0yjiVhq1XCsmahtyUEd6PxzpP&index=1 https://www.youtube.com/watch?v=P0DQUJkLuOY&index=5&list=PLc7REzek0yjiVhq1XCsmahtyUEd6PxzpP https://www.youtube.com/watch?v=Ljz_RZcVL0k&list=PLc7REzek0yjiVhq1XCsmahtyUEd6PxzpP&index=6Numer telefonu 500 [zasłonięte] 915 Tylko błagam, ze dzwońcie bić piany, jeśli nie jesteście zainteresowani zakupem. Nie mam czasu na doradzanie Wam w Waszych projektach. Jeśli nie odbieram proszę o sms, oddzwonię.