Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

passatb2 2.2turbo okolo 230-250km konwersja na RWD

29-11-2014, 9:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 000 zł     
Użytkownik proconcept
numer aukcji: 4802155715
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 8256   
Koniec: 29-11-2014 09:50:48

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1983
Przebieg (km): 2500000
Pojemność silnika (cm3): 2200
Moc silnika (KM): 230
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Passat b2 kombi 83 wersja GL5
-Blacharka nadwozia, doły drzwi, klapy bagażnika, żadnych łat „na kupę”
-poszerzone progi
-Podniesiony tunel żeby zmieścić wał napędowy
-Przerobiony tył podłogi pod belkę b2 syncro
-tylne i przednie nadkola poszerzone o 40mm
-zaspawane drzwi tylne
-cały spód obdarty do fabrycznego podkładu, położony podkład epoksydowy, baranek i lakier

Zawieszenie przód
-Customowy gwint, a w zasadzie całe kolumny
-caster-camber plates wspawane w kielichy, do regulacji kątów przedniego zawieszenia
-drążki kierownicze na uniballach
-Zwrotnice audi coupe quattro/audi s2, nowe łożyska
-Zawieszenie tył. Belka passat b2 syncro, wypiaskowana, polakierowana proszkowo. Wszystkie gumy zamienione na poliuretan, nowe  łożyska
-Zawieszenie oparte na konstrukcji „pull rod”/”cantilever”
- system dzwigni i amortyzatory z pełną regulacją w bagażniku Hamulce
-przód girling 60 audi coupe quattro/audi s2. dwa tłoczki, nowe uszczelki, tłoczki, tarcze 280mm
-Tył ori b2 syncro nowe tłoczki i uszczelki Wnętrze
-rollbar będący jednocześnie elementem konstrukcyjnym zawieszenia, z zastrzałem do tylnej belki
-obudowa tunelu alu z głownym wyłącznikiem prądu, gniazdem zapaliczki, mocowaniem hydraulicznego ręcznego
-wskażniki doładowania turbo, ciśnienia oleju, temperatury wody, temperatury spalin, dodatkowy cyfrowy obrotomierz z programowanym shiftlightem
-customowy shortshifter
- jeden fotel kubełkowy bimarco, drugi oryginalny passat
- byle jakiś był, spelniają swoją funkcje, ale raczej oba do wymiany ze względów estetycznych
-tylne boczne szyby poliwęglan
-elektroniczne sterowanie błokadą dyfra
-niezależny włącznik wentylatora

Silnik
-obecnie 2.2turbo 10v po konwersji z mechanicznego wtrysku na elektroniczny, oparty na programowalnym kompie DEC1
-Głowica z silnika 2.0js na płytkowej, mechanicznej regulacji luzów zaworowych
-turbo kkk k24
-Customowe orurowanie dolotu
-intercooler fmic idealnie wpasowany w pas przedni
-przepustnica volvo v40 z TPS
-przerobiona listwa wtryskowa z audi s2 wtryski 340ccm
-sprzęgło to najleżejszy jednomas z silnika mc2 i docisk z tarcza 240mm również z mc2. Pancerny i niezawodny zestaw, nie poddaje się nawet przy strzałach ze sprzęgła na 4biegu
-uszczelka głowicy stalowa victor reinz
-Moc około 230 - 250km

Układ paliwowy
-customowy zbiornik paliwa z aluminium
-customowy swirlpot 2l
-pompa wstepna (napełniajaca swirlpot
-zasadnicza pompa paliwa, zewnętrza
-wszystkie przewody paliwowe o wew srednicy 8mm w stalowym oplocie

Układ wydechowy 65mm, mały customowy tłumik pod podłoga tylnej kanapy, i wyjscie koncówki przez boczne drzwi

Układ napędowy
-skrzynia audi 80 b2 quattro. Zaspawany centralny mechanizm różnicowy, wyrzucony przedni, zaspawane otwory po flanszach półosi przednich
-wał audi 80quattro
-dyfer audi 80b2 z mechaniczna blokadą (wciskasz guzik i z otwartego dyfra robi się spięty 100%)
-customowe pólosie, niedozajebania, jestem skłonny stwierdzić, ze napędziłyby ruski czołg
-Felgi borbet "a" tył 16x9 przód 16x7.5 delikatnie przerobione - usuniete dekle
-dodatkowo 6stalówek 15 z czego 4 odwrócone szerszym rantem na zewnatrz

Odpalany z kluczyka, wszystkie zamki działają, wszystkie szyby (czyli raptem dwie pozostałe) się otwieraja. Nagrzewnica, nawiew, swiatła, kierunki itd. działają. Nowa przednia szyba OC do sierpnia 2015 roku. Można oczywiście zrobić z tego quattro, kwestia założenia nie przerobionej skrzyni. Zajebista baza na auto do dragu!

MINUSY
-Umówmy się że silnik najlepsze lata ma już za sobą, ale działa, jeżdzi i smaży na 3cim/4tym biegu. Dorzucam z pół tony części. W tym dwa bloki. Jeden to 2.0js i drugi 2.3 ng (ten był na początku sezonu w aucie, ale tłok postanowił się wysrać, a szkoda, bo blok był w idealnym stanie, wał jest nominał, nówki panewki na korbach i podporach głownych, korby z 2.2 20v turbo, na upartego da się to jeszcze wskrzesić do zycia) jakieś miski olejowe, elementy zawieszeń, stabilizatory, kolumny, tylna belke, głowice itd.
-Do zrobienia synchronizator 2giego biegu, zgrzyta przy przepinaniu biegu -Jeśli ktoś jest estetą, to do poprawy „lakier” mi zależało jedynie na tym, żeby auto było w jednym kolorze i przedni zderzak bo urwało się go połowa -Dowód rejestracyjny bezpiecznie zdeponowany w wydziale komunikacji dzięki uprzejmości pana policjanta z drogówki za brak przeglądu (do ogarnięcia)

Parę filmów jak jeżdzi auto:
https://www.youtube.com/watch?v=XtQXyNoWkT0&list=PLc7REzek0yjiVhq1XCsmahtyUEd6PxzpP&index=1
https://www.youtube.com/watch?v=P0DQUJkLuOY&index=5&list=PLc7REzek0yjiVhq1XCsmahtyUEd6PxzpP
https://www.youtube.com/watch?v=Ljz_RZcVL0k&list=PLc7REzek0yjiVhq1XCsmahtyUEd6PxzpP&index=6


Numer telefonu 500 [zasłonięte] 915 Tylko błagam, ze dzwońcie bić piany, jeśli nie jesteście zainteresowani zakupem. Nie mam czasu na doradzanie Wam w Waszych projektach. Jeśli nie odbieram proszę o sms, oddzwonię.

Zdjęcia przedmiotu

kliknij, aby powiększyć