Informacja
Kupujesz powyżej 500 zł zadzwoń do nas i zapytaj o rabat.
Małe produkty można łączyć w jedną wysyłkę.
Oferta Pasek naramienny, z szybkim dostępem do aparatu, model NL-QS
Pasek naramienny, z szybkim dostępem do aparatu, model NL-QS
-
Produkt marki F&V Photographic Equipment.
Zwiększa wygodę, zabezpiecza aparat przed niekontrolowanym upadkiem, sprawia, że choć nie trzymamy aparatu w rękach, to jest on zawsze pod ręką.
Przydaje się zwłaszcza w trudnych sytuacjach terenowych, bądź podczas robienia zdjęć w tłumie, gdzie prawdopodobieństwo wytrącenia aparatu z ręki jest wysokie. Od jakości paska zależy nie tylko wygoda fotografa, ale także bezpieczeństwo jego sprzętu.
PASEK NA RAMIĘ DO APARATU, Z SZYBKIM DOSTĘPEM MODEL NL-QS DO LUSTRZANEK ANALOGOWYCH I CYFROWYCH
marki
Wysokiej jakości pasek przeznaczony do noszenia aparatu na ramieniu.
Dzięki swojej budowie znacznie zwiększa wygodą podczas użytkowania, ale przede wszystkim zabezpiecza aparat przed niekontrolowanym upadkiem, również sprawia że chodź aparat nie jest trzymany w rękach - jest zawsze bezpieczny i znajduje się pod ręką.
Jest to niezwykle przydatne podczas pracy w terenie, plener to bardzo wymagający teren, w którym trzeba wykazać się szybkością działania, oraz trzeba zapewnić pełne bezpieczeństwo naszemu sprzętowi.
Pasek NL-QS firmy F&V wykonany jest z najwyższej jakości neoprenu i poliuretanu o dużej trwałości. Jest miękki i wygodny, idealnie dopasowuje się do ciała, nie odstaje i nie uwiera. Wewnętrzna strona wykonana jest ze specjalnego, anty-poślizgowego materiału, dzięki czemu nie ześlizguje się z szyi czy ramienia.
Nasz pasek jest paskiem szybkiego dostępu do aparatu. Posiada dodatkowe wejście statywowe, które podpinamy do standardowego wyjścia 1/4'', a z drugiej strony, możemy śmiało wkręcić statyw. Dołączonym klipsem przypinamy pasek do aparatu. W dowolnej chwili możemy szybko go odczepić i robić zdjęcia.
KOMPATYBILNY Z MODELAMI:
- Canon EOS 450D, 400D, 350D, 300D, 1000D, 50D, 40D, 30D, 20D, 10D, 5D
- Canon Powershot G9, G7, G6, G5, G3, G2, G1, Pro1
- Nikon D700, D300, D200, D100, D90, D80, D70s, D70, D60, D50, D40, D40x, 8800, 8700, 8400
- Sony Alpha A900, A700, A350, A300, A200, A100, H50, H9, H7, H5, H2, H1
- Olympus E-520, E-510, E-500, E-420, E-410, E-400, E330, E-3, SP-570, SP-560, SP-550
- Pentax K20D, K10D, K200D, K100D
- Panasonic FZ50, FZ30, FZ20, FZ10, FZ28, FZ18, FZ8, FZ7, G1, L10
- Fujifilm S100fs, S9600, S9500, S9000, S2000HD, S8100fd, S8000fs, S1000fd
- Minolta 5D, 7D
i innymi, pasuje do każdego aparatu posiadającego standardowe mocowanie statywowe.
SPECYFIKACJA:
- kolor czarny + ciemny szary
- materiał: poliuretan + neopren
- dodatkowa kieszonka na małe akcesoria
- 12 miesięcy gwarancji
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne (opisy) nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt ze sprzedawcą przed podjęciem decyzji o zakupie.
Polecam również inne moje aukcje: |
Warunki ogólne
Warunki reklamacji i zwrotów:
- 1. Wszystkie produkty oferowane na Allegro pod nikiem www_fotostyle_pl są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski poprzez oficjalną dystrybucję poszczególnych producentów.
- 2. Produkty posiadają gwarancję producenta importera lub sprzedawcy obowiązującą na terytorium Polski. Warunki realizacji gwarancji są określane przez gwaranta w sposób zwyczajowo przyjęty. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia/skrócenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.
- 3. W okresie 10 dni od dostarczenia towaru zakupionego na odległość konsumentowi przysługuje prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) zwane dalej zwrotem konsumenckim.
- 4. W ramach odstąpienia od umowy wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) konsument odstępuje od umowy wyłącznie poprzez złożenie sprzedawcy oświadczenia na piśmie w terminie do 10 dni od daty odbioru przesyłki z przedmiotowym zamówieniem.
- 5. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie gdy będzie odesłany w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu z jego kompletną pierwotną zawartością (urządzenie wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria instrukcje gwarancja dowód zakupu itp.).
- 6. Produkt podlegający zwrotowi nie może być używany. Zwrot nie zostanie przyjęty jeśli zwracany produkt będzie uszkodzony fizycznie lub jeśli będzie nosił jakiekolwiek ślady użytkowania.
- 7. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu.
- 8. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
- 9. W przypadku niedopełnienia przez kupującego łącznie warunków zawartych w pkt. 3 - 7
włącznie zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia przesyłki zwrotnej lub zarzutu bezskuteczności wobec odstąpienia od umowy.
- 10. Sprzedawca ma 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. na ustosunkowanie się do zawartej w nim treści. Po upływie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, o którym mowa w pkt. 4., zwrot uważa się za rozpatrzony pozytywnie chyba że sprzedawca ustosunkował się do treści przedmiotowego oświadczenia przed upływem tego terminu.
- 11. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. zwrot kwoty przedmiotu zamówienia następuje w terminie 14 dni na rachunek bankowy podany przez konsumenta.W przypadku darmowej wysyłki przy zakupie produktu - odliczane są koszty za dostawę.
- 12. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- 13. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Klienta wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
- 14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wszelkimi kosztami jakie poniósł w związku z nieuzasadnioną reklamacją lub nieuzasadnionym zwrotem konsumenckim. W szczególności kosztami usług serwisowych diagnozowania przechowywania oraz spedycji przedmiotowych produktów.
|