| "SK" - spółka cywilna |
| 41 - 709 Ruda Śląska |
| ul. Kościuszki 1 |
tel. 691 [zasłonięte] 027
|
Wszelkie pytania prosimy
kierować na adres : |
| City-MOTORS |
|
|
Wpłaty prosimy dokonywać
przez system PayU
lub bezpośrednio
na nasze konto bankowe:
|
|
PKO BP
79 1020 [zasłonięte] 240100
0102 [zasłonięte] 039833
|
|
|
Towar wysyłamy kurierem najczęściej w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty lub po wybraniu opcji"za pobraniem"
|
Koszty wysyłki uzależnione
są od gabarytów i ciężaru
przesyłki. Szczegółowe
dane odnośnie przesyłki
zostały zawarte powyżej
w "kosztach dostawy" |
|
| 1.Towar zostaje wysłany po zaksięgowaniu wpłaty przez sprzedającego. |
2.Każdy towar jest
ROZPAKOWANY w celu sprawdzenia czy nie posiada
wad lub uszkodzeń. |
| 3.Wszystkie towary posiadają gwarancję producenta. |
4.Na życzenie Klienta
wystawiamy fakturę VAT
lub paragon. |
| Kupując, akceptujesz nasz regulamin. |
|
|
PASEK NAPĘDOWY
- Nazwa: Pasek napędowy
- Rozmiar paska napędu: 788*17*28*
Zamiennik dla modeli:
102-2, 301-4, 302-4, 491, 601-4, 605-4, 717 4T, 747, 767, 804-2, 805-2, Atomic 1, Atos, Barnet GP 2T, Barracuda, Challanger 1, Challanger 2, Commander, Dakota 2T, Dakota 4T, Dio 50 1, Dragster, El Loco, Energy 2, Eos 4T, Euroboy, F act 50, Firefox 1, Florida 4T, Focus, Fonero, Formula, Freaky50, Fresco, Galactic 1, GP500 1, Guliver, Huragan 2, Huragan 4, Huragan 5, Hurricane, Indiana 4T, Longjia Exactly LJ50QT-K, Longjia L-Evo LJ50QT-2L, Longjia Sharpy LJ50QT-4, Matrix 1, Mosquito, Neox, Oliver Sport, Oregon 2T, Orlando 1, Orlando 2t, Purga, Purga, Quantum classic, Quantum RS 1, Quebec, Rally, Rocket, RS 1, Simpli 1, Spartan 50, Spider, Street 50cc, Triad 3 1, Voyager 1, Yunxin
OTRZYMUJESZ PASEK NAPĘDOWY GOTOWY DO UŻYTKU
TOWAR FABRYCZNIE NOWY, NIE UŻYWANY, BEZ WAD UKRYTYCH
MASZ JAKIEKOLWIEK WĄTPLIWOŚCI LUB PYTANIA ?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM HANDLOWCEM !
|
SZYBKA WYSYŁKA !
PRZY ZAKUPIE WIĘKSZEJ ILOŚCI PRZEDMIOTÓW - JEDEN KOSZT WYSYŁKI !
|
DUŻY WYBÓR CZĘŚCI ZAMIENNYCH ! |
|
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
Strona "o mnie"Wszystkie aukcje
|
|
|
|