|
Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288
504 [zasłonięte] 187
[zasłonięte]@tlen.pl |
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.
W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob 10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
|
Partnerski HR
(oryginalnie: Partnership HR. New Norms for Effective Recruitment, Performance, and Training of Today's Workforce)
nowe formy efektywnej rekrutacji, pracy i szkolenia dzisiejszej kadry pracowniczej
Buchen Irving H.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0605-8
Tłumaczenie: Parys Joanna
Format: 17.0x24.5cm
Ilość stron: 210
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2011 r.
Opis:
Partnerski HR to nowe ujęcie istoty działań z zakresu human resources. To spojrzenie na pracę i pracowników w sposób przystosowany do realiów współczesnego świata, którego zmienność i płynność jeszcze nigdy nie bytatak oczywista. Wskazuje na konieczne przewartościowania, których dokonać powinni nie tylko zarządzający firmami, lecz także menedżerowie i szeregowi pracownicy.Zarządzanie zmianą i świadomość kierunku, w którym zmierza przedsiębiorstwo, to tylko dwa z wielu aspektów nowoczesnej firmy, na które Wadzie nacisk nowoczesne HR, umożliwiające efektywne poruszanie się w rynkowej rzeczywistości. Dzięki tej książce HR-owcy będą wiedzieć: * jak przeprowadzić dobrą rekrutację, * jak utrzymać najlepszych pracowników, * jak ich oceniać, * jak ich szkolić. Autor przekonująco wskazuje na konieczność uznania kapitału ludzkiego jako równego kapitałowi finansowemu. To ludzie bowiem i tkwiący w nich potencjał mają decydujący wpływ na to, czy praca będzie wykonana tak, jak należy, i czy wpłyniekorzystnie na rozwój przedsiębiorstwa. Ich morale i zaangażowanie, otwartość i gotowość do współpracy określają jakość biznesowego wyniku, który pozwoli nie tylko przetrwać, lecz także śmiało patrzećw przyszłość.
|