WINGS OF HONOUR - BATTLES OF THE RED BARON (polska wersja) - to gra będąca połączeniem zręcznościówki i symulatora lotu. Tytuł przeznaczony jest raczej dla tych, którzy przedkładają okres pionierski w lotnictwie, nad rozkwit techniki i ponaddźwiękowe maszyny rażące wrogów rakietami.
Rozgrywka toczy się podczas Pierwszej Wojny Światowej. Wtedy to as niemieckiego lotnictwa, Czerwony Baron Manfred von Richthofen, siał popłoch w szeregach alianckich sił powietrznych. Zdesperowani Sprzymierzeni decydują się na powołanie własnego oddziału super lotników, mających stanowić przeciwwagę dla Latającego Cyrku Barona. W ten sposób powołano do życia eskadrę Aniołów zagłady.
Gracze mogą przystąpić do walki wspierając dowolną stronę konfliktu. Tylko od nich zależy, czy Red Baron pozostanie królem przestworzy, czy też poniesie sromotną klęskę. Rozgrywka polega na wykonywaniu szeregu zróżnicowanych, pod względem wymagań, misji. Jednym razem celem jest walka z samolotami wroga, innym razem musimy przeprowadzić nalot bombowy, a kiedy indziej naszym zadaniem jest dokonanie lotu zwiadowczego, lub pokierowanie obroną przeciwlotniczą. Rozgrywka toczy się na autentycznych polach walk z tamtego okresu, a do dyspozycji mamy maszyny, których używali piloci biorący udział w ówczesnych starciach (łącznie dwadzieścia cztery rodzaje).
Środowisko w którym toczymy starcia jest dość zróżnicowane, możemy mieć do czynienia ze zmianami warunków atmosferycznych czy też obecnością na polu walki cywilów, a nawet zwierząt hodowlanych. W lepszej orientacji pomaga nam opcja przełączania widoku, wybierając pomiędzy obserwacją starcia z kokpitu lub z perspektywy trzeciej osoby. Do dyspozycji mamy dwa tryby gry: zręcznościowy i symulator. Ten drugi, dzięki łatwemu i intuicyjnemu systemowi sterowania, nie jest specjalnie wymagający i możemy rozpocząć grę bez konieczności wcześniejszego treningu. Jest także możliwość zabawy wieloosobowej poprzez Internet lub sieć lokalną.
COMMANDOS 2 - MEN OF COURAGE (ang) - to gra strategiczno-taktyczna, będąca kontynuacją niewątpliwego przeboju z 1998r – Commandos: Behind Enemy Lines. Ponownie przejmujemy kontrolę nad oddziałem świetnie wyszkolonych żołnierzy i musimy wykonać szereg misji na tyłach wroga. Każdy z komandosów (tym razem mogą to być: Zielony Beret, saper, szpieg, Natasha, snajper, nurek, kierowca i pies!) posiada odmienne, ale wzajemnie uzupełniające się umiejętności, dlatego też jedynie skoordynowane współdziałanie całego zespołu może doprowadzić do pomyślnego zakończenia postawionych przed graczem zadań.
Do wykonania mamy dziesięć różnorodnych misji rozrzuconych po całym świecie (Europa, północna Afryka, Azja, Arktyka, itp.), z których każda składa się z kilku mniejszych zadań takich jak: wysłanie meldunku, wykradzenie tajnych dokumentów czy też maszyny szyfrującej Enigma, zniszczenie danego obiektu, wyeliminowanie konkretnej osoby, ucieczka samolotem, itd. Po zebraniu wszystkich kawałków zdjęcia ukrytych w różnych zakamarkach mapy (w szafach, skrzynkach, itp.) otrzymujemy możliwość zagrania w dodatkowe, ukryte levele np. rajd motorówką pomiędzy minami.
Nowością w grze w stosunku do poprzedniczek jest możliwość walki wewnątrz budynków a nawet łodzi podwodnej, gdzie mamy możliwość płynnego obrotu kamery. Na zewnątrz miejsce akcji obserwować możemy z czterech stron – co 90 stopni, dostępny jest także zoom o dużym zakresie regulacji. Zastosowany engine graficzny pozwala na wierne i szczegółowe odtworzenie wszystkich elementów otoczenia: budynków, roślinności, pojazdów, bunkrów, zasieków itd. Na pochwałę zasługują również staranie dopracowane animacje poszczególnych żołnierzy.
Możemy wykorzystywać nowe rodzaje broni i dużą ilość różnego typu pojazdów, wszystkie one odtworzone zostały na podstawie oryginalnych maszyn z okresu II Wojny Światowej. Istnieje również możliwość wymiany przedmiotów pomiędzy członkami zespołu. Poprawiono sztuczną inteligencję przeciwników, którzy teraz lepiej widzą, słyszą, a nawet czują, przez co są znacznie trudniejsi do pokonania.
Całość dopełnia bardzo dobrej jakości muzyka i efekty dźwiękowe, np.: przedstawiciele poszczególnych narodowości mówią z charakterystycznym dla siebie akcentem, do naszych uszu docierają też bardzo realistyczne odgłosy otoczenia.