Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Parasolka oświetleniowa reflektor srebrny, 100cm

20-08-2014, 18:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 119 zł     
Użytkownik www_fotostyle_pl
numer aukcji: 4444051661
Miejscowość Warszawa, Zachodzącego Słońca 8
Wyświetleń: 4   
Koniec: 20-08-2014 17:28:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Warunki udziału w aukcji
Miejsce na dowolny tekst. Treść edytowana w panelu administracyjnym w sekcji TREŚCI / DEFINIOWANE BLOKI HTML.
Parasolka oświe­tle­niowa, reflektor srebrny, 100cm CineGEN®

Parasolka oświe­tle­niowa, reflektor srebrny, 100cm CineGEN®

  • Cena: 119.00 zł

Koszty dostawy:

  • Kurier48 10.50 zł brutto
  • Kurier48 (odbiór w punkcie) 8.50 zł brutto
  • Siódemka 14.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost 9.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty (czas realizacji 1 dzień) 0.00 zł brutto
  • DPD Europa (koszt przykładowy) 99.00 zł brutto

Parasolka oświe­tle­niowa, reflektor srebrny, 100cm

marki

''

Solidna konstrukcja z gęstym użebrowaniem (16 sekcji) wy­ko­na­nym z włókna szklanego. Para­solki tego typu chara­kte­ryzują się dobrym napięciem po­wie­rzchni re­fle­kto­ra co skutkuje dobrym ogni­sko­wa­niem światła. Duża średnica czaszy wraz z długim, metalo­wym uchwy­tem pozwala na sto­so­wanie dowol­nych źródeł światła sto­so­wa­nego w studiu foto­gra­fi­cznym (lampy światła stałego i lampy błyskowe). Para­solkę można stosować również na planie filmowym do mo­de­lo­wania światła stałego (przy użyciu żarówek flu­ore­scen­cyj­nych).

Zastosowanie wysoko­gatun­kowych tkanin i materiału refle­ksyjnego, wraz z włóknem szklanym (o wyższej odporności na zginanie od żeber meta­lowych) daje wyraźnie wyższą trwałość. W zestawie z para­solką sprze­da­wana jest torba do przecho­wywania i transportu parasolki, stanowiąca dodatkowe za­bezpie­czenie zło­żo­ne­go reflektora).

Cechy parasolki:

  • Parasolka dwuwarstwowa
  • Reflektor srebrny wykonany z tkaniny metalizowanej
  • Średnica reflektora 100cm (40cali)
  • 16 sekcji użebrowania
  • Żebra z włókna szklanego
  • Praktyczna torba do przechowywania i transportu w zestawie

Dane techniczne:

  • Model: CGU40BS
  • Producent: CineGEN
  • Kolor: Czarny
  • Użebrowanie: Włókno szklane
  • Kolor reflektora: Srebrno
  • Materiał: Stal, Tkanina metalizowana, Włókno szklane
  • Długość po złożeniu: -
  • gwarancja 12 miesięcy

''''

''

Parasolki oświetleniowe to najprostsze, a jednocześnie bardzo efektywne modyfikatory światła, po­zwa­la­jące za­cho­wać lepszą kontrolę nad jego emisją (kierunkowością). Do ich głównych zalet zaliczyć należy małą wagę i nie­­wie­l­kie wymiary po złożeniu. Montaż i demontaż jest błyskawiczny.
Parasolki oświetleniowe nazywane są niekiedy jeszcze parasolkami fotograficznymi, chociaż coraz częściej znajdują zastosowanie na małych planach filmowych.

Informacje dodatkowe:
Parasolki oświetleniowe posiadają kilka typów reflektorów:

  • srebrny - naj­bar­dziej po­pu­lar­ny i naj­bar­dziej wydajny typ reflektora. Dla dużych, dobrych ja­ko­ścio­wo pa­ra­so­lek, kształt czaszy zmienia bieg pro­mie­ni świe­tlnych z doo­kólnych na równo­ległe, co daje mo­cniej­sze i bardziej kontra­stowe oświe­tlenie
  • biały - również bardzo popu­larny typ reflektora. Działa podo­bnie do reflektora sre­brne­go z tym, że emi­to­wane światło jest bardziej "miękkie", zaś kontrast na oświe­tlanym obie­kcie niższy.
  • softlight (dyfuzor) - para­solki tego typu nie używa się jako refle­ktora odbija­ją­cego światło. W tym przypadku parasolka umie­szcza­na jest pomię­dzy źródłem światła a oświe­tlanym obie­ktem, a jej dzia­ła­nie zbliżone jest do blendy (dyfuzora) lub softboxu
  • złoty - działa podobnie do reflektora srebrne­go, zmie­niając jednak tempe­raturę barwo­wą używa­nego światła (ocie­planie). Tego typu refle­ktorów używa się do foto­grafii postaci (ciała) nadając atrakcyjny koloryt skóry, rzadziej do kompen­sacji "zimnych" źródeł światła

Parasolki oświetleniowe pracują z różnymi źródłami światła:

  • lampy światła stałego (niskotemperaturowe, led, fluorescencyjne)
  • błyskowe lampy studyjne
  • błyskowe lamy systemowe

Parasolki oświetleniowe to najprostrze i najtańsze efektywne modelowanie światła, po­zwa­la­jące za­cho­wać większą kontrolę nad jego kierunkiem. Głowną zaletą jest mała waga i nie­­wie­l­kie rozmiary po złożeniu oraz bardzo łatwy montaż i demontaż.
Parasolki fotograficzne (oświetleniowe) bardzo często znajdują zastosowanie na małych planach filmowych.

Typów reflektorów parasolek:

  • srebrny - naj­bar­dziej po­pu­lar­ny i naj­bar­dziej wydajny. Dla dużych, dobrych ja­ko­ścio­wo pa­ra­so­lek, kształt czaszy zmienia bieg pro­mie­ni świe­tlnych z doo­kólnych na równo­ległe. Uzyskuje się mo­cniej­sze i bardziej kontra­stowe oświe­tlenie
  • biały - również popu­larny typ reflektora. Działa podo­bnie do reflektora sre­brne­go z tym, że emi­to­wane światło jest bardziej "miękkie", zaś kontrast na oświe­tlanym obie­kcie niższy.
  • softlight (dyfuzor) - para­solki tego typu nie używa się jako refle­ktora odbija­ją­cego światło. W tym przypadku parasolka umie­szcza­na jest pomię­dzy źródłem światła a oświe­tlanym obie­ktem, a jej dzia­ła­nie zbliżone jest do blendy (dyfuzora) lub softboxu
  • złoty - działa podobnie do reflektora srebrne­go, zmie­niając jednak tempe­raturę barwo­wą używa­nego światła (ocie­planie). Tego typu refle­ktorów używa się do foto­grafii postaci (ciała) nadając atrakcyjny koloryt skóry, rzadziej do kompen­sacji "zimnych" źródeł światła

Parasolki oświetleniowe mogą pracować z:

  • lampami światła stałego (niskotemperaturowe, led, fluorescencyjne)
  • lampami błyskowymi - lampy studyjne
  • lampami błyskowymi - lampy systemowe

Parasolki oświetleniowe montowane na staty­wach oświe­tlenio­wych. Większość opraw stu­dyjnych posiada mo­żli­wość umocowania parasolki. W przy­padku sy­ste­mo­wych lamp błyskowych używa się uchwytów uni­wer­sal­nych umo­żli­wia­jących jedno­czesny montaż lampy i para­solki na statywie. W przy­padku wię­kszych para­so­lek może zaistnieć konie­czność za­sto­so­wania przeciw­wagi.

Opracowanie: digishots.pl

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne (opisy) nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.