Sprzedam skrzydło Windtech Zenith,
rok produkcji 04/2010, rozmiar ML, tj. 95-115kg
Jestem pierwszym właścicielem tego skrzydła. Skrzydło kupione "w salonie" u Waltera w 2010 roku, ma aktualny przegląd ważny do 09/2014 (od Korca, Aero Sport Beskidy), kartę paralotni oraz aktualny test przewiewności z 04/2014 z wynikiem dobry.
Dane producenta:
construction
Historia skrzydła:
- kupiłem nówkę od Waltera w październiku 2010 roku
- latane de facto od wiosny 2011
- używane dosyć intensywnie - potwierdzony nalot około 250h, dostępny tutaj: http://www.xcontest.org/world/en/pilots/detail:pirx (loguję każdy lot); jest to skrzydło latane a nie "leżak szafowy" - świadczy to o jego jakości oraz o jego dobrych własciwościach lotnych; co więcej nalot jest udokumentowany i prawdziwy jak na takie skrzydło i taki okres czasu
- skrzydło dbane, zawsze składane komorami i trzymane w kiszce (kiszka w komplecie)
- latało ze mną głównie w Czechach, gdzie mieszkam, oraz w Polsce i Alpach
- na jesieni 2013 roku przejachałem z nim z Limy, Peru do Santiago, Chile i wylatałem się jak dziki (70h w powietrzu); więcej o tym wyjeździe na moim blogu: http://paczekontour.blogspot.com/
Powód sprzedaży:
- kupiłem nowsze skrzydło - Aspen 4 od Gradienta
- Zenith śmiało posłuży jeszcze jakieś 150-200h, szkoda żeby się nudził w szafie
Dla kogo jest to skrzydło?:
- Zenith to wysokie EN-B, ma wydłużenie 6 i 3,5 rzędów linek (3 taśmy), bardzo małą ilość linek jak na swoją kategorię - 277m w rozmiarze M
- oryginalnie Zenith miał być EN-C, jednak przeszło z powodzeniem certyfikację dla EN-B
- zacząłem na nim latać dokładnie 13 miesięcy po ukończeniu kursu u Gaywera, z łącznym nalotem około 70-80h; moje wcześniejsze skrzydło to Nova Mamboo 2005 (też wysokie EN-B); teraz latam na Aspenie 4
- Zenith, pomimo że jest z roku 2010, ma konstrukcję bardzo zblizoną do współczesnych wysokich EN-B
- jest to skrzdyło dla kogoś, kto ma wylatane kilkadziesiąt godzin po kursie na EN-B i chce się przesiąść na coś więcej, nie chce dolnego/środkowego EN-B, ale też nie ma nalotu i umiejętności na EN-C
- Zenith jest żywym skrzydłem, jak każdy Windtech, ale też bardzo stabilnym i przewidywalnym. Jest super stabilny na speedzie, wszystkie klapy wychodzą szybko i sprawnie. Przez te 250h, które na nim wylatałem nie miałem jakichś większych atrakcji. Latałem z dwoma uprzężami: Charly Globe (uprzężo-plecak) oraz z kokonem SOL CX. W silnej i turbulentnej termice w Iquique wylatałem na Zenith-cie ok 60h i miałem tylko 2 małe klapy
Stan skrzydła:
- przewiewność dobra
- nosi ślady użytkowania
- ma 2-3 małe łatki w dolnym poszyciu (zalepione białym skytexem)
- 2 łatki na krawędzi natarcia (czarny skytex) po dzikiej róży
- ogólny stan jest dobry, trochę przybrudzony, ale nie picowałem ksrzydła przed sprzedażą
- moim zdaniem można na tym skrzydle spokojnie wylatać kolejne 150-200h w alpejskiej termie
- skrzydło nie kąpane w słodkiej ani słonej wodzie, żadne akro, żadne drzewowanie
Co kupujesz na tej aukcji?:
- paralotnię Wintech Zenith ML 04/2014 z ważnym przeglądem i kartą paralotni
- plecak Windtecha ( w stanie dobrym, całkiem wygodne, ma małą dziurkę w dolnej cześci - patrz foto)
- kiszkę (taką z allegro, jest jak najbardziej ok - patrz fotki)
- worek Wintecha - używany raptem kilka razy
- taśma kompresyjna
- wszystkie dokumenty - patrz foto
- zapasowe łatki skytexu w kolorze skrzydła
- dowód zakupu od Waltera
- najlepszy design skrzydła ever - logo flyingman'a na górnym poszuciu jest jedyne w swoim rodzaju ;)
Skrzydło jest do oglądnięcia w Warszawie i okolicach. Lot testowy jak najbardziej możliwy. Po więcej szczegółów proszę na maila.
Odpowiem na wszystkie pytania.
PS. Na innych moich aukcjach sprzedaję front kontener Dudka na zapas (nowy!) oraz uprząż plecak Charly Globe (stan dobry z plusem)
LINKI:
- strona producenta: http://windtech.es/en/products/zenith_evolution/index.html
- manual: http://windtech.es/images/products/zenith_evolution/windtech_zenith_mn-en.pdf
Foto - w locie:
Kwiecieć 2014: http://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:pirx/16.4.2014/16:15
Marzec 2014: http://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:pirx/8.3.2014/14:49
Listopad 2013, Chile: http://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:pirx/27.11.2013/14:32
Luty 2014: http://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:pirx/8.2.2014/13:59
Marzec 2014: http://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:pirx/29.3.2014/14:02
Foto - na ziemi - kwiecień 2014:
Foto - papiery:
Foto - plecak:
Plecak - mała dziurka
Foto - kiszka:
Foto - worek: