WitamSprzedam, używane oczywiście, doskonałe, rekreacyjne skrzydło Ajos35.
Podstawowe parametry to: ciężar pilota 105-135 kg, przy masie startowej 120-155 kg. Skrzydło, rekreacyjne, bezpieczne, stabilne dla początkujących.Skrzydło zostało wyprodukowane w 2004 r. A więc nie jest już najnowszym.Ostatni przegląd jest z 14 lutego 2013 r. Skrzydło zostało wtedy dopuszczone do lotów do 13 lutego 2014 r.W książce brak wpisów o jakichkolwiek naprawach.Tkanina skrzydła jest sztywna, szeleszcząca. Linki bez widocznych uszkodzeń. Taśmy są bez uszkodzeń. Brak jednego magnesu.Wyposażone są w speed system, którego nie używałemTrymerów nie posiadają.Tabliczka znamionowa skrzydła jest na zdjęciu. Link do strony producenta, na której znajdziesz więcej informacji: www.air-sport.zakopane.plJeśli jesteś w tej chwili tylko marzycielem lub początkującym paralotniarzem to to skrzydło z uwagi na doskonałą relację ceny w stosunku do jakości jest idealnym rozwiązaniem Twoich zamierzeń. Skrzydło jest w bardzo dobrym stanie co potwierdza niedawny przegląd. Ja wylatałem na nim około 10 godzin na lekkiej trajce z silnikiem WSK175.Zdjęcie przedstawia w pełnej krasie to skrzydło z trajką na WSK175.Wielkość skrzydła rekompensowała mi słaby silnik ułatwiając starty z przygodnych, nierównych pól. Skrzydło wstaje bardzo łatwo. Szybko podnosi wózek. W locie nie sprawia nieprzyjemnych niespodzianek. Pełnej historii skrzydła nie znam. Nie będę więc zapewniać o znikomej ilości nalatanych godzin. Kupiłem je rok temu na Allegro i wyglądało jak nowe. Nadal wygląda świeżo. Ja natomiast, mając już 62 latek, latałem sobie nisko i powoli;). Okazało się rzeczywiście skrzydłem wielce stabilnym i tolerancyjnym. Mimo zaledwie kilku lotów na nim mogę z całą odpowiedzialnością potwierdzić zapewnienia producenta o wysokiej stabilności skrzydła. Stosunkowo niewielkie obciążenie skrzydła pod moim sprzętem i pilotem nie powodowało żadnych niespodzianek. Latało w dolnych granicach swych katalogowych prędkości, co mogłem stwierdzić z odczytów zainstalowanego na trajce anemometru.W czasie latania nie miałem żadnych przygód ze skrzydłem.
Nie zauważyłem żadnych uszkodzeń skrzydła oprócz urwania magnesu od sterówki.
Nie zauważyłem momentu jego zerwania. Mi to nie przeszkadzało. Taśmy i tak spinałem dodatkowym karabińczykiem by się nie plątały i wraz z taśmami łapałem sterówki.Liniki sterówek są w tej chwili podwiązane do wykorzystania na trajce. Są więc stosunkowo długie o czym należy pamiętać w przypadku korzystania do lotów swobodnych lub przy innym sposobie podczepiania do uprzęży.Skrzydło pochodzi od krajowego producenta co jest dodatkowo jego wielką, serwisową zaletą. Ja szczęśliwie nie musiałem korzystać z usług serwisu producenta.Sprzedaję je nie wykonując aktualizacji przeglądu. Pozostawiam to do decyzji przyszłego użytkownika. W przeglądzie może być naprawiony brakujący magnes.Jestem pewien, że mimo wieku skrzydło przejdzie bez problemu taki przegląd.Zdecydowałem się na sprzedaż z uwagi na zamianę swojego napędu na mocniejszy, MZ300. Mocniejszy napęd pozwala mi na lepsze dostosowanie kolejnego mojego skrzydła do masy startowej mojej trajki. Konkretnie trafił mi się AirWave, który nie ma serwisowch zalet Ajosa, ale łatwiej mi na nim startować i latać z uwagi na lepsze dociążenie skrzydła co mi bardzo, z uwagi na czysto przyjemnościowy charakter lotów, odpowiada. Najchętniej widziałbym odbiór osobisty. Chętnie podzielę się swoim świeżo nabytym doświadczeniem jeśli chodzi o latanie trajką jak i jej proste i tanie wykonanie z napędu plecakowego.Stan skrzydła oceniam na bardzo dobry. Zgodnie z certyfikatem, choć wygasłym.Na zdjęciach starałem się pokazać taśmy z brakującym magnesem.Przedstawiam też dokumentację do skrzydła.Zdjęcia przedstawiają skrzydło w locie z podwieszoną moją osobą na mojej poprzedniej trajce.Ostatnie zdjęcie to już moje czwarte, ostatnie skrzydło i "wydłubana" wiosną trajka na wyjątkowym silniku MZ300.Uwaga:
Zanim podejmiesz decyzję skontakuj się.Jeśli masz pytania napisz. Unikniemy nieporozumień.Odpowiadam chętnie i w miarę szybko na maile: [zasłonięte]@webpark.plInformacji mogę udzielić telefonicznie pod nr. 602 [zasłonięte] 115, ale może być mnie trudno złapać.Nie przewiduję możliwości targowania się poza przyjętymi warunkami brzegowymi aukcji. No chyba, że w górę;-).Aukcję zasadniczo kończę w przewidzianym terminie. Jedynie zdecydowany kupiec przez "KUP TERAZ" może skrócić ten termin.Mile widziany odbiór osobisty. Miejsce odbioru wymaga wcześniejszego uzgodnienia.Płatność przez PAYU lub przy odbiorze osobistym.W zasadzie nie przewiduję wysyłki za pobraniem.Przesyłka gratis. Odpłatnie na życzenie mogę oczywiście ubezpieczyć przesyłkę.