Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Paradygmaty akademickiego kształcenia pedagogów

28-02-2012, 14:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.90 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029715218
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 10:14:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 300
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2010
Oprawa: miękka, klejona



Paradygmaty akademickiego kształcenia pedagogów Dydaktyka akademicka t. III

red. Anna Sajdak , red. Danuta Skulicz

Propozycja, by zainicjować dyskusję nad paradygmatami akademickiego kształcenia pedagogów, spotkała się z dużym zainteresowaniem nauczycieli akademickich oraz osób związanych z praktyką edukacyjną. Zamierzeniem naszym było nie tyle podjęcie próby rekonstrukcji paradygmatycznego kształcenia pedagogów w aspekcie historycznym, ile odczytanie i stworzenie mapy konkurujących z sobą współcześnie paradygmatow. (...) Pluralizm teorii i praktyk edukacyjnych oraz ich różnorodność stanowią niewątpliwie o bogactwie oferty kształcenia. Troska o tożsamość dydaktyki akademickiej każe stawiać pytania: „czym jest wiedza pedagogiczna?', „w jaki sposób badać procesy zachodzące w szkolnictwie wyższym, jak konstruować cele kształcenia i jakie wartości je uzasadniają?' Na każde z tych pytań odpowiedzi mogą być diametralnie różne, tak jak odmienne mogą być koncepeje oparte na zupełnie innych zalożeniach.

Niewątpliwie sukcesem III Seminarium Dydaktyki Akademickiej jest rozpoznanie kilku obszarów tematycznych, budujących różne modele edukacji pedagogów na uniwersytetach i w innych szkołach wyższych, a zatem konstruujących również odmienne paradygmaty tegoż kształcenia.

Mamy nadzieję, żę niniejsza książka dostarczy Czytelnikowi inspiracji do stawiania kolejnych pytań i podejmowania dalszych poszukiwań badawczych. Tematyka III juz tomu Dydaktyki Akademickiej ogniskuje się wokół obszarów tematycznych, które ze względu na wspólne idee zostały pogrupowane w częściach: Treści kształcenia, Kompetencje i Inspiracje. (...) Kalendarium jest dopełnieniem zawartych w książce treści, dostarcza bowiem przeglądu tematów zaprezentowanych na kolejnych trzech seminariach. Nie wszystkie z 99 wystąpień zostały opublikowane, jednak ich różnorodność tematyczna, a także liczba osób biorących udział w kolejnych seminariach pozwalają. na dostrzeżenie rangi problematyki obejmowanej przez dydaktykę akademicką.