Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Papier firmowy A4 preprint 90g 2500 szt w 2 dni

16-01-2012, 23:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 330 zł     
Użytkownik goldengraf_pl
numer aukcji: 2016778445
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 13   
Koniec: 23-01-2012 14:45:00

Dodatkowe informacje:
Opis niedostępny...
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Golden Graf

Wizytówki

Opis produktu

Przedmiotem aukcji jest usługa druku 2500 sztuk papieru firmowego A4 jednostronnie pełnokolorowego na papierze preprint 90g/m2. Papier ten jest przystosowany do używania w drukarkach atramentowych oraz laserowych.

Usługa polega na wydrukowaniu, docięciu do formatu, spakowaniu, wysłaniu lub przygotowaniu do odbioru osobistego zamówionego papieru firmowego.

Druk wykonany zostanie na jednej z naszych wielokolorowych maszyn offsetowych. Do produkcji stosujemy najlepszą na rynku farbę Michael Huber o wysokim nasyceniu kolorów oraz najwyższej jakości papier produkcji europejskiej, co gwarantuje najwyższą jakość finalnego produktu.

Gotowy papier firmowy pakowany jest w pudełka kartonowe, zabezpieczające zawartość przesyłki przed uszkodzeniem podczas transportu.




Wysyłka w dniu złożenia zamówienia

Przy akceptacji plików do godziny 12 dnia roboczego następuje wysyłka nawet drugiego dnia roboczego. Gwarantowany termin wysyłki to 8. dzień roboczy. Odbiór osobisty możliwy jest następnego dnia roboczego.

Etapy realizacji zamówienia

1. Kup Teraz
Dokonaj zakupu na alle, wypełnij Formularz Opcji Dostawy, podając dane do wysyłki oraz faktury. Określ sposób wysyłki lub odbioru towaru oraz wybierz opcję płatności. W przypadku wybrania przedpłaty jako formy płatności – dokonaj zapłaty za pośrednictwem Płacę z Allegro lub przelewem na nasz numer rachunku bankowego.

2. Przesłanie projektu gotowego do druku
Jeżeli posiadasz projekt graficzny prześlij go na adres [zasłonięte]@goldengraf.pl. Pliki o wielkości powyżej 5MB prześlij na serwer FTP – instrukcję oraz dane do logowania otrzymasz po dokonaniu zakupu w wiadomości dla Kupującego. Gotowe pliki przyjmujemy w formatach PDF, TIFF, CDR, AI, PSD. Po sprawdzeniu poprawności projektu otrzymasz od nas e-mail potwierdzający zamówienie, poprawność projektu. Wiadomość będzie zawierała również numer zamówienia – prosimy się nim posługiwać przy dalszym kontakcie.

3. Przesłanie materiałów do przygotowania projektu

Jeżeli nie posiadasz gotowego projektu graficznego możemy go dla Ciebie przygotować. Projekty realizowane są przez nasze Studio Grafiki Komputerowej w ścisłej współpracy z Kupującym. Prześlij nam na adres [zasłonięte]@goldengraf.pl jak najwięcej informacji niezbędnych do przygotowania projektu dla Ciebie. Nie korzystamy z gotowych szablonów – każdy projekt wykonywany jest indywidualnie! Niezbędne będą teksty, hasła reklamowe, logotypy itp. Jeżeli masz sprecyzowane kolorystykę, układ itp. napisz nam o tym. Im więcej informacji nam przekażesz, tym projekt graficzny będzie zbliżony z Twoimi oczekiwaniami. Jeśli chcesz, możesz pozostawić nam te kwestie. Po otrzymaniu w/w danych otrzymasz od nas e-mail potwierdzający zamówienie oraz otrzymanie i przekazanie materiałów do Studia Grafiki Komputerowej. Wiadomość będzie zawierała również numer zamówienia – prosimy się nim posługiwać przy dalszym kontakcie.
W jak najkrótszym czasie grafik wykona specjalnie dla Ciebie projekt graficzny i prześle go do akceptacji na podany adres e-mailowy. Jeżeli projekt spełni Twoje oczekiwania, odpisz na naszą wiadomość, wpisując w treści „akceptuję”. Jeśli projekt wymaga poprawek, wszelkie uwagi kieruj na adres e-mailowy bezpośrednio do grafika. Korekty będą nanoszone do momentu osiągnięcia pełnej satysfakcji – cały proces nie może trwać jednak dłużej niż 30 dni. Oferta przygotowania projektu nie dotyczy wykonania logotypu, rysunków technicznych, schematów, wektoryzowanych map, ofert handlowych itp. Koszt wykonania projektu wynosi tylko 45 zł brutto. Oferta wykonania projektu dostępna jest na innej naszej aukcji.

4. Przekazanie materiałów do druku
Po akceptacji projektu następuje proces przygotowania pliku do druku oraz przekazania go do „fizycznej realizacji”.

5. Wysyłka/odbiór osobisty zamówienia oraz płatność
Gotowe zamówienia wysyłane są kurierem DPD codziennie w dni robocze. Możliwość odbioru osobistego następuje w następny dzień roboczy. O tym fakcie zostaniesz poinformowany telefonicznie lub mailowo. W przypadku braku zaksięgowanej kwoty w dniu wysyłki na naszym rachunku bankowym następuje wysyłka towaru w opcji za pobraniem firmą kurierską. Dzięki temu zamówienia nie są wstrzymywane do momentu zaksięgowania środków. Jeżeli nie chcesz ponosić dodatkowych kosztów za pobranie kurierskie (15 zł z VAT) prosimy o wpłatę całej kwoty w momencie zamówienia poprzez opcję Płacę z Allegro. Pozwoli to uniknąć nieporozumień.


Przygotowanie projektu do druku

Gotowy projekt powinien być przygotowany w skali 1:1. Dla ułatwienia można skorzystać z przygotowanego przez nas szablonu (do pobrania poniżej).
Aby poprawnie wykonać zlecenie, prosimy o zapoznanie się ze specyfikacją dla formatu pliku, jaki przekażesz nam do druku:
  • PDF - plik przygotowany w kolorystyce CMYK bez profili, czcionki zamienione na krzywe, mapy bitowe 300 dpi, marginesy i spady przygotowane zgodnie z poniższym rysunkiem;
  • TIFF - plik przygotowany w kolorystyce CMYK bez profili, rozdzielczość 300 dpi, warstwy spłaszczone, kompresja LZW, marginesy i spady przygotowane zgodnie z poniższym rysunkiem;
  • JPG - plik przygotowany w kolorystyce CMYK, rozdzielczość 300 dpi, marginesy i spady przygotowane zgodnie z poniższym rysunkiem;
  • CDR - plik przygotowany w kolorystyce CMYK, czcionki zamienione na krzywe, mapy bitowe 300 dpi, efekty zamienione na mapy bitowe, marginesy i spady przygotowane zgodnie z poniższym rysunkiem, plik zapisany do wersji 12;
  • AI - plik przygotowany w kolorystyce CMYK, czcionki zamienione na krzywe, mapy bitowe 300 dpi, marginesy i spady przygotowane zgodnie z poniższym rysunkiem, plik zapisany do wersji CS3;
  • PSD - plik przygotowany w kolorystyce CMYK, rozdzielczość pracy 300 dpi, plik bez warstw, marginesy i spady przygotowane zgodnie z poniższym rysunkiem, plik zapisany do wersji CS3.

Przygotowanie spadów

Spad
Wymiar format brutto 216x303 mm z nadlewkami (spadami) przed obcięciem

Wymiar format netto 210x297 mm po obcięciu
(linia cięcia)

Wymiar obszar bezpieczny (margines)
204x291 mm

Przykład

Przykład

Prosimy zachować powyższe wymiary przy przygotowywaniu projektów graficznych.
Jeżeli projekt posiada tło lub inne elementy dochodzące do krawędzi linii cięcia (np. ciemny pasek na załączonym przykładzie), prosimy przedłużyć go poza obszar netto o 3 mm z każdej strony. Powstaje wtedy tzw. spad. Wszystkie teksty, obiekty itp. powinny być oddalone od linii cięcia przynajmniej o 3 mm (znajdą się wtedy w obszarze bezpiecznym). Powyższe zalecenia mają na celu uczynienie gotowego produktu po pocięciu estetycznym, jak również zapobiegną obcięciu ważnych elementów, znajdujących się na projekcie.

Cenne informacje i wskazówki
  • czarne elementy powinny być przygotowane z tzw. podbiciem C=30%, M=0%, Y=0%, K=100% (nie dotyczy czarnych tekstów). Niezastosowanie się do tej rady spowoduje wydruk czerni słabo nasyconej
  • górna granica nafarbienia to 300%
  • prosimy nie dodawać znaczników cięcia oraz skali densytometrycznej do przesłanego projektu
  • projekty zawierające elementy w kolorystyce RGB oraz PANTONE będą automatycznie konwertowane do kolorów procesowych (CMYK)

Makiety do pobrania

Corel w układzie poziomym

w układzie pionowym
Makieta PDF w układzie poziomym

w układzie pionowym

Dlaczego warto u nas zamówić?

  • Jesteśmy drukarnią, posiadamy własny park maszyn, dzięki temu masz gwarancję dotrzymania terminu realizacji swojego zlecenia
  • Do produkcji używamy najwyższej klasy komponentów, co decyduje o wysokiej jakości naszych produktów
  • Na portalu alle dzialamy od 2005 roku; masz pewność, że nie zostaniesz oszukany
  • Druk realizowany jest w możliwie najkrótszym czasie; niektóre zlecenia realizujemy na poczekaniu
  • Jako jedynyni nieodpłatnie sprawdzamy, poprawiamy lub pomagamy poprawić pliki nadesłane przez Klientów i wymagające przygotowania do druku
  • Jako jedyni umożliwiamy wcześniejszą telefoniczną rezerwację miejsca na produkcji, co znacznie przyspiesza czas realizacji zlecenia
  • Drukujemy prawie wszystko, co da się wydrukować na papierze przy zachowaniu konkurencyjnych cen - dzięki współpracy z nami zaoszczędzisz sporo czasu na szukanie dobrej oferty

Zapraszamy do współpracy

Potrzebujesz ulotek?


Druk cyfrowy

Oferta Allegro

Kontakt

Kontakt

[zasłonięte]@goldengraf.pl
pracujemy pn-pt 9-17

Golden Graf

Golden Graf

BIURO OBSŁUGI KLIENTA
ul. Surzyckiego 16
30-721 Kraków
[zasłonięte]@goldengraf.pl

Telefony

Golden Graf

Golden Graf

BIURO HANDLOWE
ul. Bieżanowska 1a
30-812 Kraków
[zasłonięte]@goldengraf.pl

Telefony

Golden Graf

Rzetelna firma

Dodaj do ulubionych

Wysyłka

przy zakupie kilku przedmiotów na naszych różnych aukcjach skontaktuj się z nami w celu określenia kosztów wysyłki

Golden Graf

Płatności


03 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4450022 [zasłonięte] 895149

Golden Graf