Przedmiotem aukcji jest usługa druku 1000 sztuk papieru firmowego A4 jednostronnie pełnokolorowego na papierze preprint 90g/m2. Papier ten jest przystosowany do używania w drukarkach atramentowych oraz laserowych.
Usługa polega na wydrukowaniu, docięciu do formatu, spakowaniu, wysłaniu lub przygotowaniu do odbioru osobistego zamówionego papieru firmowego.
Druk wykonany zostanie na jednej z naszych wielokolorowych maszyn offsetowych. Do produkcji stosujemy najlepszą na rynku farbę Michael Huber o wysokim nasyceniu kolorów oraz najwyższej jakości papier produkcji europejskiej, co gwarantuje najwyższą jakość finalnego produktu.
Gotowy papier firmowy pakowany jest w pudełka kartonowe, zabezpieczające zawartość przesyłki przed uszkodzeniem podczas transportu.
1. Kup Teraz
Dokonaj zakupu na alle, wypełnij Formularz Opcji Dostawy, podając dane do wysyłki oraz faktury. Określ sposób wysyłki lub odbioru towaru oraz wybierz opcję płatności. W przypadku wybrania przedpłaty jako formy płatności – dokonaj zapłaty za pośrednictwem Płacę z Allegro lub przelewem na nasz numer rachunku bankowego.
2. Przesłanie projektu gotowego do druku
Jeżeli posiadasz projekt graficzny prześlij go na adres
[zasłonięte]@goldengraf.pl. Pliki o wielkości powyżej 5MB prześlij na serwer FTP – instrukcję oraz dane do logowania otrzymasz po dokonaniu zakupu w wiadomości dla Kupującego. Gotowe pliki przyjmujemy w formatach PDF, TIFF, CDR, AI, PSD. Po sprawdzeniu poprawności projektu otrzymasz od nas e-mail potwierdzający zamówienie, poprawność projektu. Wiadomość będzie zawierała również numer zamówienia – prosimy się nim posługiwać przy dalszym kontakcie.
3. Przesłanie materiałów do przygotowania projektu
Jeżeli nie posiadasz gotowego projektu graficznego możemy go dla Ciebie przygotować. Projekty realizowane są przez nasze Studio Grafiki Komputerowej w ścisłej współpracy z Kupującym. Prześlij nam na adres [zasłonięte]@goldengraf.pl jak najwięcej informacji niezbędnych do przygotowania projektu dla Ciebie. Nie korzystamy z gotowych szablonów – każdy projekt wykonywany jest indywidualnie! Niezbędne będą teksty, hasła reklamowe, logotypy itp. Jeżeli masz sprecyzowane kolorystykę, układ itp. napisz nam o tym. Im więcej informacji nam przekażesz, tym projekt graficzny będzie zbliżony z Twoimi oczekiwaniami. Jeśli chcesz, możesz pozostawić nam te kwestie. Po otrzymaniu w/w danych otrzymasz od nas e-mail potwierdzający zamówienie oraz otrzymanie i przekazanie materiałów do Studia Grafiki Komputerowej. Wiadomość będzie zawierała również numer zamówienia – prosimy się nim posługiwać przy dalszym kontakcie.
W jak najkrótszym czasie grafik wykona specjalnie dla Ciebie projekt graficzny i prześle go do akceptacji na podany adres e-mailowy. Jeżeli projekt spełni Twoje oczekiwania, odpisz na naszą wiadomość, wpisując w treści „akceptuję”. Jeśli projekt wymaga poprawek, wszelkie uwagi kieruj na adres e-mailowy bezpośrednio do grafika. Korekty będą nanoszone do momentu osiągnięcia pełnej satysfakcji – cały proces nie może trwać jednak dłużej niż 30 dni. Oferta przygotowania projektu nie dotyczy wykonania logotypu, rysunków technicznych, schematów, wektoryzowanych map, ofert handlowych itp. Koszt wykonania projektu wynosi tylko 45 zł brutto. Oferta wykonania projektu dostępna jest na innej naszej aukcji.
4. Przekazanie materiałów do druku
Po akceptacji projektu następuje proces przygotowania pliku do druku oraz przekazania go do „fizycznej realizacji”.
5. Wysyłka/odbiór osobisty zamówienia oraz płatność
Gotowe zamówienia wysyłane są kurierem DPD codziennie w dni robocze. Możliwość odbioru osobistego następuje w następny dzień roboczy. O tym fakcie zostaniesz poinformowany telefonicznie lub mailowo. W przypadku braku zaksięgowanej kwoty w dniu wysyłki na naszym rachunku bankowym następuje wysyłka towaru w opcji za pobraniem firmą kurierską. Dzięki temu zamówienia nie są wstrzymywane do momentu zaksięgowania środków. Jeżeli nie chcesz ponosić dodatkowych kosztów za pobranie kurierskie (15 zł z VAT) prosimy o wpłatę całej kwoty w momencie zamówienia poprzez opcję Płacę z Allegro. Pozwoli to uniknąć nieporozumień.
Gotowy projekt powinien być przygotowany w skali 1:1. Dla ułatwienia można skorzystać z przygotowanego przez nas szablonu (do pobrania poniżej).
Aby poprawnie wykonać zlecenie, prosimy o zapoznanie się ze specyfikacją dla formatu pliku, jaki przekażesz nam do druku: