|
Przedmiotem aukcji jest preparat Panther P52 SUPER TRUCK molekularny regenerator metalo-ceramiczny
DO SILNIKÓW, PRZEKLADNI, UKŁADÓW HYDRAULICZNYCH ORAZ PALIWA DLA POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH, MASZYN CIĘŻKICH, POJAZDÓW WYCZYNOWYCH, BĄDŹ TUNINGOWANYCH. Preparat Panther P52 SUPER TRUCK nano-formuła jest obecnie najnowszą i najbardziej zaawansowaną modyfikacją regeneratorów metalo-ceramicznych serii P52 (vG-4) z rodziny firmy Panther Oil. Posiada cechy wszystkich swoich poprzedników a nowe parametry aktywatorów umożliwiają zastosowanie preparatu również do paliw silnikowych. Zastosowano tym razem wielofunkcyjne opakowanie ciśnieniowe umożliwiające stosunkowo łatwe wprowadzanie preparatu za pomocą wężyka do trudno dostępnych otworów konstrukcyjnych w mechanizmach (odpowietrzniki itp.), eliminując tym samym konieczność stosowania postojów serwisowych w celu wprowadzania preparatu przez wlewy oleju lub otwory kontrolne.
Preparat Panther P52 SUPER TRUCK dedykowany jest
- do silników dużej mocy - pojazdy ciężarowe, maszyny ciężkie
- do przekładni pojazdów ciężarowych i maszyn ciężkich - skrzynie biegów, reduktory, mosty napędowe i inne przekładnie smarowane olejem
- do układów hydraulicznych szczególnie maszyn ciężkich
- do oleju napędowego dla pojazdów ciężarowych i maszyn ciężkich ale również dla pojazdów mniejszych ekstremalnie obciążonych
- silniki, przekładnie, paliwa pojazdów wyczynowych i tuningowanych
Nano-technologia Panther P52 SUPER TRUCK przeznaczona jest do regeneracji, zabezpieczenia i zmniejszenia sił tarcia w mechanizmach o większej zawartości oleju. Preparat Panther P52 Super Truck można stosować do wszystkich rodzajów olejów, gdyż nie wstępuje z nimi żadna reakcja chemiczna. Nie powoduje zmian reologicznych środka smarnego, jest ich uszlachetniaczem (i regeneratorem powierzchni metalowych). Regeneracja przy użyciu Panther P52 SUPER TRUCK polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez wywołanie zjawiska selektywnego przenoszenia materii prowadzącego do efektu zwanego "bezzużyciową" eksploatacją mechanizmów.
Do podstawowych korzyści stosowania tej technologi w silnikach zaliczmy:
- eliminacja tak zwanych "suchych startów"
- ułatwiony rozruch silnika zwłaszcza w niskich temperaturach
- obniżenie współczynnika tarcia do wartości poniżej 0.02, ochrona przed
- niepożądanym tarciem w silniku
- odbudowa zużytych powierzchni silnika
- wydłużenie żywotności silnika
- zatrzymanie i zapobieganie zjawiska pittingu
- wzrost ciśnienia sprężania, tym samym wzrost mocy silnika
- poprawa właściwości smarnych i penetracyjnych oleju
- pośrednie obniżenie zużycia paliwa
- bezpośrednie obniżenie zużycia oleju
- wytworzenie trwałej warstwy ochronnej utrzymującej się przez co najmniej 70tys km
- zapobieganie przed zniszczeniem silnika w przypadku niedostatecznego smarowania lub awaryjnej utrarty oleju
- obniżenie temperatury pracy silnika - zapobieganie przegrzaniu - lepsza przewodność termiczna
- obniżenie drgań i hałasu
- łatwość stosowania technologii, bez demontażu, bez dodatkowych urządzeń, bez długotrwałych postojów
- nie powoduje żadnych skutków ubocznych
Korzyści stosowania technologii P52 SUPER TRUCK w przekładniach:
- dziesięciokrotnie obniża współczynnik tarcia w przekładniach
- blokuje procesy zużycia mechanizmów
- blokuje wodorowy rozkład metalu w mechanizmach
- uruchamia zjawisko selektywnego przenoszenia materii
- tworzy trwałą metalo-ceramiczną warstwę na powierzchni kół zębatych i łożysk tym samym regeneruje zużyte powierzchnie
- podnosi sprawność przekładni
- pośrednio obniża zużycie paliwa
- ułatwia zmianę biegów
- redukuje poziom szumów i wibracji
- obniża temperaturę pracy przekładni
- przeciwdziała utlenianiu oleju
- zapobiega uszkodzeniu mechanizmu w przypadku niedostatecznego smarowania mechanizmu lub w przypadku awaryjnej utraty oleju
Układy hydrauliczne
Panther P52 SUPER TRUCK wprowadzony do układu hydraulicznego podobnie jak w przekładniach i silnikach oddziałuje na wszystkie metalowe elementy systemu, wszędzie tam gdzie występuje tarce typu metal-metal, głównie pompy hydrauliczne. Tworzy unikalną warstwę na powierzchni par trących, zapobiega nadmiernemu zużyciu, regeneruje, obniża współczynnik tarcia. Zapobiega utlenianiu oleju i zjawiskom związanym z wodorowym rozkładem metalu. Znacząco wydłuża żywotność układów hydraulicznych.
Paliwa
- Czyszczenie i regenerację układu zasilania
- Odblokowanie wtryskiwaczy i pierścieni tłokowych
- Redukcja cząstek stałych w spalinach
- Wydłużenie żywotności całego układu zasilania
- Redukcję zużycia paliwa
- Redukcję temperatury spalin
- Wzrost mocy silnika
- Ułatwiony rozruch silnika zwłaszcza w niskich temperaturach
- Katalityczne spalanie paliwa
- Znaczną redukcje emisji toksyn w spalinach
Zawartość opakowamia Panther P52 SUPER TRUCK stosujemy w całości
- dla silników do max 30 l
- dla przekładni do max 15 l
- dla układów hydraulicznych do max 100 l
- dla paliw do 1000 l
Pełna specyfikacja oraz instrukcja stosowania produktu Zadzwoń do konsultanta tel. 600 [zasłonięte] 47 27
Przed użyciem intensywnie wstrząsnąć. W przypadku silników - wprowadzać do ZIMNEGO silnika, po wprowadzeniu do oleju silnikowego odczekać 10 minut, zamknąć wlew oleju i zapalić silnik. Nie stosować preparatu w pobliżu otwartego ognia lub bardzo gorących elementów metalowych.
|
Panther P52 SUPER TRUCK nano formuła - molekularny regenerator metalo-ceramiczny. To jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie preparatów typu NFS na świecie.
Cechy produktu
- eliminuje "suche starty" - tworzy warstwy ochronne
- regeneruje - przywraca do nominału utracone parametry mechanizmów
- blokuje procesy zużycia w tym również wodorowe łuszczenie metalu
- podnosi sprawność silników i przekładni
- wydłuża żywotność mechanizmów w tym również układów zasilania
Zastosowanie dla
- czterosuwowe silniki spalinowe dużej mocy - lub średniej mocy - przeciążone
- skrzynie biegów, reduktory, mosty napędowe dyferencjały
- układy hydrauliczne maszyn ciężkich
- paliwa pojazdów ciężkich
Dane kontaktowe
tel kom: 0 600 [zasłonięte] 47 27 e-mail: [zasłonięte]@p52.com.pl
Zobacz także
Koszty wysyłki
Płatność przelewem: 0 zł Płatność "za pobraniem": 14 zł Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT koniecznie nas o tym poinformuj.
Nr konta
321[zasłonięte]200400[zasłonięte]10254[zasłonięte]665 (BRE BANK S.A.) W tytule przelewu wpisz nik z Allegro.
Zobacz nasze referencje K&W MotorSport + powiększ
MKZ Żywiec + powiększ
PZL Mielec + powiększ
Stanisław Włodarczyk + powiększ
Max Nidermeier + powiększ
NaturPower + powiększ |
|