Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pankowska - Nauczyciel w perspektywie analizy

14-09-2014, 18:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37.80 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4518034729
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 14-09-2014 18:02:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Pankowska - Nauczyciel w perspektywie analizy
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]27311
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 400
Ocena: -
Waga: 0,75 kg
Indeks: 508[zasłonięte]00201KS
Rok wydania: 2010
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Pankowska Dorota
Wydawca: UMCS

Opis książki


Analiza transakcyjna, w Polsce znana głównie jako szkoła psychoterapii, jest teorią osobowości znajdującą szerokie zastosowanie w różnych obszarach życia codziennego: zarządzaniu, szkolnictwie, doradztwie czy rozwoju osobistym. "Nauczyciel w perspektywie analizy transakcyjnej" jest na naszym rynku wydawniczym pierwszą tak obszerną pozycją opisującą możliwość stosowania tej teorii w edukacji. Autorka wyjaśnia jej podstawowe koncepcje: stany Ja, transakcje, gry, pozycje i skrypty życiowe, oraz ukazuje, w jaki sposób nauczyciele mogą je wykorzystywać w doskonaleniu relacji z uczniami, zwiększaniu efektywności działań dydaktyczno-wychowawczych i podnoszeniu jakości pracy szkoły. Prezentując wyniki badań własnych poświęconych codziennemu funkcjonowaniu nauczycieli, przedstawia możliwości interpretowania praktyki nauczycielskiej z perspektywy analizy transakcyjnej, a także przydatność tej teorii psychologicznej zarówno dla refleksji pedeutologicznej, jak i dla psychopedagogicznego kształcenia nauczycieli.

a
Zobacz także...