Zadaniem (dodatku kompozytowego) PANTHER P1 wprowadzonego do oleju silnikowego, przekładniowego lub hydraulicznego jest uruchomienie skomplikowanych procesów "selektywnego przenoszenia materii" - zmierzających do utworzenia na twardym podłożu układu specyficznych metalicznych mikrowarstw o niewielkiej grubości (od kilkudziesięciu do kilkuset warstw atomowych) i unikalnych właściwościach. Warstewki te zachowują się jak "żywe", przez cały czas pracy następuje ciągły proces wędrówki atomów pomiędzy warstwami trącymi elementów silnika lub przekładni a olejem smarującym. Proces ten ma charakter samoregulacji i samoograniczenia, tzn. dąży do osiągnięcia optimum. Tworzy i utrzymuje nową smarną warstwę na powierzchni par trących, o bardzo małym współczynniku tarcia, niezależnie od typu silnika i rodzaju zasilania oraz rodzaju przekładni. Prowadzi to do znacznego wydłużenia żywotności silników, przekładni, układów hydraulicznych jak i innych urządzeń, chronionych olejami zawierającymi kompozyt PANTHER P1. Nowo powstała powłoka jest metaliczna i ma dobrą przewodność cieplną, bardzo mały współczynnik tarcia i jest elastyczna, a jej grubość regulują procesy "selektywnego przenoszenia materii" powodując, że mechanizmy uzyskują optymalne parametry. Proces ten jest nazywany efektem "bezzużyciowości", bo produkty zużycia ponownie uzupełniają ubytki a proces ten jest procesem ciągłym. Kompozyt PANTHER P1 blokuje mechanizm "wodorowego zużycia metalu", molekuły GP są przyciągane do powierzchni tarcia i zamiast jonów wodoru wnikają w strukturę metalu w ten sposób eliminują proces rozkładu powierzchni metalu przez wodór. PANTHER P1 przeciwdziała utlenianiu oleju przez co zwiększa jego trwałość. Utrzymuje olej na powierzchni par trących silników, kół zębatych i łożysk w skrzyniach biegów, reduktorach. Powoduje to niezwykłą przydatność preparatu nie tylko dla baz transportowych, ale również dla indywidualnych użytkowników pojazdów. Wytworzona przez cząsteczki "P1" mikronowa, samoodtwarzająca się warstwa charakteryzuje się dziesięciokrotnie niższym współczynnikiem tarcia niż para trąca "stal - stal" smarowana tylko olejem. Kompozyt PANTHER P1 podnosi i wyrównuje ciśnienie w cylindrach do wartości nominalnej, podnosi moc i sprawność silnika, powoduje obniżenie zużycia paliwa, eliminuje tzw. suche starty, ułatwia rozruch zwłaszcza zimnego silnika, zmniejsza poziom hałasu, zmniejsza dymienie, poprawia penetrację oleju, poprawia odporność termo-oksydacyjno-korozyjną, zmniejsza wydzielanie wody. Kompozyt PANTHER P1 nie zmienia właściwości reologicznych oleju, jedynie jest jego doskonałym uzupełnieniem, może być stosowany z każdym rodzajem oleju silnikowego, hydraulicznego lub przekładniowego. Nano-technologia Panther GP jest inżynierią materiałową na poziomie molekularnym.
Zastosowanie kompozytu PANTHER P1
Preparat Panther P1 nie wchodzi w reakcje chemiczne z olejem (nie zmienia reologii oleju), może być stosowany do olejów mineralnych , półsyntetycznych i syntetycznych, nie powoduje żadnych skutków ubocznych.
Korzyści stosowania Panther P1
+
Panther P2 molekularny katalizator paliw silnikowych
Molekularny katalizator paliw silnikowych Panther P2 jest produktem wywołującym szereg bardzo korzystnych zjawisk mających wpływ na poprawę pracy całego silnika a także na nasze środowisko naturalne. Panther P2 wprowadzony do paliwa tj. benzyny lub oleju napędowego wpływa znacznie na poprawę procesów spalania paliw poprzez wywołanie zjawisk katalitycznego rozrywania łańcuchów węglowodorowych i ich utlenianie. Oczyszcza smaruje i regeneruje układ paliwowy, redukuje ilość i wielkość cząstek stałych w spalinach co wpływa znacznie na wydłużoną żywotność turbosprężarki oraz filtrów FAP, DPF, D-CAT. Panther P2 powoduje czyszczenie całego układu paliwowego ze złogów nalotów i nagarów powstałych w wyniku wieloletniej eksploatacji zwłaszcza używania paliw gorszej jakości. W wyniku bardzo intensywnych zdolności penetracyjnych molekuł GP bardzo często już w trakcie pierwszych kilometrów od wprowadzenia preparatu dochodzi do efektu tzw. uwolnienia wtryskiwaczy co objawia się zanikiem czarnego dymienia zwłaszcza w starszych pojazdach z silnikami diesla. Tym samym wzbogacamy paliwo o czynnik bardzo efektywnie smarujący i jednocześnie przeciwdziałamy miejscowym zatarciom mechanizmów układu zasilania. Panther P2 poprzez dokładniejsze katalityczne spalanie paliw prowadzi do szeregu zjawisk korzystnych dla silników od obniżenia temperatury spalin, co ma wpływ na trwałość katalizatorów jak i całego układu wydechowego, poprzez wzrost sprawności i mocy silnika a tym samym do obniżenia zużycia paliwa. Niejednokrotnie przy zastosowaniu "terapii" preparatami Panther tj. silnik - paliwo - przekładnia uzyskujemy redukcje zużycia paliwa nawet do 20% Niebagatelne są też ekologiczne aspekty stosowania preparatów Panther P2. Jak wykazują badania stosując preparat redukujemy emisję cząstek stałych i czynników toksycznych w spalinach: CO do 63%; CO2 do11,9%; HC do 18,6%; NOx do 37,8%
Analizując korzyści stosowania preparatu należy podkreślić:
Tuż przed tankowaniem odbezpieczyć dozownik i wprowadzić jego zawartość do otworu wlewowego paliwa. Następnie ostrożnie wprowadzić pistolet dystrybutora (na początku niezbyt głęboko) aby paliwo wypłukało preparat ze ścianek wlewu. Następnie napełnić zbiornik 30-80 litrami benzyny lub oleju napędowego.
Opakowanie zawiera dwa dozowniki po 5ml każdy. Jeden dozownik przewidziany jest na jeden bak paliwa od 30 do 80 litrów. Panther P2 profilaktycznie stosujemy co 5tys.km. Natomiast w celu oszczędzania paliwa jedną dawkę stosujemy stale i regularnie na jeden bak paliwa.
Preparat Panther na podstawie wyników badań, oraz sprawozdania nr BT3.229 (plus załączniki sprawozdania Bt1.226, PZL - Mielec nr 381 /SW, PZL Hydral nr1633). Otrzymał atest Instytutu Lotnictwa w Warszawie. Posiada dokument bezpieczeństwa wyrobu , atest Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi. Spełnia wymagania ONORM Z 1008. Jest bezpieczny zgodnie z norma UE (91/155/EEC) Nie zapycha filtrów paliwa. Nie jest szkodliwy dla działania katalizatorów spalania.
NAJTAŃSZA OPCJA - JAKO PAKIET STARTOWY !OBNIŻAJĄC WSPÓŁCZYNNIK TARCIA w mechanizmach smarowanych olejem ( SILNIKI, PRZEKŁADNIE ) obniżamy zapotrzebowanie pojazdów na energię - ( PALIWO ). STOSUJĄC DO PALIWA molekularny katalizator spalania, podnosimy sprawność energetyczną silnika, obniżając jego zapotrzebowanie na paliwo nawet o 20 %, o pozostałych korzyściach nie wspominając.
W SKŁAD ZESTAWU WCHODZI : jeden dozownik ( opakowanie ) preparatu
Panther P1 ( 10 ml ) + jeden dozownik preparatu Panther P2 ( 5ml ) będący 1/2 zawartości klasycznego opakowania preparatu Panther P2.
Zobacz także inne korzystne zestawienia preparatów na moich aukcjach.
Panther P1 to molekularny preparat do olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych. Jego zadaniem jest wywołanie i podtrzymanie niezwykle korzystnych zjawisk zwanych "bezzużyciowością mechanizmów". Preparat staje się częścią składową oleju - jego kompozytem.
Cechy produktu
Zastosowanie dla
tel kom: 0 600 [zasłonięte] 47 27 e-mail: [zasłonięte]@p52.com.pl
Płatność przelewem: 4 zł Płatność "za pobraniem": 14 zł Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT koniecznie nas o tym poinformuj.
321[zasłonięte]200400[zasłonięte]10254[zasłonięte]665 (BRE BANK S.A.) W tytule przelewu wpisz nik z Allegro.
OPONY ZIMOWE , OPONY LETNIE, 205/65R15 , OPONY BIEŻNIKOWANE ZIMOWE, BARGUM , KLEBER, KRISALP HP2 195/60R15, HANKOOK I*CEPT RS W442 185/65R15
ZIMOWA SAVA Eskimo S3+ TANIO! 185/65R15 NOWE 205/55R16 91H DUNLOP 3D OPONY UŻYWANE 205/55R16 MOTAŻ Goodride SW 608 205/55 R16 91H 225/55/17 BRIDGESTONE,OPONY, 175/70/14 175/70R14 GR. MICHELIN 195/65r15 91T ,NOKIAN, WR G2,OPONY, BARUM ,POLARIS, 3 205/55 R16 91T ,OPONY ,ZIMOWE, 205/55/16 FULDA, OPONY 195/65R15 ZIMOWE, BIEŻNIKOWANE, WINTER, BIEŻNIKOWANE SNOW I,205/50R17 HERCULES RAPTIS WR1 93W XL 205/50/17,DĘBICA ,FRIGO, 2 ,MICHELIN,CONTINENTAL, FULDA, CERAMIZER, CERAMIZERY, MOTORLIVE, XADO,BILSTEIN,MOTOR DOKTOR, OLEJ SILNIKOWY,OLEJ PTZEKŁADNIOWY, OLEJ DO SKRZYNI BIEGÓW, WSPOMAGANIE KIEROWNICY, OLEJ SILNIKOWY, 225/45 R18 2x7mm Michelin Pilot Alpin PA3,MOTUL 300V 20w60 20W-60 2L LE MANS V11,GM DEXOS 2 OPEL 5W30 5w-30,CASTROL EDGE Turbo Diesel 5W40,OLEJ MOTUL SYNERGIE+ 5 LITRÓW PÓŁSYNTETYK, 10W/40OLEJ MOBIL DIESEL 2000 4 LITRY PÓŁSYNTETYK 10W/40,OLEJ TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 5W40 5L FILTRY,OLEJ CASTROL MAGNATEC DIESEL 10W40,OLEJ OPEL GM 10W40 5L ORGINAŁ,OLEJ MOBIL 10W40 4L 2000 X1,SHELL HELIX ULTRA EXTRA 5W30,OLEJ CASTROL MAGNATEC 10W40 DIESEL NIEMIECKI 5L,ELF EXCELLIUM NF 5W40, LOTOS 10W40 5L ,CASTROL EDGE TURBO DIESEL 4L 5W40 5W-40 NAJTANIEJ,MODYFIKATOR PLUS,MODYFIKATOR PLUS,OLEJ VALVOLINE MAXLIFE 10W/40, TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30 prod.2011 ORYGINALNY!!!,MOTUL SPECIFIC 5W40,10W40 Olej PLATINUM ORLEN ,SHELL HELIX HX7 DIESEL 10W40, REGENERACJA SILNIKA, SKRZYNI, MOSTU,OLEJ FORD FORMULA F 5 LITRÓW 5W30,DEPRESATOR DO DIESLA KLEEN-FLO,XERAMIC: CERAMICZNA OCHRONA SILNIKA ,MOTOR-LIFE,CERAMIZER CS DO SILNIKA ORYGINAŁ! Ceramizer Zestaw nr2 SILNIK+2xSKRZYNIA+PALIWO FVAT,CERAMIZER zestaw 1 - NAJWIĘCEJ GRATISÓW,BILSTEIN R-2000 patent USA,Problem z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW ,Ceramizer Zestaw nr3 2xSILNIK+SKRZYNIA+PALIWO,AUTOMATYCZNA SKRZYNIA szarpie?,MOTUL MOTYL GEAR SAE 75W/80,CASTROL MANUAL EP 80W ,CASTROL DIFFERENTIAL EPX 80W/90, ELF TRANSELF NFJ 75W80 5L PRZEKŁADNIOWY,Total Transmission BV 75W80,VALVOLINE 75W80 GL-5 1L Olej przekładniowy,OLEJ WSPOMAGANIA/AUTOMAT.SKRZYNI GM/OPEL DEXRON VI,olej hydrauliczny LOTOS OIL HLP46,ELF MATIC PRZEKŁADNIOWY G3 1L ELFMATIC ,XADO Olej przekładniowy 85W-140 GL LSD, skrzynia biegów, przekładnie, automatyczna skrzynia biegów, wspomaganie kierownicy, tarcie, regeneracja, naprawa, OPEL ASTRA ,GOLF VI 1.6 TDI ,OPEL ZAFIRA 1.9CDTI,PASSAT 1.9 TDI, AUDI A6.TDI,SUBARU FORESTER ,SUBARU LEGACY,QASHQAI ,ALFA ROMEO,ARO,AUSTON MARTIN,AUDI, BENTLEJ,BMW,BMW,BUGATTI, BUICK, CADILAK,CHEVROLET,CHRYSLER,CITROEN,CITROEN,DACIA,DAEWOO, DAIHATSU, DODGE, FERRARI, FIAT, FORD,HONDA, HONDA, HUMMER,HYUNDAY, INFINITI, ISUZU,JAGUAR, JEEP, KIA, LAMBORGINI, LANCIA, LAND ROVER, LEXUS, LINCOLN, ŁADA, MASERATI, MAZDA, MERCEDES, MERCURY, MG, MINI, MITSUBISHI, NISSAN, ODSMOBILE, OPEL, PEUGEOT, PLYMUTH, POLONEZ,PONTIAC, PORSCHE, PROTON, RENAULT, RENAULT, ROLS-ROYCE, ROVER, SAAB, SEAT, SKODA, SMART, SSANG YONG, SUBARU, SUZUKI, TATA, TAVRIA, TOYOTA, TRABANT, UAZ, VOLKSWAGEN, WARTBURG, T4, T5, T,3, VW, BERLINGO, PARTER, AUDI A2, AUDI A4, AUDI A3, AUDI QATRO,VOLKSWAGEN,BORA,CADDY,CORRADO,EOS, GOLF, POLO, JETTA, GOLF PLUS, PASSAT, SCIROCCO, SHARON,TIGUAN, TUAREG, TRANSPORTER, CARAWELLE, VENTO,MULTIWAN, CHRYSLER, VOYAGER,, NEON,VISION, NEW YORKER, BENZYNA, BENZYNOWY, DIESEL, DIZEL, GAZ, GAZ SEKWENCJA,CITROEN C3,C4,C5,C6,C8,C-CROSSER, BERLINGO,EVASION, XSARA, XARA PICASSO, TERENOWE, 4x4, out road, WCIĄGARKI, WCIĄGARKI,FIAT BRAVA,BRAVO,CROMA,CINQECENTO,COUPE,PUNTO, GRANDE PUNTO,DOBLO,IDEA,LINEA,MAREA,MULTIPLA,PALIO,PANDA,PUNTO EVO,QUBO,SCUDO, SEDICI,SEICENTO, STILO, STRADA, TEMPRA, TEMPRA, ULSEE,TIPO, FORD TRANSIT,FIESTA,FOCUS, FOCUS C-MAX, FUSION,GALAXY,,KA,KUGA GRENADA,MONDEO,MUSTANG,WINDSTAR, SIERRA, HONDA, ACCORD,CIVIC,CITY,CONCERTO,CR-V,CRX,ELEMENT,FR-V,HRV,INTEGRA,JAZZ,LEGEND,ODYSEY,PRELUDE,S2000,SHUTLLE, JEEP CHEROKEE,WRANGLER,COMMANDER, COMPAS,LIBERTY, GRAND CHEROKEE, LANCIA DEDRA,DELTA,KAPPA,LYBRA,MUSA,PHEDRA, THEMA,THESIS, YPSILON, ZETA, VW GOLF, TRANSPORTER T4,