Czego się nauczysz?
- Jak pracować z interfejsem programu, panelami, oknami dokumentu
- Jak sprawnie poruszać się po programie
- Preferencje i zarządzanie kolorem, przestrzenie robocze
- Jak używać Bridge i MiniBridge
- Co mówi teoria grafiki komputerowej
- Jak zmieniać rozmiar dokumentu, druku i płótna
- Jak kadrować, prostować i transformować dokumenty
- Jak dokonywać korekcje tonalne i barwne oraz wykonywać tonowanie HDR'owe
- Jak używać moduł Camera RAW, przeprowadzać korekcje, kadrować, balansować biel
- Jak działa korekcja barwna, odszumianie, wyostrzanie w Camera RAW
- Jak działa ziarno i winietowanie w Camera RAW
- Jak pracować z warstwami, stylami warstw i trybami krycia
- Jak tworzyć zaznaczenia, jak używać lasso, color range, refine edge
- Jak używać quick selection i magic wand
- Jak używać maski warstw, maskowania i maski przycięcia
- Jak używać kroplomierze i korekcję balansu bieli
- Jak pracować z pędzlami, bristle brush'ami, tabletem graficznym, mixer brush'em
- Jak retuszować plamki, jak pracować z healing brush i content aware fill
- Jak używać puppet warp i patch tool oraz dodge & burn
- Jak wyostrzać i rozmywać zdjęcia
- Jak tworzyć tekst liniowy i blokowy
- Jak tworzyć ścieżki i kształty wektorowe
- Jak tworzyć obiekty 3D, mapowanie tekstur, światła i kamery
- Jak automatyzować pracę, używać batch i image processor
- Jak tworzyć panoramy i ekspozycje HDR
- Jak importować dokumenty wektorowe
- Jak tworzyć galerię internetową i eksportować do PDF
- Jak dokonywać próby koloru i drukować
- jak w pełni wykorzystać obiekty inteligentne
- jak tworzyć żywe filtry
- jak pracować na kanałach
- jak tworzyć kanały alpha i maski bazując na istniejących kanałach i trybie multichannel
- jak tworzyć duotony
- jak pracować w trybie kolorów Lab
- jak tworzyć efekty barwne na zdjęciach
- jak odszumiać zdjęcia
- jak zniekształcać obrazy i pracować w perspektywie dzięki Vanishing Point
- jak korygować wady obiektywu
- jak sklejać i dopasowywać dwie sceny
- jak malować historią
- jak tworzyć zaawansowane pędzle malarskie
- jak wykorzystywać kompozycje warstw
- jak tworzyć tekst po ścieżce, maskę tekstową, maskę wektorową i predefiniowane kształty wektorowe
- jak ciąć layouty stron www
- jak tworzyć prototypy HTML do wyciętych kawałków layoutu
- jak animować położenie, krycie i styl warstw
- jak eksportować animację do wideo
- jak pracować z timeline'em
- Jak ładować filmy do Photoshopa i tworzyć warstwy wideo
- Jak korygować tonalność i kolory wideo i jak to animować
- Jak tworzyć napisy w wideo i jak je animować
- Jak dodawać efekty Photoshopa do wideo
- Jak montować filmy w Photoshopie
- Jak eksportować projekt do wideo lub sekwencji obrazów
- Jak pracować z klatkami kluczowymi
- Jak poruszać się po linii czasu
- Jak używać onion skin do tworzenia animacji poklatkowych
Kompatybilne ze smartfonami i tabletami
Wersja mobilna to pomniejszone filmy w formacie 3GP do odtwarzania na smartfonach. Mają one rozmiar 320x240 pikseli.
Pamiętaj jednak, że ich jakość jest gorsza niż głównych filmów z powodu pomniejszenia i innej kompresji. Do
odtwarzania na tabletach polecamy używać główne filmy w rozmiarze High Definition.
Ebook
E-booki to broszury informacyjne dołączane do kursu w pliku PDF, zawierające skróty klawiszowe,
szybkie porady i inne informacje, których zawarcie w druku ma sens, np. żeby zerknąć na nie podczas pracy.
W najnowszych kursach ebooki mają postać widoków klawiatur z naniesionymi skrótami klawiszowymi danego
programu.
Wersja elektroniczna
Wersja elektroniczna oznacza skompresowane archiwum w formacie 7Z, które możesz ściągnąć z naszego serwera i
rozpakować na swoim komputerze. W ten sposób nie płacisz za wysyłkę fizycznej płyty DVD, a pobierasz same pliki.
Kursy ściągane z serwera nie różnią się zawartością od wersji na DVD.
Lekcje w High Definition
Nasze filmy wideo to małe dzieła sztuki; drobna waga, doskonała jakość obrazu i dźwięku, oraz rozmiar HD 720p,
co oznacza filmy 1280x720 pikseli. Jest to jakość porównywalna z filmami na Blu-ray.
Instruktor: Sebastian Kończak
Grafik, fotograf i magister architektury krajobrazu. Od zawsze związany z grafiką komputerową i designem, początkowo na komputerach Amiga, później na PC. Biegle zna wiele wiodących aplikacji w świecie grafiki komputerowej: Photoshopa, Illustratora, InDesigna, Premiere, After Effects, CorelDRAW. Pracował także na wielu innych programach: AutoCAD, 3dsmax, Gimp, Sketchup, czy Painter. Tworzy layouty do stron internetowych, a także projektuje identyfikacje wizualne firm, kalendarze, plakaty, broszury reklamowe i składa katalogi. Właściciel Psboy.pl