Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pakiet czterech gier edukacyjno-logopedycznych.

07-11-2014, 15:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 128.99 zł     
Użytkownik orientalbridge
numer aukcji: 4681480534
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 14   
Koniec: 07-11-2014 15:36:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Aby zobaczyć obrazek proszę włączyć wyświetlanie grafiki w swojej przeglądarce

Pakiet czterech gier edukacyjno-logopedycznych. 

Seria planszowych gier edukacyjno-logopedycznych eduSensus to wyjątkowe połączenie przygody z rozrywką, rozwijające kreatywność, umiejętności komunikacyjne i wymowę. Wspaniałe plansze, zaskakująca fabuła i dynamiczna akcja pozwalają na atrakcyjne prowadzenie ćwiczeń z najmłodszymi. Stanowią doskonałe wzbogacenie terapii logopedycznej zarówno w domu, jak i w gabinecie terapeuty. Gry edukacyjno-logopedyczne można również z powodzeniem wykorzystać podczas zajęć świetlicowych. Gry powstały we współpracy z firmą Trefl.

Gry edukacyjno-logopedyczne z serii eduSensus to: 

• pomoc w ćwiczeniu dykcji i sprawności artykulatorów, 
• materiał do ćwiczenia wymowy głosek, które najczęściej sprawiają kłopot dzieciom, 
• rozwijanie umiejętności komunikacji oraz współpracy w grupie, 
• fantastyczny sposób na wzbogacenie słownictwa, 
• wsparcie w ćwiczeniu pamięci i logicznego myślenia a także w rozwoju wyobraźni. 


W skład pakietu wchodzą gry: 

1.  „Na przyjęcie chęć i zaklęć 25” 

Gra „Na przyjęcie chęć i zaklęć 25” jest przeznaczona dla dzieci w wieku powyżej 5 lat. Zawiera materiał językowy dostarczający wiele emocji w czasie gry, a zarazem umożliwiający ćwiczenie wymowy tych głosek, które najczęściej sprawiają kłopot najmłodszym. Dzięki wielu zaskakującym zadaniom gra stanowi atrakcyjny sposób na trening wymowy i wzbogacanie słownictwa dziecka. Gra mobilizuje dzieci do ćwiczeń dzięki interesującym zadaniom i rozbudowanej planszy. Materiał obrazkowo-wyrazowy na kartach dołączonych do gry wspomaga diagnozę logopedyczną, 
a szczególnie przesiewowe badanie artykulacji najmłodszych. 

Gra „Na przyjęcie chęć i zaklęć 25”: 
• wzbogaca słownictwo, 
• wspomaga poprawną wymowę, 
• uczy logicznego myślenia. 

2.  „Logo-Żarty, czyli inna gra w karty”

Gra „Logo-Żarty” jest przeznaczona dla dzieci w wieku powyżej 5 lat. „Logo-Żarty” to wielofunkcyjny zestaw kart umożliwiający zabawę na wiele sposobów. Można je wykorzystać do gry w popularnego Piotrusia, mogą również pełnić funkcję dwuelementowych puzzli tekstowych, które po właściwym dopasowaniu utworzą absurdalne, choć gramatycznie poprawne zdania. Karty z zabawnymi rysunkami gwarantują nie tylko doskonałą rozrywkę, lecz także skuteczne ćwiczenie dykcji i umiejętności czytania. Gra jest doskonałym narzędziem do wstępnej oceny słuchu fonemowego. 

Gra „Logo-Żarty”: 
• wspomaga poprawną wymowę, 
• kształtuje dykcję i ćwiczy pamięć, 
• rozwija słownictwo i doskonali umiejętności czytania, 
• jest wielowariantowa. 

3.  „Logo-Kalambury”

Gra „Logo-Kalambury” jest przeznaczona dla dzieci w wieku powyżej 6 lat. Głównym elementem zabawy w „Logo-Kalambury” jest odgadywanie różnorako pokazywanych haseł. Dobrano je tak, by oprócz doskonałej zabawy umożliwiały rozwój mowy. Dominują w nich słowa sprawiające zwykle trudność najmłodszym, np. zbitki spółgłoskowe czy wyrazy „trzeszczące”. „Logo-Kalambury” są nie tylko źródłem rozrywki, lecz przede wszystkim skutecznym narzędziem w terapii logopedycznej dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym. Dla logopedów jest to także bardzo bogaty materiał wspomagający organizację atrakcyjnych zajęć z dzieckiem. 

Elementy gry są pomocne w terapii logopedycznej z zakresu m.in.: ćwiczenia dykcji, sprawności artykulatorów, ćwiczeń z wykorzystaniem wyrazów dźwiękonaśladowczych. 

Gra „Logo-Kalambury”: 
• rozwija umiejętność komunikacji, 
• wspomaga poprawna wymowę, 
• uczy współpracy w grupie, 
• gwarantuje świetną zabawę. 

4.  „Przygoda jaszczurki i jej męża węża”

Gra „Przygoda jaszczurki i jej męża węża” jest przeznaczona dla dzieci w wieku powyżej 7 lat. Gra pokazuje, jak niewiele dzieli opowieść o gadach od prawidłowego „gadania”. Dzieci pochłania fascynująca historia, w której gra wyobraźni idzie w parze z treningiem logopedycznym. Dynamiczna plansza oraz zestaw 100 żetonów pozwalają na atrakcyjne prowadzenie ćwiczeń dla najmłodszych. Gra umożliwia logopedzie m.in. zbadanie i określenie poziomu umiejętności wypowiadania się oraz posługiwania się strukturami gramatycznymi, a także ocenę warunków artykulacyjnych dziecka. 

Gra „Przygoda jaszczurki i jej męża węża”: 
• rozwija zasób słów, 
• uczy zależności przyczynowo-skutkowej, 
• wspomaga poprawna wymowę, 
• rozwija wyobraźnię i bawi. 


WYSYŁKA TEGO PRODUKTU TYLKO KURIEREM W CENIE 26 PLN.

UWAGA! JEŚLI DOKONASZ ZAKUPU WIĘKSZEJ ILOŚCI PRODUKTÓW KOSZTY WYSYŁKI POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN!


Kontakt: 504 [zasłonięte] 959
e-mail: [zasłonięte]@hotmail.com