Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PAKIET 5 GIER AKCJI / Infernal XENOCLONE SNOWBLIND

13-08-2014, 19:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 48 zł     
Użytkownik Music-Land
numer aukcji: 4482469540
Miejscowość Legnica
Wyświetleń: 5   
Koniec: 13-08-2014 19:41:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Dodatkowe informacje: Folia
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych
Wersja: pudełkowa
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

szablon

 

o mnieinne aukcjekomentarzepytanie

Kontakt


music_[zasłonięte]@interia.eu / 783[zasłonięte]510

 

Wysyłka


Wysyłka towaru następuje do 3-4 godzin po zaksięgowaniu środków na koncie. Koszt wysyłki podany w opisie aukcji. Jeśli kupują Państwo więcej niż jedną płytę - szczegóły cennika na stronie o mnie. Kupujący upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w jego imieniu, na rzecz kupującego i na jego rachunek. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej >

 

 

PAKIET 5 GIER AKCJI

 


  zawierający

 
1 - SUPREME COMMANDER


Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, przygotowana przez studio Gas Powered Games. Z punktu widzenia fana gatunku istotniejsza okazuje się jednak informacja, że za produkcją gry stoi Chris Taylor – człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation.

Nic nie dzieje się bez przyczyny – wojna w Supreme Commander również. W pierwszej połowie XXI wieku, ludzkość rozpoczęła próby z teleportacją i w zaledwie kilkanaście lat, osiągnęła na tym polu znaczące sukcesy. Rezultaty eksperymentów z materią nieorganiczną były tak zadowalające, że już w 2062 roku udało się przeprowadzić pierwsze próby z ludźmi. Grupa odważnych Ziemian została wówczas przeniesiona na jeden z księżyców Neptuna. Cała operacja trwała raptem 0.26 sekundy. Wykorzystując nowoodkrytą technologię, Ziemianie rozpoczęli eksplorację Układu Słonecznego. W 2284 roku istniało szesnaście kolonii, zlokalizowanych na najbliżej położonych planetach, w 2526 roku już 110.

Ziemianie nie mieliby z pewnością większych zmartwień, gdyby nie doktor Gustaf Brackman, który opracował mikroprocesory wszczepiane do mózgu, pozwalające przeprowadzać człowiekowi skomplikowane operacje matematyczne z zawrotną szybkością. Wynalazek wkrótce doprowadził do stworzenia organizmów z cybernetycznym mózgiem, zwanych Cybranami. Androidy stopniowo zaczęły rozprzestrzeniać się w kosmosie, formując nawet nowe kolonie. Wkrótce Cybranie zdecydowali się wystąpić przeciwko swoim stwórcom, przechodząc do podziemia, gdzie w ciszy i spokoju zbierali środki na nieuniknioną wojnę. Na domiar złego, w przestrzeni kosmicznej pojawiła się rasa obcych, która przed swoją śmiercią (ludzie wyrżnęli ich w pień), przekazała Ziemianom część swoich unikatowych mocy. Widząc taki rozwój wypadków, dowództwo na Niebieskiej Planecie zdecydowało się objąć kwarantanną cały zagrożony sektor. Koloniści obdarzeni przez obcych zdolnością przewidywania przyszłości (zwanych teraz Aeon) stali się dla Ziemi poważnym zagrożeniem. W 2819 roku wybuchła wielka wojna, zwana „nieskończoną”, która objęła 1280 skolonizowanych przez ludzi systemów. Trzy frakcje stanęły naprzeciwko siebie, aby samotnie rządzić w kosmosie.

Chris Taylor tradycyjnie oparł model ekonomiczny na kumulacji dwóch rodzajów surowców: wydobyciem metalu oraz produkcją energii. Jednak i w tej materii udało mu się wprowadzić kilka nowości. Jedną z nich jest możliwość połączenia budynków, które potrafią zwiększyć przypływ surowca. Duże, zagęszczone kompleksy trudniej jednak obronić, dlatego gracz będzie musiał sam zadecydować czy woli skupić się na maksymalnie szybkim przypływie metalu i energii, narażając tym samym instalacje na większe ryzyko ataku. Oczywiście – wzorem z Total Annihilation – gracz ma tu pełną dowolność w konstruowaniu nowych struktur i może wydać nieskończoną ilość rozkazów budowy. Ogranicza go jedynie ilość surowców, jaką produkują przetwórnie metalu oraz elektrownie. Co ciekawe, decyzje dotyczące zaplecza można zrzucić na barki sztucznej inteligencji. Jeśli gracz dysponuje odpowiednią ilością energii, może on powołać specjalną jednostkę (Base Commander), która nie tylko będzie nadzorować budowę zaplanowanych wcześniej instalacji, ale również wyprodukuje nowe wojska i dokona napraw po inwazji przeciwnika.

Również w kwestii walki wprowadzono pełną automatyzację. Gracz może polecić eskadrze samolotów patrolowanie okolicznego terenu lub bombardowanie instalacji wroga, która będzie prowadzić działania do czasu całkowitego rozbicia. Jeśli grupa jednostek ulegnie częściowej awarii, komputer posłusznie odeśle ich do warsztatów naprawczych, aby nadal mogły wykonywać wydane przez gracza rozkazy. W Supreme Commander gracz pełni rolę elitarnego dowódcy, decydującego o wszystkich aspektach zarządzania zarówno bazą, jak i wojskiem. Jeśli chce, w każdym momencie może włączyć się do akcji i samodzielnie pokierować armią czołgów przeciwko siłom wroga. Oczywiście może też wydać globalne polecenia, a wynikom działań swoich podkomendnych przyglądać się niejako z boku.

W utrzymaniu atmosfery konfliktu globalnego pomagają ogromne mapy oraz niewyobrażalna wręcz liczba jednostek. Każda ze stron dysponuje unikatowymi rodzajami wojsk, z których spora część może atakować na dwa sposoby. Co ciekawe, autorzy programu postarali się jak najwierniej oddać realia potyczek z udziałem jednostek, odchodząc od eksploatowanego w innych RTS-ach schematu: „papier, kamień i nożyce”. Wybrane wojska są słabsze od drugich nie dlatego, że zadecydowali o tym programiści, ale z powodu swoich niedoskonałości, np. czołg nie będzie w stanie za każdym razem stuprocentowo trafiać w ruchomy cel (zwłaszcza jeśli porusza się zbyt szybko), a samolot wyposażony w karabiny maszynowe nie wywali gradu pocisków w jednostkę naziemną, gdyż prędkość lotu uniemożliwi mu dokładne skupienie się na celu. Jeśli dodamy do tego fakt, że w Supreme Commander wojna toczy się zarówno na lądzie, wodzie i w powietrzu, produkt Gas Powered Games okaże się tworem uniwersalnym, który pozwala na przeprowadzanie działań wojennych według własnych pomysłów, nie ograniczonych w żaden sposób przez ogólną strukturę programu.

Gra oferuję w pełni trójwymiarową oprawę wizualną z możliwością obrotu terenu w dowolnym kierunku, jak również oddalaniem kamery na olbrzymie wysokości. Supreme Commander pozwala przyjrzeć się działaniom wojennym z perspektywy, w której nawet największe jednostki wyglądają jak mrówki. Tylko w takiej skali docenimy też siłę ataku nuklearnego, pozwalającego roztoczyć widmo zagłady na ogromnym obszarze.

Oprócz trybu dla jednego gracza (trzy kampanie podzielone równo pomiędzy wszystkie frakcje), w Supreme Commander może bawić się wielu użytkowników naraz. Wzajemnej eksterminacji sprzyja ogromna liczba jednostek, które dodatkowo mogą być wzbogacone o nowych przedstawicieli, implementowanych za pomocą sieci Internet.

 

2 - PROJECT SNOWBLIND

 


Project: Snowblind jest pierwszoosobową strzelaniną (FPS) w realiach science-fiction, za której stworzenie odpowiada ekipa deweloperska studia Crystal Dynamics. Tło fabularne kampanii głównej stanowi wojna domowa w Chinach, a gracz wciela się w jednego z futurystycznych super-żołnierzy biorących udział w tym konflikcie. Poza trybem rozgrywki solowej twórcy przewidzieli możliwość potyczek multiplayer z udziałem maksymalnie 16 uczestników

Dynamiczna gra akcji, która w pierwotnych zamierzeniach miała stanowić zręcznościową kontynuację obu części „Deus Ex”, w trakcie produkcji wykreował się jednak samodzielny produkt. Tytuł gry został zaczerpnięty z wojskowego żargonu i oznacza całkowite unieszkodliwienie wrogich systemów, powstałe na przykład w wyniku użyciu ładunku z impulsem elektromagnetycznym. Sam przebieg rozgrywki jest natomiast bardzo zbliżony do tego znanego z „Freedom Fighters”, tzn. gracz wciela się w postać dowódcy drużyny specjalistów, jednakże w przeciwieństwie do hitu EA ma jednak o wiele większą swobodę działania.

Akcja „Snowblind” została osadzona w odległej przyszłości, a sam gracz wciela się w jednego z superżołnierzy nowej generacji, którzy właśnie zaczęli schodzić z taśm produkcyjnych. Map nie przemierza jednak samodzielnie, gdyż dowodzi oddziałem, w skład którego wchodzi jeszcze kilku innych komandosów. Warto dodać, iż można wydawać im różnorakie polecenia. Do dyspozycji drużyny oddano najnowocześniejszy arsenał broni. W sumie mamy 24 modele do wyboru, a każdy z nich można poddawać licznym udoskonaleniom (na przykład poprzez dodanie nowej wyrzutni). Gracz może również korzystać z pojazdów, wśród których nie zabrakło futurystycznych mechów. Wehikuły mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie bitew jak i podczas wykonywania właściwych zadań, w trakcie których ujawniają się ich dodatkowe atuty (np. możliwości ukrycia zakładników wewnątrz opancerzonego pojazdu). Wzorem wspomnianego już „Deus Ex’a” gracz może wszczepiać swoim żołnierzom biokomponenty, które mogą zwiększyć ich zwinność czy umożliwić im obserwowanie otoczenia w podczerwieni. Warto dodać, iż świat gry jest wysoce interaktywny, wybrane obiekty można całkowicie zniszczyć. Gracz może także zwalniać upływ czasu, na przykład w celu ułatwienia sobie niektórych starć (specjalny tryb wzorowany na słynnym „Bullet Time”).

Kampania dla pojedynczego gracza opowiada o wojnie domowej, która wybuchła w Chinach. Gracz ma do wykonania jedenaście rozbudowanych misji o wzrastającym poziomie trudności. Zostały one osadzone na sporej wielkości mapach, których jest w sumie szesnaście (można je dowolnie eksplorować). W zależności od typu zadania gracz musi włamywać się do baz wojskowych w celu pozyskania cennych danych, ochraniać ważne obiekty (np. lokalne świątynie i wioski) czy brać udział w ogromnych bitwach, w trakcie których musi sobie poradzić z przeważającymi siłami wroga. Musi się przy tym ustalić czy jest zdecydowany na otwartą walkę czy woli zaatakować przeciwników z zaskoczenia. Multiplayer pozwala natomiast spotkać się maksymalnie szesnastu osobom (możliwość komunikacji głosowej), do dyspozycji których oddano kilka standardowych trybów zabawy (deathmatch, kooperacja itd.).

 

Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: INTERNET , SIEĆ LOKALNA Liczba graczy: 1 - 16 Nośnik: 1 DVD
Ocena gry 7.2 / 10 na podstawie 488 ocen czytelników. Cena gry w dniu premiery: 99,90 PLN

 

3 - INFERNAL


infernal to rozbudowana gra akcji stworzona przez polskie studio Metropolis Software znane głównie z serii Gorky. Gracz wciela się w postać Ryana Lennoxa superagenta działającego w służbie jego diabelskiej mości, jest on piekielnym odpowiednikiem znanego wszystkim Jamesa Bonda. Piękne kobiety, szybkie samochody i oczywiście niewykonalne misje to chleb powszedni dla Ryana. Bierzemy udział w odwiecznym konflikcie między sekretnymi agencjami Dobra i Zła, stawką oczywiście są ludzkie dusze. Agenci Dobra szykują coś wielkiego, my musimy ich powstrzymać.


 

 

4 - ZENO CLASH


Niezwykle brutalna gra akcji (FPP), w której walkę prowadzimy z perspektywy pierwszej osoby. W grze wcielamy się w postać wojownika, wyruszającego na mistyczny koniec świata po drodze staczamy efektowne pojedynki z potworami. JEZYK POLSKI

 

5 - PROJECT XENOCLONE

 

Project Xenoclone jest drugim po Forgotten Stories i jednocześnie pierwszym, który doczekał się komercyjnego wydania, projektem studia Oniric Games. Tym razem deweloperzy z Argentyny zmierzyli się z gatunkiem trzecioosobowych strzelanin.

Akcja gry osadzona została w nieodległej przyszłości. W tajnym laboratorium, zbudowanym na terenie opuszczonej stacji kolejowej, prowadzone są bardzo niebezpieczne eksperymenty biologiczne. Niestety, w trakcie jednego z nich dochodzi o wypadku. Większość personelu ginie, a kompleks zostaje opanowany przez tysiące krwiożerczych mutantów. Nieliczni ludzie, którym udało się pozostać przy życiu muszą walczyć o przetrwanie.

Gracz ma do wyboru dwie postaci, których poczynaniami może kierować w grze – ochroniarza Davida oraz młodą naukowiec Julię. Bohaterowie muszą przedzierać się przez kolejne, pełne potworów poziomy laboratorium, by odkryć sekrety tytułowego projektu badawczego Xenoclone i położyć kres zagrożeniu dla całej ludzkości.

Twórcy przygotowali wiele plansz, na których trzeba zmierzyć się z hordami różnorodnych przeciwników, korzystając przy tym ze sporego arsenału broni (w tym pistoletów, karabinów, a nawet miotaczy płomieni).

Gra korzysta z autorskiego silnika OGaME, pozwalającego renderować obfitującą w detale grafikę 3D w czasie rzeczywistym. Pełen napięcia nastrój Project Xenoclone umiejętnie współtworzy klimatyczna oprawa dźwiękowa.

 


 


Stan:
nowa w folii.

 



Warunki


1. Osoby z przewagą komentarzy negatywnych będą usuwane z aukcji
2. Osoby bez pełnej aktywacji konta proszone są o potwierdzenie udziału w aukcji drogą mejlową.
3. Na każdy zakupiony towar otrzymują Państwo dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego

 

 

Płatność


-wpłata na konto bankowe podane w mejlu z allegro (konto w M Banku)
-płatność allegro
-wysyłka za pobraniem tylko dla osób z liczbą 30 komentarzy pozytywnych
-odbiór osobisty na terenie Legnicy po uzgodnieniu terminu>

 

 

Zapraszam na moje aukcje



Clipboard01