...WITAM NA MOJEJ AUKCJI...
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST PRZESYŁKA KURIERSKA
!!!!UWAGA PROMOCJA!!!!
JEDYNE 29,99 ZŁ BRUTTO ZA PACZKĘ
(ELEMENT NIESTANDARDOWY- element, który ze względu na swoje wymiary lub właściwości nie może być zapakowany do kartonu, o najdłuższym boku przekraczającym 140 cm (max 180 cm). Suma boków nie może przekroczyć 260 cm) TYPU:
- ROWER
- WÓZEK DZIECIĘCY
- OPONY
- ITD.
Paczka o wymiarach max 260 cm (wysokość + szerokość + głębokość)
czyli np. 180 cm + 40 cm + 40 cm
!!!!UWAGA...UWAGA!!!!
PACZKA NIE MOŻE PRZEKROCZYĆ WAGI 30,00 KG
MASZ PYTANIA??
ZADZWOŃ 693-[zasłonięte]-533
LUB NAPISZ [zasłonięte]@gmail.com
ZAMÓWNIENIA ZŁOŻONE DO GODZINY 12.00 SĄ REALIZOWANE TEGO SAMEGO DNIA.
ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA:
1. KLIKNIJ KUP TERAZ.
2. WYPEŁNIJ FORMULARZ ALLEGRO. W WIADOMOŚCI DLA SPRZEDAJĄCEGO NAPISZ DOKŁADNY ADRES ODBIORU I DORĘCZENIA PACZKI WRAZ Z NUMERAMI TELEFONÓW ORAZ NUMER KONTA BANKOWEGO.
3. OPŁAĆ.
4. CZEKAJ NA KURIERA.
ZWROT KWOTY POBRANIOWEJ NA KONTO BANKOWE KLIENTA NASTĘPUJĘ NA 7 DZIEŃ ROBOCZY PO DORĘCZENIU PRZESYŁKI.
W WIADOMOŚCI ZWROTNEJ OD NAS OTRZYMASZ FAKTURĘ ORAZ LIST PRZEWOZOWY DO NAKLEJENIA NA PACZKĘ.
1. Odpowiedzialność ograniczona jest do prawidłowego przekazania zlecenia Przewoźnikowi.
2. Przekazanie zlecenia Przewoźnikowi nie gwarantuje jego przyjęcia do realizacji. W miarę możliwości o odmowie przyjęcia zlecenia Klient będzie informowany poprzez e-mail podany podczas składania zamówienia lub telefonicznie.
3. Nie ponosimy odpowiedzialności za utracone korzyści związane z utratą, ubytkiem, uszkodzeniem lub opóźnieniem przesyłki.
4. Wszelkie reklamacje dotyczące nieprawidłowego wykonania Usługi przez Przewoźnika należy niezwłocznie przekazać Przewoźnikowi. O wynikach postępowania reklamacyjnego Klient będzie informowany na bieżąco.
5. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 21 dni roboczych od daty jej wpływu. Odpowiedź wysyłana jest Klientowi drogą elektroniczną na adres, podany w formularzu.
6. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia lub zwrot przesyłki, gdy nie nastąpiły one z ich winy, a w szczególności jeśli:
· przesyłka została błędnie zaadresowana,
· adresat zmienił miejsce zamieszkania lub siedziby (w przypadku firmy),
· zawartość faktyczna przesyłki nie zgadza się z zawartością deklarowaną na liście przewozowym,
· waga (faktyczna lub objętościowa) przesyłki nie zgadza się z wagą deklarowaną przy wysyłaniu,
· odbiorca odmówi spełnienia warunków doręczenia przesyłki (np. odmówi wpłacenia kwoty pobrania).
NIE ZWRACAMY KOSZTÓW PRZESYŁEK PODJĘTYCH DO
PRZEWOZU PRZEZ PRZEWOŹNIKA.
KUPUJĄC NA TYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ REGULAMIN
PRZEWOŹNIKA DHL. WWW.DHL.COM.PL
KONTAKT 693-[zasłonięte]-533
DO KWOTY PRZESYŁKI, KTÓRA ZOSTANIE ZWERYFIKOWANA PRZEZ PRZEWOŹNIKA POD WZGLĘDEM WAGOWYM LUB WYMIAROWYM ZOSTANIE NALICZONA OPŁATA DODATKOWA W WYSOKOŚCI 100,00 ZŁ.
PAMIETAJ ABY WAGA PACZKI ORAZ JEJ WYMIARY BYŁY ZGODNE Z PODANYMI W AUKCJI.