Drzewny, niezwykle tajemniczy zapach dla mężczyzn. Świeży, zmysłowy, dynamiczny, energiczny?
Kompozycja idealna dla:
Mężczyzny uwodziciela! Kompozycja niezwykle męska, podkreśla charakter prawdziwego mężczyzny. Powraca prawdziwa męskość. Mężczyzna powraca do swych najskrytszych fantazji takich jak: testowanie luksusowych samochodów, polowanie na piękne kobiety, wszystkiego co się mieni i przyprawia o zawrót głowy, życia pełnego zabawy, przyjemności. Pewny siebie, radośnie używa i nadużywa swojego uroku, aby zdobyć wszystko czego zapragnie ? tylko na kliknięcie palców, bez potrzeby proszenia.
ZAPACH:
Nieco tajemniczy, radosny?specyficzny: ma w sobie nieodgadniętą tajemnicę. . To jak wejście na drogę, nie mając świadomości dokąd nas ona zaprowadzi. Pełny pozytywnych wibracji, początkowo świeży aby zaskoczyć stonowanym charakterem, uwalniając moc kontrastów. Na pierwszy plan kompozycji wychodzi seria radośnie świecących i błyszczących nut. Świeżość grejpfruta, mięty i czerwonej mandarynki zamkniętych w nucie głowy uwodzi swoim urokiem. Później w nucie serca zapach staje się bardziej intensywny, dzięki absolutowi róży, cynamonu i kompozycji pikantnych nut tworząc kombinację uderzających kontrastów, wyrafinowanej zmysłowości i asertywnej męskości. Następnie odkrywamy kombinację najwyższej aksamitnej harmonii akordów skórzanych, białego drewna, ambry i esencji indonezyjskiej paczuli. W rezultacie końcowym wyczuwamy nie jeden zapach, ale kaskadę, tworzącą oryginalną i wyrazistą woń
ZNAK SZCZEGÓLNY: ZŁOTO
Na opakowanie zapachu Paco Rabane wybrał sztabkę złota zaprojektowaną przez rzeźbiarza Noe Duchaufour?Lawrence.
?Złoto jest symbolem władzy, monarchii i stuprocentowej męskości? twierdzi projektant. Siła opakowania leży w jego prostocie. Flakon, który opowiada historię zapachu, jego nazwy, jest dla Paco Rabanne, jednym z kluczy do sukcesu. Projekt niezwykle prostego i pięknego opakowania zapachu 1 Million, wywołał poruszenie w środowisku kreatorów. Piękną, nieskazitelną forma opakowania, jest nowoczesna reinterpretacja klasycznej formy sztabki złota. Logo nazwy, które jest wygrawerowane na froncie butelki zostało zaczerpnięte z zachodniej kaligrafii. Wszystko to sprawia, że flakon zapachu 1 Million stanowi prawdziwy obiekt pożądania i stawia nas przed okrutnym dylematem ? czego pożądamy bardziej ? opakowania czy zapachu. Odpowiedź zdaje się być jasna: jednego i drugiego
KOMPOZYCJA ZAPACHOWA:
Nuty głowy: czerwona pomarańcza, grejpfrut, mięta
Nuty serca: absolut róży, cynamon, przyprawy
Nuty bazy: akordy skórzane, paczula, białe drewna, ambra