Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pałuszyńska - Strategie dziennikarzy, Nowa

28-04-2014, 19:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4106181651
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 28-04-2014 19:08:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Pałuszyńska - Strategie dziennikarzy, Nowa
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]52574
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 360
Ocena: -
Waga: 0,61 kg
Indeks: 596[zasłonięte]01475KS
Rok wydania: 2012
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Pałuszyńska Edyta
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Opis książki

Podtytuł: w medialnym dyskursie publicznym
Temat rozprawy habilitacyjnej jest bardzo aktualny. Porusza problemy dyskursu publicznego, mediów, działania dziennikarzy i ich rozmówców, a przede wszystkim strategii wykorzystywanych w trakcie zdarzeń komunikacyjnych. (…) Praca na charakter interdyscyplinarny, dotyczy bowiem zagadnień lingwistycznych, komunikacyjnych, kulturowych, socjologicznych. Przyjęcie takiego oglądu wymaga ścisłości w definiowaniu pojęć, a także wielostronnej umiejętności w analizie materiału. Autorka pracy ma świadomość tej wielobiegunowej analizy, ale zaletą jej pracy badawczej jest to, że nie traci z pola widzenia lingwistyki, tym samym językoznawstwo jest cały czas obecne, zarówno w założeniach metodologicznych, jak i w analizach (…).
Celem publikacji jest analiza językowych form komunikowania publicznego, w tym form komunikowania politycznego, które realizowane jest za pośrednictwem mediów. Przedmiotem zainteresowania jest opis tych parametrów, które decydują o określonej formie językowej tekstów. Interpretacja zachowań komunikacyjnych w kategoriach strategii uwzględnia założony cel komunikacyjny i fakultatywne sposoby jego realizacji (tj. środki do celu). Książka dr Edyty Pałuszyńskiej ma mocne podstawy teoretyczne i materiałowe. Niewątpliwie stanowi ważną pozycję zarówno w lingwistyce, jak i dziennikarstwie.
Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Urszuli Żydek-Bednarczyk
Zobacz także...