Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

p. Public Relations Wiarygodny dialog z otoczeniem

09-03-2012, 21:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 75 zł      Najwyzsza cena licytacji: 75 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112691583
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 8    Zostało sztuk: 4    Licytowało: 2    Wyświetleń: 35   
Koniec: 11-03-2012 10:06:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Public Relations Wiarygodny dialog z otoczeniem Wydanie 4
Public Relations Wiarygodny dialog z otoczeniem Wydanie 4

Tytuł: Public Relations Wiarygodny dialog z otoczeniem Wydanie 4
Autor: Krystyna Wojcik
ISBN: [zasłonięte]978-8388-150-0
Ilość stron: 960
Data wydania: 2010 (wydanie 4) NAJNOWSZE
Oprawa: Twarda
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo:

Placet

 

Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami.

Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności (głównie przedsiębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji.

Z książki dowiecie się:
• Co to jest i do czego służy public relations i public affairs
• Jakimi technikami posługuje się PR
• Jak wykorzystać PR do kształtowania wizerunku i komunikacji z otoczeniem
• Czy etyka w prowadzeniu PR jest potrzebna
• Jak zorganizować działalność PR 
• Jakie kwalifikacje powinna mieć kadra PR
• Jak współpracować z agencjami PR
• Jak tworzyć programy PR i jak je realizować
• Jak współpracować z mediami i organizować akcje informacyjne
• Jak oddziaływać na ważniejsze części otoczenia
• Jak kontrolować efekty działalności PR