Zwroty:
Produkt nie pasuje do Twojego auta? Możesz go zwrócić w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki nawet bez podawania przyczyny. Produkt nie może być używany ani zniszczony. Sam decydujesz, czy chcesz wymienić go na inny, czy otrzymać zwrot pieniędzy.
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000, nr 22, poz. 271 ze zm.) możesz odstąpić od umowy zawieranej na odległość (zwrócić zakupiony produkt za zwrotem ceny) bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania produktu.
Warunkiem skorzystania z tego uprawnienia jest zwrócenie w tym terminie produktu, który nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany produkt musi być kompletnie zapakowany w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko). Do niego należy dołączyć dowód zakupu (fvat lub paragon) oraz uzupełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy - WZÓR OŚWIADCZENIA DO POBRANIA TUTAJ - (należy podać m.in. dane kontaktowe oraz numer konta bankowego w celu zwrotu wartości towaru, a w przypadku gdy towar został zakupiony na paragon fiskalny należy podać dane osobowe w tym pesel).
W przypadku skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy tj. z zachowaniem powyższych warunków zwrócimy Ci kwotę w wysokości ceny produktu w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania podpisanej przez Ciebie korekty dokumentu sprzedaży. Przelewu bankowego dokonujemy na konto wskazane w oświadczeniu. Koszt odesłania produktu poniesiony przez klienta nie podlega zwrotowi.
W przypadku sprzedaży na paragon fiskalny zwrot ceny produktu nastąpi po pozytywnej weryfikacji produktu. Zwrot ceny produktu nastąpi przelewem bankowym na konto wskazane przez kupującego w oświadczeniu.
Reklamacje:
Otrzymujesz produkt i stwierdzasz, że jest on uszkodzony lub posiada wady techniczne? Możesz złożyć reklamację do naszego sklepu. Jeśli reklamacja będzie uzasadniona, wymienimy produkt na nowy, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci koszty jego oraz wysyłki. Przed uznaniem reklamacji koszty wysyłki reklamowanego towaru ponosi Kupujący.
Jeżeli po otrzymaniu produktu znalazłeś w nim wady techniczne lub uszkodzenia możesz złożyć reklamację. Odeślij produkt wraz z protokołem reklamacyjnym (wzór protokołu do pobrania TUTAJ (LINK) oraz dowodem zakupu (fvat lub paragonem) na niżej podany adres
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty jej wpłynięcia. Jeśli będzie uzasadniona, wymienimy produkt na nowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zwrócimy Ci koszty jego oraz wysyłki lub zaproponujemy inny, dostępny w magazynie. Przed uznaniem reklamacji koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Kupujący.
Adres:
Armatus Sp. z o.o.
Sklep Motoego.pl
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Klonowa 48, Kajetany
05-830 Nadarzyn
Towar reklamowany oraz zwracany Kupujący wysyła na podany adres na własny koszt – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.