Sprzedawany przez nas towar jest nowy, zapakowany.
Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
Sprzęt jest objęty 24 miesięczną gwarancją (z możliwością
przedłużenia do 5 lat - o szczegóły pytaj sprzedawcę).
Zapraszamy także do odbioru osobistego zakupionych produktów w
naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Wyki 5
tel. (12)[zasłonięte]415 39 w godzinach pn-pt 10-18 i sobotę 10-14
PŁYTA GAZOWA SIEMENS EP616PB21E
60 cm Płyta gazowa z integralnym sterowaniem, szkło hartowane, czarna
Płyta podpalnikowa z łatwego do czyszczenia szkła hartowanego.
Ilość palników: 4
Palniki: 1 mocny, 2 standardowe, 1 oszczędny
Lewy przód: Palnik normalny 1.7 kW
Tylny lewy: Palnik normalny 1.7 kW
Tylny prawy: Palnik wysokiej mocy 3 kW
Prawy przód: Palnik oszczędny 1 kW
Zapalarka elektryczna zintegrowana w pokrętle (zapalanie 1 ręką)
Termoelektryczne zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu
Żeliwny ruszt
Długość kabla: 1 m
Ustawione na gaz ziemny (20 mbar)
Dwie możliwości montażu: tradycyjny lub piano-a-filo(tworzy z blatem kompozytowym/kamiennym
równą powierzchnię).
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie skontaktować się z naszym handlowcem. Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
WYSYŁKA DHL
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.