Kumuluj swoje zakupy !!! Zakup 2szt i więcej przesyłek mało gabarytowych (płyta, okap do 60cm , kuchenka mikrofalowa , ekspres ciśnieniowy) na naszych aukcjach to tylko koszt jednej wysyłki !!!
W przypadku zakupu dużego AGD (piekarnik,zmywarka,lodówka,okap 90cm i większy) koszt wysyłki 1szt to 35zł z wpłatą na konto , 50zł za pobraniem , wysyłka 2szt dużego AGD i więcej nie zależnie od ilości to koszt 70zł z wpłatą na konto , 90zł za pobraniem.
Kod Producenta PGZ 6310
Do zabudowy Tak
Rodzaj płyty Gazowa
Ilość pól grzejnych gazowych 4
Zapalarka gazu Tak
Zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu Tak
Sterowanie - lokalizacja Zespolone z płytą
Współpraca z piekarnikiem Nie
Sterowanie - informacje dodatkowe mechaniczne
Wskaźnik ciepła resztkowego Nie
Wyświetlacz elektroniczny Nie
Dodatkowe funkcje System OptiGas - płyta wyposażona jest w system OptiGas,
która koncentruje energię ogrzewając dno garnka i nie ucieka na boki.
Optymalizuje to wykorzystanie gazu podczas gotowania.
W efekcie zużycie gazu jest mniejsze o 12%.
Materiał wykonania płyty Stal nierdzewna
Kolor inox
Zasilanie 1 faza
Moc przyłączeniowa (całkowita) 5900 W
Wysokość 90 mm
Szerokość 590 mm
Głębokość 520 mm
Waga 11,6 kg
Opis Płyta Gazowa PGZ 6310 INTEGRA
to idealne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie prostotę i łatwość gotowania.
Płyta została zaprojektowana w taki sposób aby zmaksymalizować ergonomię użytkowania.
GWARANCJA 2 LATA
UWAGA - NAJISTOTNIEJSZE INFORMACJE DLA KLIENTÓW KORZYSTAJĄCYCH Z PRZESYŁEK KURIERSKICH :
Przypominamy najważniejsze informacje dotyczące dostarczenia przesyłki:
- Faktura zakupu znajduje się w przesyłce lub wraz z listem przewozowym w foliowej kopercie przyklejonej na zewnątrz opakowania.
- Kurier nie ma obowiązku samodzielnie wnieść do mieszkania sprzęt o wadze powyżej 30 kg (nie dotyczy Klientów, którzy wykupili usługę wniesienia).
Najczęściej kurierzy pomagają wnieść przesyłkę lecz zależy to od indywidualnych ustaleń pomiędzy Państwem a kurierem.
- Kurier po dostarczeni u przesyłki do Państwa ma obowiązek odczekania 10 min, w czasie którym macie Państwo prawo sprawdzić zawartość przesyłki i ogólny stan sprzętu.
W przypadku przesyłki "za pobraniem", sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności.
- W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że sprzęt został mechanicznie uszkodzony lub posiada braki,
kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania prawidłowego protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii.
Uwaga ??? odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania.
Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego.
W takim przypadku Kupują zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z nami, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki.
UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego.
Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.