TOWAR POCHODZI Z DEMONTAŻU PŁYTA GŁÓWNA USZKODZONA TOSHIBA SATELLITE L30-106 NIE WIDAĆ ŚLADÓW ZALANIA ANI PRÓB NAPRAWY. OGÓLNY STAN WIDOCZNY NA ZDJĘCIACH. BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTU LUB REKLAMACJI. PROSZĘ O PRZEMYŚLANY ZAKUP.
__________________________________________________________________ *Przesyłki za pobraniem wysyłamy osobom mającym powyżej 5 pozytywów. * Do każdego zakupu wystawiamy paragon lub Fakturę VAT, jeśli zdeklarujesz taką chęć w formularzu Opcji Dostawy Cena "Kup Teraz" jest ceną brutto * Istnieje możliwość odbioru w naszym sklepie w Gdyni ul. Szkolna 10 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym * Po wylicytowaniu przedmiotu kupujący zobowiązany do wypełnienia - Formularz Dostawy Towaru - co przyspieszy wysyłkę. * Zwroty i reklamacje przyjmujemy na podstawie dowodu zakupu ( paragon , faktura vat ) szczegóły na stronie o mnie *Tylko paczki wysyłane firmą kurierską są ubezpieczone na czas transportu. *Wszystkie przedmioty są starannie pakowane aby wyeliminować jakiekolwiek uszkodzenia, które mogą wyniknąć podczas transportu Reklamacje i zwroty Klient ma prawo zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany lub jest niesprawny, a w aukcji było inaczej. Za klienta uważa się osobę nie prowadzącą działalności gospodarczej dlatego jeśli nabyłeś produkt/usługę jako Przedsiębiorca (w związku ze swoją działalnością) nie przysługują Ci prawa opisane powyżej. Do przesyłki należy dołączyć pismo informujące, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu lub reklamacji, dołączyć kopie dokumentu zakupu (paragon,faktura), oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt wysyłki i odesłania sprawnego towaru nie podlega zwrotowi. Aukcje w których w opisie widnieje informacja "uszkodzone" lub nie "sprawne" nie podlegają zwrotowi ani reklamacji dlatego proszę o przemyślany zakup !!! Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, listonosza czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Kupujący ma możliwość odpakowania paczki przy doręczycielu i sprawdzenie jej zawartości aby w przypadku uszkodzeń w trakcie transportu doręczyciel mógł sporządzić protokół szkody. Kurier nie ma prawa odmówić państwu tej możliwości tłumacząc np.że mu się spieszy!!!
|