Płyta główna Toshiba P100 Oznaczenie P/N: DAOBD1MB6F8 . Niesprawna, nie daje obrazu na ekran. Nie naprawiana.
W razie pytań proszę pisać lub dzwonić.
W razie pytań proszę pisać lub dzwonić: 880 [zasłonięte] 960
mail: mico1allegro(at)gmail.com
Wysyłka:
Wysyłka towaru jest możliwa na koszt i odpowiedzialność kupującego. Zakupione na moich aukcjach przedmioty wysyłam w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Z reguły wysyłka następuje kolejnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty (na konto lub konto PayU) lub otrzymaniu powiadomienia o chęci płatności przy odbiorze Zastrzegam jednak sobie czas wysyłki do 3 dni roboczych po zaksięgowaniu całości wpłaty na moim koncie bankowym lub powiadomienia mailowego o chęci płatności przy odbiorze. W przypadku zakupu kilku przedmiotów na jednej bądź kilku moich aukcjach, za przesyłkę płacisz tylko raz. Przesyłki wysyłam na adres podany w formularzu Allegro.
Jeśli chcesz by przesyłka została wysłana na inny adres, proszę o uzupełnienie danych wysyłki w formularzu opcji dostawy lub przesłanie maila dotyczącego zmiany adresu wysyłki.
Odbiór osobisty możliwy po współcześniejszym umówieniu.
Przesyłki kurierskie realizuję za pośrednictwem firmy Kolporter Express (K-EX). Paczki o wartości powyżej 500 zł są dodatkowo ubezpieczane.
Gwarancja:
Na sprzedawany sprzęt udzielam gwarancji serwisowej 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Oznacza to, że w czasie trwania gwarancji sprzęt zostanie naprawiony i zwrócony na mój koszt z jednoczesnym odnowieniem okresu gwarancyjnego do 30 dni. Jeżeli naprawa nie będzie możliwa, kupujący otrzyma zwrot całości wpłaconej kwoty.
Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie eksploatacji urządzenia, zalanie wodą lub innymi cieczami, uszkodzenia termiczne, chemiczne, a także uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem. Jakiekolwiek przeróbki, próba samodzielnej naprawy lub zerwanie plomb (jeżeli przedmiot jest nimi zabezpieczony) powodują utratę gwarancji. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od dostarczenia wadliwego sprzętu do Sprzedającego. Koszt związany z dostarczeniem sprzętu pokrywa kupujący. Gwarancją nie są objęte przedmioty w opisie których jest wyraźnie zaznaczone że są uszkodzone lub znajdują się w kategorii uszkodzone.
Zwrot:
Istnieje możliwość zwrotu zakupionego sprzętu w terminie o 14 dni bez podania przyczyny. O chęci odstąpienia od umowy należy poinformować za pośrednictwem e-maila w terminie 14 dni i odesłać sprzęt. Zwrot gotówki następuje w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od otrzymania przeze mnie zwrotu. W przypadku przesyłek pobraniowych, zwrotu gotówki dokonuję po otrzymaniu pieniędzy od kuriera (okres ten możne trwać nawet do 3 tygodnie, proszę o cierpliwość). Zwracam tylko koszt zakupu sprzętu. Nie zwracam kosztów przesyłek.
Płatności:
Płatności można dokonywać przelewem bankowym, za pomocą PayU lub przy odbiorze przesyłki (jeśli została wybrana opcja "za pobraniem" i Kupujący poinformował o tym fakcie drogą mailową lub w formularzu opcji dostaw). Na przelewach proszę koniecznie umieścić swój nick z Allegro i numer aukcji. Przyspieszy to znacznie realizację zamówienia i pomoże w uniknięciu pomyłek. Na wpłatę oczekuję do 14 dni od momentu kupna. Na kontakt ze strony kupującego czekam 3 dni. Po tym czasie zgłaszam sprawę do Allegro i zwracam się o zwrot prowizji. Nie odwołuję złożonych ofert. Proszę więc o rozważną licytację.
Pełne dane do przelewu otrzymasz w mailu potwierdzającym zakup. Numer konta jest również podany w każdej aukcji.
Nie wystawiamy faktur VAT. Do każdego zakupu dowód zakupu - paragon.
Kontakt:
W razie jakichkolwiek zapytań prosimy o kontakt.
PABI-COM Michał Pabisek
tel. 880 [zasłonięte] 960
e-mail: mico1allegro (at) gmail.com
Kontakt telefoniczny po godzinie 15:00
W niedzielę i święta proszę o kontakt mailowy.
Uwaga: Jeżeli powyższe warunki nie są do zaakceptowania, proszę o nie licytowanie i szukanie lepszej oferty.
Zastrzegam sobie prawo do błędu w opisie - jeżeli jest coś niejasnego, proszę o kontakt.