PŁYTA GŁÓWNA DELL VOSTRO 1000
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA SPRZEDAWANY TOWAR. Towar z demontażu
PŁYTA USZKODZONA.NIE ZALANA,NIE WIDAĆ PRÓB NAPRAWY. BEZ MOŻLIWOŚCI ZWROTU I REKLAMACJI. PROSZĘ O PRZEMYŚLANY ZAKUP !!!!!
Dodatkowe:
*Przesyłki za pobraniem wysyłamy osobom mającym powyżej 5 pozytywów. * Wystawiamy faktury VAT * Cena "Kup Teraz" jest ceną brutto * Istnieje możliwość odbioru w naszym sklepie w Gdyni ul. Szkolna 10 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym * Po wylicytowaniu przedmiotu kupujący zobowiązany do wypełnienia - Formularz Dostawy Towaru * Zwroty i reklamacje na podstawie dowodu zakupu ( paragon , faktura vat ) szczegóły na stronie o mnie
Reklamacje i zwroty
1.Zgodnie z Ustawą; z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany lub jest niesprawny a w aukcji było że sprawny, ani nie został w żaden sposób zniszczony.
UWAGA zgodnie z art. 221 kodeksu cywilnego za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą dlatego jeśli nabyłeś produkt/usługę jako Przedsiębiorca (w związku ze swoją działalnością) nie przysługują Tobie uprawnienia opisane w powyższej Ustawie.
2.Do przesyłki należy dołączyć pismo informujące, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu lub reklamacji, dołączyć kopie dokumentu zakupu (paragon,faktura), oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt wysyłki i odesłania sprawnego towaru nie podlega zwrotowi.
3.Aukcje w których jest w opisie uszkodzone lub nie sprawne nie podlegają zwrotowi ani reklamacji proszę o przemyślany zakup !!!
Każdą paczkę przed pokwitowaniem odbioru lub zapłaceniem kurierowi należy oglądnąć w celu stwierdzenia czy nie jest ona zniszczona co może sugerować również zniszczenie sprzętu znajdującego się wewnątrz. Kupujący ma możliwość odpakowania paczki przy kurierze i sprawdzenie jej zawartości aby w przypadku uszkodzeń w trakcie transportu kurier mógł sporządzić protokół szkody.
Kurier nie ma prawa odmówić państwu tej możliwości tłumacząc np.że mu się spieszy!!!
ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW W NASZYM SKLEPIE
|
|
Zobacz inny asortyment Anteny, , BGA, Dyski, Elektronika dysku, Głośniki, Gniazda, Inwertery, Kadłubki, Kamery, Karty Wifi, Klapy, Klawiatury, Klawisze, Konektory, Matryce, Mikrofony, Modemy, Pamięci, Płyty Główne, Procesory, Przełaczniki, Ramki, Śrubki, Świetlówki, Taśiemki, Taśmy Matrycy, Wtyczki, Zasilacze, Zaślepki, Zawiasy |
|
|
|