Kupując u nas kupujesz w legalnie działającej firmie, więc zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi sprzedaży poza siedzibą sprzedającego, każdy zakupiony u nas na odległość przedmiot, przed upływem 10 dni można zwrócić bez podawania przyczyny zwrotu. Jednak w takim przypadku nie otrzymasz zwrotu kosztów związanych z przesyłką, przelewem itp, oraz należy wziąć pod uwagę że wystąpimy o zwrot naliczonej prowizji . Na każdy zakupiony u nas przedmiot otrzymujesz również fakturę VAT. Ale dane do faktury podobnie jak ewentualna informacja o zmianie adresu wysyłki, musi zostać wysłana natychmiast po zakończeniu aukcji i musi być wysłana z konta używanego w serwisie, najlepiej poprzez " zadaj pytanie sprzedającemu " i nie zapomnij w temacie wiadomości wpisać numeru aukcji.
Można sprawdzić ! Istniejemy od 1989 roku, a na aukcjach sprzedajemy od czerwca roku 2000. Wszystkie istotne informacje o nas, oraz regulamin aukcji znajdują się tutaj.
Na naszych aukcjach nie znajdziesz informacji w rodzaju, " ze względu na wyłącznie internetowy sposób sprzedaży, odbiór osobisty nie jest możliwy ", lub podobnej, jaką zamieszczają niektórzy sprzedający. Taka informacja daje do myślenia. Czyżby czegoś się bali ? Przecież mają jakąś siedzibę, magazyn czy tp. ? Chyba że nie mają, a towar do sprzedaży kupują dopiero wtedy gdy zostanie sprzedany na aukcji, albo działają w szarej strefie i obawiają się namierzenia.
Naszą siedzibą nie jest kąt w sypialni pomiędzy szafą a wersalką, i działamy legalnie, więc każdy zakupiony u nas przedmiot można odebrać osobiście w rzeczywistym sklepie.
Ale zanim cokolwiek zalicytujesz na naszych aukcjach, koniecznie przeczytaj o mnie. Składając ofertę zakupu potwierdzasz że zapoznałeś się z podanymi tam warunkami zakupu i akceptujesz je. Szczególną uwagę należy zwrócić na informacje dotyczące płatności, wysyłki, gwarancji, reklamacji itp. Warto pamiętać że aukcja odbywa się na naszych warunkach a biorąc w niej udział wyrażasz na to zgodę. Dla tego wskazane jest zapoznać się z nimi przed podjęciem decyzji o zakupie. Pozwoli to uniknąć sytuacji konfliktowej. W rozumieniu prawa nie jest ważne czy zapoznałeś się z podanymi tam warunkami. Ważne jest że miałeś taką możliwość, a czy z niej skorzystałeś jest sprawą drugorzędną.
Potrzebujesz więcej informacji ? Napisz, zadzwoń 324[zasłonięte]581, 060[zasłonięte]3428, GG : 11[zasłonięte]259, skype : superelektro. Jesteśmy do Waszej dyspozycji przez sześć dni tygodnia w godzinach od 9 do co najmniej 20.
Zawsze w korespondencji oraz w tytule przelewu należy podać na pierwszym miejscu numer aukcji. Wiadomości nie zawierajace w tytule numeru aukcji której dotyczą, są pozostawiane bez odpowiedzi.
Jeżeli w tytule przelewu zostały podane wymagane informacje, ( numer aukcji ) to zakupione przedmioty wysyłamy natychmiast jak tylko należność pojawia się na naszym koncie. Często jest to tego samego dnia w którym dokonano zapłaty a najpóźniej 48 godzin po jej otrzymaniu. Należy przy tym wziąć pod uwagę że zarówno banki jak i poczta działają tak jak działają, więc przelew należności z konta na konto trwa nawet do 48 godzin, a list priorytetowy który ma być doręczony następnego dnia, dociera do adresata po kilku tygodniach. Ale jeżeli od zapłaty upłynąło 10 dni lub więcej a przesyłki nie ma, to sprawdź czy podałeś wymagane informacje w tytule przelewu. Jeżeli tak, to warto zapytać co jest grane. Przesyłki czasem giną i jeżeli się nie upomnisz to nie będziemy o tym wiedzieli.