Opis: Publikacja na pograniczu programu i poradnika.Zawiera:- opis pomocy psychologiczno-pedagogicznej w świetle obowiązujących przepisów - zasady indywidualnej pracy z dzieckiem, propozycje organizacji dnia w przedszkolu z uwzględnieniem indywidualizacji pracy z dzieckiem oraz opis warunków infrastrukturalnych- informacje o diagnozowaniu,- arkusze obserwacyjne- arkusz diagnostyczny gotowości szkolnej dziecka- kartę indywidualnych potrzeb dziecka- opis konstruowania planu pracy indywidualnej z dzieckiem- plan pracy indywidualnej- przykładowy plan pracy indywidualnej z dzieckiem o nieharmonijnym rozwoju z zaniżonym poziomem percepcji słuchowej- klasyfikację i przejawy typowych zaburzeń rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym oraz sposoby rozwijania zaburzonych funkcji w rozwoju dziecka- opis specyfiki pracy z dzieckiem zdolnym wraz z treściami wybranymi z programu ?Nasze przedszkole?- omówienie ciągłości procesu wspomagania rozwoju dziecka na poziomie przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Kwaśniewska Małgorzata, Żaba-Żabińska Wiesława
- Języki: polski
- Seria cyklu: OWOCNA EDUKACJA
- Kod wydawcy: 22262
- Rok wydania: 2011
- Format: 20.5x27.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.27
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]49160
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]49160
- Wysokość: 8
- PKWiU: 58.11.1
|