Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

OWEN - TEORIA GIER

12-05-2014, 18:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł      Aktualna cena: 24.99 zł     
Użytkownik net-mart
numer aukcji: 4205966419
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 11   
Koniec: 12-05-2014 18:10:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"TEORIA GIER", G.OWEN ; PWN ; nakład : 5 080 ; stan : plus db : pieczątki ; przesyłka polecona : 9,30 zł.



SPIS TREŚCI:

PRZEDMOWA ................................... 9


ROZDZIAŁ 1
DEFINICJA GRY................................. 11

1.1. Pojęcia ogólne.............................. 11
1.2. Gry w postaci ekstensywnej........................ 11
1.3. Strategie. Postać normalna gry....................... 14
1.4. Układy n strategii w równowadze ................. 16
Problemy ........................... 18


ROZDZIAŁ 2
GRY DWUOSOBOWE O SUMIE ZEROWEJ .................... 19

2.1. Gry o sumie zerowej .......................... 19
2.2. Postać normalna ..................... 20
2.3. Strategie mieszane ............................ 21
2.4. Twierdzenie o minimaksie ........................ 23
2.5. Wyznaczanie strategii optymalnych ........ . 30
2.6. Gry symetryczne ............................ 36
Problemy................................ 37


ROZDZIAŁ 3
PROGRAMOWANIE LINIOWE........................... 41

3.1. Wprowadzenie ............................. 41
3.2. Dualność ................................ 42
3.3. Rozwiązywanie programów liniowych................... 48
3.4. Algorytm sympleks............................ 49
3.5. Algorytm sympleks (ciąg dalszy)...................... 54
3.6. Przykłady ................................ 57
3.7. Gry z ograniczeniami........................... 62
Problemy ................................ 64


ROZDZIAŁ 4
GRY NIESKOŃCZONE .............................. 68
4.1. Gry o przeliczalnych zbiorach strategii................... 68
4.2. Gry na kwadracie ............................ 70
4.3. Gry z ciągłym jądrem....................... 71
4.4. Gry wklęsło-wypukłe ........................... 74
4.5. Gry z wyborem momentu działania .................... 76
4.6. Gry o wielowymiarowych zbiorach strategii czystych............ 81
Problemy................................. 86


ROZDZIAŁ 5
GRY WIELOETAPOWE .............................. 90

5.1. Strategie postępowania ......................... 90
5.2. Gry na wyczerpanie ........................... 92
5.3. Gry stochastyczne ............................ 95
5.4. Gry rekursywne ............................. 100
5.5. Gry różniczkowe............................. 102
Problemy................................ 109


ROZDZIAŁ 6
TEORIA UŻYTECZNOŚCI............................ . 111
6.1. Użyteczność porządkowa ......................... 111
6.2. Loterie ................................. 112
6.3. Wiązki towarowe ............. 117
6.4. Użyteczność bezwzględna ............. 118
Problemy ............................ 119

ROZDZIAŁ 7
GRY DWUOSOBOWE O SUMIE DOWOLNEJ ................... 121
7.1. Gry dwumacierzowe (niekooperacyjne)............ 121
7.2. Problem przetargu ..................... 124
7.3. Groźby ............................ 130
Problemy................................ 133


ROZDZIAŁ 8
GRY k-OSOBOWE............................ 135

8.1. Gry niekooperacyjne ...................... 135
8.2. Gry kooperacyjne............................ 135
8.3. Dominacja. Strategiczna równoważność. Normalizacja.............. 138
8.4. Rdzeń gry. Zbiory stabilne........................ 141
8.5. Gry rynkowe Edgewortha — przykład......... 148
Problemy.............................. 152

ROZDZIAŁ 9
INNE KONCEPCJE ROZWIĄZANIA GIER n-OSOBOWYCH............. 154
9.1. Wartość Shapleya ............................ 154
9.2. Zbiór przetargowy........................... 159
9.3. psi-stabilność .............................. 164
Problemy................................ 165


ROZDZIAŁ 10
MODYFIKACJE POJĘCIA GRY .......................... 167

10.1. Gry z continuum graczy......................... 167
10.2. Gry bez wypłat ubocznych................. 170
10.3. Gry w postaci funkcji rozbicia...................... 172
Problemy......................... 179


DODATEK.................................... 180

A.1. Wypukłość ............................... 180
A.2. Twierdzenia o punkcie stałym ...................... 183

ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW.......................... 184
BIBLIOGRAFIA.................................. 187
SKOROWIDZ ................................... 191