|
moje komentarze inne moje aukcje dodaj do ulubionych zadaj pytanie
|
|
e-mail: [zasłonięte]@eurodecornet.eu tel. kom. 508 [zasłonięte] 07 17 |
|
Forma płatności: przedpłata na konto lub gotówka przy odbiorze osobistym. Po zakończeniu aukcji oczekuję wpłaty na konto w ciągu 7 dni. W tytule przelewu koniecznie podaj proszę nr aukcji i swój nick. EDN Euro-Decor-Net PKO BP 41 1020 [zasłonięte] 1[zasłonięte]1560002 [zasłonięte] 006635 Nie wysyłam za pobraniem. |
|
- odbiór osobisty - na terenie całej Polski bezpieczny transport 149 zł. w terminie do 21 dni od otrzymania wpłaty.
|
|
|
Piękny, stylowy, mahoniowy stół. Uwagę zwraca dekoracyjny, pięknie intarsjowany blat. POLECAM ! Mebel jest nowy, pochodzi z ekspozycji sklepowej i z tego powodu został przeceniony. Cena sklepowa to 1850 zł. Do transportu nogi zostaną odkręcone. Przedmioty wystawiane na naszych aukcjach można obejrzeć i odebrać po zakupieniu w Warszawie- Konik Nowy (wylot na Siedlce, Mińsk Maz.), ul. Terespolska 31 pon.- pt. 11-18 , sob. 11-15. Mój nr tel. 501 [zasłonięte] 58 47
Wymiary dł. 166 cm , szer. 105 cm, wys.76 cm.
Model nr Ld3 Proponujemy bezpieczny transport prywatną firmą na terenie całego kraju w cenie 149 zł. Jest to zbiorczy transport do kilku klientów. Czas oczekiwania na dostawę - do 21 dni od dnia zaksięgowania wpłaty. Meble rozkręcane dostarczane są w częściach. Kierowca nie montuje mebli. Prosimy o zorganizowanie osoby do pomocy przy wnoszeniu mebli. Nie wysyłamy za pobraniem.
|
|
|
1. Jeśli adres wysyłki jest inny niż podany w danych z serwisu Allegro proszę prześlij go od razu po zakończeniu aukcji.
2. Jeśli nie masz jeszcze pełnej aktywacji konta lub komentarzy potwierdź proszę swoje dane e-mailem (w tym tel.) zaraz po zalicytowaniu, w przeciwnym razie twoja oferta zostanie usunięta z aukcji.
3. Przedmioty zakupione na moich aukcjach wysyłam w ciągu 5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpływu (przelewu) na konto, chyba że informacje dodatkowe (np. o urlopie) stanowią inaczej.
4. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości i stanu przesyłki w chwili jej odbioru, w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół. Niedostosowanie się do tego punktu spowoduje utratę roszczeń wynikłych z powodu zaniedbań firmy kurierskiej lub poczty.
5. Jako sprzedający wystawiam komentarz jako drugi.
|
|