Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Outsourcing w zarządzaniu przedsiębiorstwami

28-02-2012, 14:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45.80 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029716619
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 11   
Koniec: 30-01-2012 10:30:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 186
Format: 16x23.5 cm
Rok wydania: 2010
Oprawa: oprawa broszurowa


Outsourcing w zarządzaniu przedsiębiorstwami

Tomasz Kopczyński

Outsourcing zakłada, że wszelka działalność przedsiębiorstwa nienależąca do jego kluczowej aktywności jest zlecana na zewnątrz. Autor przedstawił w książce:

 

  • outsourcing w świetle współczesnych tendencji w zarządzaniu 
  • rodzaje i formy outsourcingu 
  • przesłanki stosowania outsourcingu 
  • obszary zastosowania outsourcingu 
  • wpływ outsourcingu na działanie przedsiębiorstwa 
  • zarządzanie outsourcingiem 
  • perspektywy rozwoju outsourcingu w krajach rozwiniętych i w Polsce

 

Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów oraz przedsiębiorców i menedżerów.



Spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Outsourcing w świetle współczesnych tendencji zarządzania
1.1. Rozwój kierunków i koncepcji zarządzania w konsekwencji przemian w otoczeniu przedsiębiorstw
1.1.1. Przemiany zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw
1.1.2. Współczesne tendencje w zakresie zarządzania organizacjami gospodarczymi
1.2. Teoretyczne podstawy koncepcji outsourcingu
1.3. Istota i pojęcie outsourcingu
1.4. Podsumowanie

Rozdział 2. Kluczowe aspekty koncepcji outsourcingu
2.1. Rodzaje i formy występowania outsourcingu oraz pojęcia pokrewne
2.2. Przesłanki stosowania outsourcingu
2.3. Obszary zastosowania outsourcingu
2.3.1. Systemy i technologie informatyczne
2.3.2. Produkcja
2.3.3. Logistyka
2.3.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi
2.4. Podsumowanie

Rozdział 3. Wpływ outsourcingu na przedsiębiorstwo oraz proces jego zarządzania
3.1. Wpływ outsourcingu na funkcjonowanie przedsiębiorstwa
3.1.1. Zmiany w zakresie organizacji i zarządzania
3.1.2. Personalny aspekt outsourcingu w przedsiębiorstwie
3.2. Proces zarządzania outsourcingiem
3.2.1. Analiza i ocena sytuacji (etap 1)
3.2.2. Identyfikacja potencjalnych dostawców i ich wybór (etap 2)
3.2.3. Wdrażanie i zarządzanie procesem outsourcingu (etap 3)
3.3. Przyczyny ograniczające efektywność outsourcingu w organizacjach gospodarczych
3.3.1. Ryzyko organizacji
3.3.2. Ryzyko konkurencji
3.3.3. Ryzyko strat własnych
3.4. Podsumowanie

Rozdział 4. Perspektywy rozwoju koncepcji outsourcingu na tle jego stanu i znaczenia w krajach rozwiniętych oraz w Polsce
4.1. Stan i znaczenie outsourcingu w krajach rozwiniętych i w Polsce
4.1.1. Stan, zakres oraz przyczyny wykorzystania outsourcingu w organizacjach gospodarczych
4.1.2. Przyczyny ograniczające efektywność outsourcingu
4.2. Nowe paradygmaty w zarządzaniu przedsiębiorstwami
4.3. Perspektywy rozwoju outsourcingu na rynkach krajów rozwiniętych oraz w Polsce
4.4. Ewolucja outsourcingu w aspekcie nowych uwarunkowań współczesnego zarządzania
Zakończenie

Bibliografia