|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto
Pobranie
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Outsourcing w
praktyce Redakcja: Ciesielska Dorota, Radło Mariusz-Jan
Wydawnictwo:
POLTEXT ISBN:[zasłonięte]978-8361-157-1 Format:
17.0x24.0cm Ilość stron: 200 Oprawa:
Twarda Wydanie: 2011 r.
Opis: Jeżeli dobrowolnie
zrezygnujesz z outsourcingu procesów, które twoi konkurenci
realizują poza organizacją, to wcześniej czy później twoja firma
przestanie się liczyć na rynku – takie twierdzenie wygłosił kiedyś
pierwszy premier Singapuru Lee Kuan Yew. Pogląd ten jest zbyt
kategoryczny, aby się z nim w pełni zgodzić, ale odzwierciedla to,
że przedsiębiorstwa na całym świecie coraz częściej decydują się na
outsourcing i dzięki niemu wzmacniają swoją przewagę
konkurencyjną.
Pomimo długiej historii i rosnącej
popularności próby wdrożenia outsourcingu w przedsiębiorstwach
często kończą się porażką. Wiele przedsiębiorstw nie osiąga korzyści
z outsourcingu, jakich oczekiwano na początku. Dość duża liczba
przedsięwzięć outsourcingowych ponosi wręcz straty. Potencjalne
korzyści z outsourcingu powodują jednak, że coraz więcej firm
decyduje się na wdrożenie outsourcingu, a dzięki rosnącej wiedzy i
doświadczeniu możliwe stało się minimalizowanie ryzyka związanego z
outsourcingiem oraz unikanie pułapek z nim związanych. Redaktorzy
publikacji postawili sobie za cel zwrócenie uwagi menedżerów na
różnorodność szans i wyzwań związanych z wdrożeniem outsourcingu w
organizacji.
|
|