Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Outsourcing krok po kroku dla menedżerów [nowa]

04-03-2012, 18:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2097023579
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 03-03-2012 18:59:47
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Outsourcing krok po kroku dla menedżerów

Dominguez Linda R

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60157
  • liczba stron: 328
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: Biznes
  • wymiary: 150 x 210 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Outsourcing krok po kroku dla menedżerów wyjaśnia jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka kadry zarządzającej, dzieli się doświadczeniem swoich klientów, przekazuje rady ekspertów oraz analizuje sukcesy różnych organizacji związane z outsourcingiem. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na następujące pytania: Jak wybrać najlepszego usługodawcę, który pomoże firmie osiągnąć jej cele związane z outsourcingiem?Jakie przeszkody trzeba pokonać w trakcie wprowadzania outsourcingu?Jakie nowe umiejętności będą potrzebne przy zarządzaniu outsourcingiem?Jak zwiększyć kontrolę nad projektem i zaufanie pracowników do nowego rozwiązania?Co zrobić, aby outsourcing rzeczywiście zaspokoił potrzeby firmy?Książka pozwoli wszystkim, którzy chcą zaplanować i z powodzeniem wprowadzić outsourcing w swojej firmie, świadomie podejmować strategiczne decyzje dotyczące tego procesu.

    Podziękowania
    Wstęp
    CZĘŚĆ I. PODSTAWY
    1. Witamy w świecie outsourcingu
    2. Najnowsze wyniki badań na temat outsourcingu i jego wpływu na firmę
    CZĘŚĆ II. KORZYŚCI I BARIERY
    3. Analiza poziomu ryzyka i korzyści
    4. Określenie produktów i usług do pozyskania poprzez outsourcing
    5. Kluczowe czynniki sukcesu w procesie wyboru dostawcy usług lub produktów
    6. Plan przekazania dostawcy zleconych zadań
    CZĘŚĆ III. ZAANGAŻOWANIE NA RZECZ ODNIESIENIA SUKCESU
    7. Budowanie zespołu
    8. Potrzeba nowych umiejętności
    9. Kluczowe czynniki sukcesu dla menedżerów
    10. Przeszkody w realizacji programu outsourcingu i metody ich przezwyciężania
    11. Pokonywanie barier kulturowych i językowych
    CZĘŚĆ IV. UTRZYMANIE RÓWNOWAGI
    12. Równoważenie potrzeb
    13. Zarządzanie zakończeniem programu outsourcingu
    CZĘŚĆ V. BEZ NIESPODZIANEK
    14. Czynniki sukcesu outsourcingu
    15. Zasoby konieczne do odniesienia sukcesu
    ZAŁĄCZNIK. Wpływ outsourcingu na zmiany wydajności według danych amerykańskiego Biura Statystyki Pracy (Bureau of Labor Statistic, BLS)
    INDEKS

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.